پنل اس ام اس » افزایش فروش و جذب مشتری » راهکار افزایش فروش در فصل پاییز

راهکار افزایش فروش در فصل پاییز

افزایش فروش در پاییز
افزایش فروش و جذب مشتری ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شروع فصل پاییز همیشه فرصتی است تا با استفاده از فروش ویژه هم اجناس تابستانی را در حراج‌ها بفروش برسانید و هم اجناس پاییزی و زمستانی خود را عرضه کنید.
اما نکته قابل‌توجه این است که چگونه افراد بیشتری را از این فروش‌ ویژه مطلع کنیم؟ موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود و باید به دنبال راه حلی بود که بتوانید بازار هدف خود را مطلع سازید. منظور از بازار هدف افرادی هستند که به محصول شما نیاز دارند فقط می‌بایست به آنها اطلاع‌رسانی کنید.

به حداکثر رساندن فروش و سود، دو نگرانی عمده در هر شغلی است. برای دستیابی به حداکثر سود باید به دنبال راه‌های بازاریابی مؤثر باشید. یکی از بهترین راه‌های بازاریابی – با کمترین هزینه – استفاده از ارسال پیامک انبوه است.
پیامک انبوه سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای رسیدن به بازار هدف شماست. نرخ خوانده شدن پیامک 92% است و همه دستگاه‌های تلفن همراه می‌توانند پیامک ارسال و دریافت کنند. این امر باعث می‌شود تا به امروز مقرون‌به‌صرفه‌ترین شکل بازاریابی نسبت به سایرین استفاده از پنل اس ام اس باشد.

با پیامک انبوه برندسازی کنید

بازاریابی پیامکی بدون توجه به شغلی که دارید، به ساخت برند شما کمک می‌کند. با ارسال پیام کوتاه می‌توانید نام برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنید. از پیامک انبوه می‌توان برای تبلیغ، بازاریابی و نمایش محصولات، ویژگی‌ها و خدمات استفاده کرد. همچنین ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای می‌تواند افراد بیشتری را به مشتریان شما تبدیل کند. برای خرید پنل اس ام اس صفحه قیمت پنل اس ام اس را مشاهده کنید

 

به ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای به‌تنهایی اکتفا نکنید

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به‌عنوان یکی از روش‌های بازاریابی پیامکی می‌تواند تا حد قابل‌توجهی برای کسب‌وکار شما مفید باشد. اما اینکه صرفاً قصد ارسال پیامک منطقه‌ای به‌صورت انبوه را داشته باشید ممکن است نتیجه دلخواه را دریافت نکنید. در ادامه روش‌هایی که می‌تواند در کنار ارسال پیامک انبوه فروش شما را چندین برابر کند را توضیح خواهیم داد.

 

بانک شماره هدفمند جمع‌آوری کنید

اکثر سامانه‌های پیامکی بانک شماره موبایل به تفکیک منطقه، سن و جنسیت و حتی مشاغل در اختیار شما قرار می‌دهند تا جهت ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای استفاده کنید. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که این افراد تا چه حدی به کسب‌وکار شما علاقه دارند و دوست دارند از خدمات شما استفاده کنند؟
آتلیه عکاسی را در نظر بگیرید که همیشه تخفیفات خود را به‌صورت منطقه‌ای از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌کند و هر دفعه از اینکه تعداد مشتریان جدید زیاد نیست گله‌مند است!
ما پیشنهاد بهتری داریم

حتماً می‌دانید اگر خدمات شما خوب باشد احتمال اینکه افرادی که قبلاً از خدمات شما استفاده کرده‌اند ترجیح بدهند مجدد از خدمات شما استفاده کنند بسیار بیشتر از حالتی است که فردی که اصلاً از قبل شما را نمی‌شناسد بخواهد از خدمات شما استفاده کند.
پیشنهاد ما این است که همیشه و تحت هر شرایطی بانک شماره موبایل مشتریان خود را جمع‌آوری کنید و تخفیف و فروش ویژه خود را اول‌ازهمه به مشتریان خود اطلاع‌رسانی کنید.

اما چگونه بانک شماره موبایل مشتریان را جمع‌آوری کنیم؟

دستگاه ذخیره شماره موبایل

یکی از راحت‌ترین و درعین‌حال حرفه‌ای‌ترین روش برای ذخیره شماره موبایل مشتریان استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل است. با قراردادن دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری در پیشخوان فروشگاه خود، مشتری به‌آسانی شماره خود را وارد می‌کند. در همان لحظه یک پیامک حاوی اطلاعات فروشگاه شما اعم از آدرس سایت، آدرس پیج اینستاگرام و … به مشتری ارسال می‌شود و علاوه‌برآن شماره مشتری در دفترچه تلفن سامانه پیامک شما ذخیره می‌شود تا بتوانید در آینده پیامک‌های انبوه تبلیغاتی فروشگاه خود را به مشتری ارسال کنید.

چرا تبلیغات پیامکی بهترین روش بازاریابی است؟

استفاده از روش بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه یک فرصت بزرگ تجاری برای دستیابی به مشتری جدید و ارتباط با مشتریان فعلی به روشی دوستانه است. در اینجا چند روش تبلیغات پیام کوتاه آورده شده است که با هم به بررسی این روش‌ها خواهیم پرداخت.

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

ازآنجاکه پیام کوتاه یک روش برای ارتباط با افراد است، باید دقت لازم در نحوه ارسال پیامک را داشته باشید تا بازخورد مناسبی دریافت کنید و افراد از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی شما ناراضی نباشند. بهترین روش این است که با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل از مشتری اجازه بگیرید که به شماره موبایلشان پیامک ارسال کنید و در صورت عدم رضایت با ارسال کلمه لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از سمت فروشگاه شما را مسدود کنند.
اگر در مکانی فیزیکی کار نمی‌کنید، یکی از بهترین روش‌ها این است که از خط اختصاصی برای ارسال پیامک استفاده کنید و از افراد بخواهید درصورتی‌که تمایلی به دریافت پیامک از سمت شما را ندارند کلیدواژه لغو را به خط اختصاصی شما ارسال کنند.

برای ارسال پیامک هدف داشته باشید

برای ارسال پیامک باید یک هدف داشته باشید. اگر می‌خواهید بازخورد بهتری بگیرید و مشتریان شما از ارسال پیامک ناراضی نباشند یک تخفیف و یا هدیه در متن ارسال پیامک قرار دهید. می‌توانید رد متن پیامک تبلیغاتی خود از رویدادها، تخفیف‌ها و اعلامیه محصولات جدید به مشتریان بگویید.

 

متن پیامک تبلیغاتی خود را بهینه کنید

برای دریافت بازخورد بیشتر باید متن پیامک جذاب بنویسید. سعی کنید متن خود را کوتاه و کامل بنویسید. طولانی بودن متن پیامک باعث می‌شود مخاطب تا انتها نخواند و از متن طولانی خسته شود. ممکن است به آزمایش نیاز باشد تا واقعاً ببینیم چه متنی بهتر است و جذابیت بیشتری دارد.

 

چگونه بازخورد پیامک تبلیغاتی را تحلیل کنیم

هر متن پیامک تبلیغاتی باید به‌گونه‌ای باشد که از مخاطب بخواهد اقدامی را انجام دهد. این اقدام می‌تواند شامل تماس، ارسال کلیدواژه به شماره ارسال‌کننده پیام و یا وارد شدن به لینک سایت و اینستاگرام باشد. برای دریافت بهترین متن پیامک تبلیغاتی نیاز است که متن‌های مختلفی را امتحان کنید.
به‌عنوان یک قانون کلی، متن‌های کوتاه بهتر از متن‌های طولانی عمل می‌کنند. بااین‌حال، باتوجه‌به نوع کسب‌وکار شاید نیاز باشد متن پیامک را طول‌های مختلف را تست کنید. برای دیدن نحوه پاسخگویی مشتریان به متن‌های طولانی نترسید و برای یک‌بار هم که شده این روش را امتحان کنید.
هیچ‌کس دوست ندارد ساعت 6 صبح متن پیامک تبلیغاتی دریافت کند. بااین‌وجود، در طول روز کاری و حتی تا شب بازه منصفانه‌ای برای ارسال پیامک است. البته باتوجه‌به کسب‌وکار شما زمان ارسال پیامک تبلیغاتی می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال جهت ارسال پیامک تبلیغاتی به یک رستوران بازه صرف ناهار و شام می‌تواند زمان مناسب‌تری باشد.
تعداد پیامک‌های ارسالی نباید زیاد باشد که مخاطب از دریافت پیامک‌های زیاد کلافه شود. در ماهه‌ای اول با تعداد پیامک‌های ارسالی کم در هر ماه شروع کنید و سپس به‌آرامی افزایش دهید تا زمانی که به متن مناسب متن پیامک کنید.

نکات مهم ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

اکنون‌که با کلیات نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا شدید، قصد داریم دو نکته کلیدی ارسال پیامک را یادآوری کنیم.

فراتر از پیامک اول بروید

یکی از بهترین روش‌های ارسال پیام کوتاه، خودکار کردن پاسخ‌ها برای ادامه مکالمه است. مشتریان می‌خواهند احساس مشارکت کنند. با استفاده از قابلیت پاسخگوی خودکار در صورت پاسخ از طرف مشتری، متنی را برای ارسال مجدد به پیامک آنها آماده کنید.

از لینک‌های کد کوتاه استفاده کنید

درصورتی‌که قصد ارسال لینک در متن پیامک خود دارید از کوتاه کننده لینک استفاده کنید. متأسفانه، یک URL طولانی مقدار زیادی از متن شما را اشغال می‌کند. سایت‌های کوتاه کننده لینک زیادی وجود دارد که به‌سادگی آدرس وب خود را وارد می‌کنید و یک URL کوتاه ایجاد می‌کند که در متن بهتر به نظر می‌رسد. بیشتر آنها رایگان قابل‌استفاده است.
چه زمانی از ارسال پیامک استفاده کنیم

ممکن است این سؤال برای شما به وجود آید که در چه مواقعی از ارسال پیامک به مشتریان استفاده کنیم. سعی کنید زمانی که یک پیشنهاد ویژه برای مشتری دارید و یا قصد اطلاع‌رسانی موضوع مهمی را دارید از پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.

  • جهت تبلیغات: هر زمان تخفیف و یا آفر ویژه‌ای داشتید، در یک متن پیامک تبلیغاتی به مشتریان خود اطلاع دهید علاوه بر این، سعی کنید این حس را در مشتری ایجاد کنید که تخفیفی‌ها محدود است و بخواهید که سریع‌تر دست‌به‌کار شود.
    • یادآوری قرار ملاقات‌ها: بعد از اینکه مشتری قرار ملاقات خود را رزرو کرد، برای اطمینان از آمدن آنها چند یادآوری برای آنها ارسال کنید. فقط 35٪ مشتریان ایمیل را ترجیح می‌دهند و 55٪ مشتریان اطلاع‌رسانی متنی را ترجیح می‌دهند.
    • نظرسنجی‌ها: نظرسنجی‌ها به شما کمک می‌کند تا به روشی سرگرم‌کننده با مشتریان تعامل داشته باشید. هر نظرسنجی می‌توانند به شما در جمع‌آوری داده‌های ارزشمند از سمت مشتری کمک کند.
    تبلیغات پیامکی، بدون شک نام برند شما را در ذهن مشتری ماندگار می‌کند. پیام شما هرچه باشد، تبلیغاتی، یادآوری و یا صرفاً یک نظرسنجی باشد، حتماً برای بهبود پیام خود، تغییرات مختلفی را آزمایش کنید. در آخر توجه داشته باشید در متن پیامک‌های ارسالی حریم خصوصی مشتری خود را رعایت کنید. در صورت استفاده صحیح از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، بازاریابی پیامکی می‌تواند راهی بسیار کارآمد برای گسترش کسب‌وکار شما باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات