پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » پنل پیامکی ارومیه

پنل پیامکی ارومیه

سامانه پیامک ارومیه
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان آذربایجان غربی شهرهای (ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد و…) شما می بایست یک سامانه پیامکی خریداری کنید تا از طریق پنل پیامک به بانک شماره موبایل ارومیه دسترسی داشته باشید و بتوانید برای ارومیه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
بانک شماره ها به تفکیک منطقه، کدپستی، سن و جنسیت و… در سامانه وجود دارد که با خرید پنل اس ام اس این بانک شماره موبایل ارزشمند به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود.

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی می‌دهند. دیگر کسی نیست که تلفن همراه نداشته باشد و نوتیفیکیشن های تلفن همراهش را چک نکند!

5/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • سپهر یزدانی
    24 آگوست 2018 پاسخ دهید

    اگر ما نمایندگی سامانه پیامک شما را بگیریم شما به ما خط خدماتی میدهید که ما به کاربرانمان خط خدماتی برای ارسال پیامک به بلک لیست بدهیم یا باید خودمان خط خدماتی برای ارسال پیامک به بلک لیست بگیریم و به کاربرانمان بدهیم ؟سایر نمایندگان فراز برای ارسال بلک لیست خط خدماتی خریدند؟

    • سیدمحمود غفاری
      25 آگوست 2018

      سلام جناب یزدانی
      ما به تمام نمایندگان یک خط خدماتی از شرکت فراز اس‌ام‌اس میدهیم که شما نیز میتوانید این خط خدماتی را به کاربران یا نمایندگان خود اعطا نمایید، در نظر داشته باشید با این خط خدماتی برای ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به بلک لیست می باشد.
      برای دریافت خط خدماتی اختصاصی نیز میتوانید از داخل پنل > پشتیبانی > درخواست خط خدماتی برای خود یا کاربرانتان خط خدماتی درخواست دهید.
      دریافت خط خدماتی اختصاصی رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد فقط شما باید تعهدنامه و سفته پرداخت نمایید

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات