پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » ارسال پیامک از طریق ویتایگر

ارسال پیامک از طریق ویتایگر

مقالات فراز اس‌ام‌اس ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ارسال پیامک ویتایگر یکی از امکانات پرکاربرد در سامانه مدیریت مشتریان ویتایگر (vtiger) می‌باشد که به شما کمک می کند از طریق CRM ویتایگر با مشتریان خود در ارتباط باشید و سامانه پیام کوتاه فراز اس‌ام‌اس از CRM ویتایگر پشتیبانی می‌کند.

مدیریت ارتباط مشتریان (CRM) یکی از اصولی ترین نرم افزارهای ارتباط با کاربران در بیشتر شرکت‌ها می باشد. یکی از CRMهای محبوب مورد استفاده Vtiger است.

برای شروع یک ارتباط خوب و سازنده، وجود یک راه ارتباطی سریع، آسان و کم هزینه لازم و ضروری است.برندهای بسیاری برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود، از سامانه پیامکی استفاده می‌کنند. اس ام اس یکی از این راه های ارتباطی است تا با ایجاد یک رابطه دوطرفه و صمیمی، مشتریانتان را نسبت به کسب و کارتان وفادار سازید.

ماژول دریافت اس ام اس ویتایگر ، این راه ارتباطی را برای شما در بستری ایمن فراهم می آورد تا در هر لحظه از شبانه روز، بدون وقفه و با آرامش کامل به آن دسترسی داشته باشید. استفاده از اس ام اس در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر یک رابطه بلند مدت و همیشه قابل دسترس به شما و مشتریانتان هدیه دهد.

استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان در اکثر اوقات همراه با ارسال پیامک همراه است تا بتوانید ارتباط خود را با مشتری حفظ نمایید و با مشتریان خود به صورت مستمر و دائمی از طریق قابلیت ارسال پیامک در vtiger در ارتباط باشید.

با توجه به اینکه این CRM اپن سورس می باشد، برخی از شرکت های خدمات دهنده اقدام به معرفی درگاه های ارسال پیامک نموده اند. مقاله پیشرو می تواند راهنمای جامعی برای ارسال پیامک ویتایگر باشد.

ارسال پیامک ویتایگر

ارسال از طریق درگاه پیامک :

شرکت‌های متفاوتی برای ایجاد قابلیت ارسال پیام کوتاه در ویتایگر خدمات ارائه می‌دهند، قبل از خرید پنل اس ام اس از اینکه درگاه سامانه پیامک ویتایگر با ان شرکت سازگار است مطلع شوید.

شرکت ایده فراز اس ام اس در حال حاضر به ماژول پیامک ویتایگر متصل شده و به شما امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق ویتایگر را فراهم می کند.

ارسال پیامک از طریق ویتایگر

کانفیگ سامانه پیامک با ویتایگر

نام کاربری / رمز عبور همان نام کاربری و رمز هنگام ورود به سامانه پیامک فراز اس ام اس است.

شماره خط ارسال کننده پیامک : بعد از خرید سامانه پیامک به شما خط ختصاصی به صورت رایگان داده می شود که پیشنهاد ما استفاده از خط اختصاصی می باشد.

نام درگاه : FarazSMS / IPpanel

بعد از انجام تنظیمات فوق crm شما به سامانه پیامک متصل شده و قابلیت ارسال پیامک برای شما فعال می شود. در نظر داشته باشید ماژول پیامک ویتایگر از سامانه پیامک جدا بوده و بعد از خرید پنل اس ام اس از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا لینک خرید ماژول برای شما ارسال شود، همچنین در صورتی که در نصب و پیکربندی ماژول ارسال پیامک ویتایگر مشکلی وجود داشت به کارشناسان فراز اس ام اس از طریق تیکت پشتیبانی اطلاع دهید تا نسبت به پیگیری و رفع مشکل شما اقدام کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • عاطفه ثانی
    19 ژوئن 2021 پاسخ دهید

    سلام ممنون از خدمات همه جانبه تون
    میبخشید با خرید پنل پیامکی برای ویتایگر آیا امکان ارسال پیامک ثبت سفارش سایت برای مشتری وجود دارد؟ یا برای ارسال پیامک برای مشتریان سایت باید پنل مجزایی خریداری شود؟

    • سیدمحمود غفاری
      20 ژوئن 2021

      سلام
      شما با خرید پنل پیامک فراز اس ام اس علاوه بر اینکه ماژول ارسال پیامک از طریق ویتایگر را رایگان دریافت می کنید می توانید سامانه پیامک را به سایتتان متصل نموده و برای ارسال پیامک های خرید سایت از سامانه استفاده نمایید و نیازی به خرید پنل پیامکی مجزا نیست شما از همین پنل پیامک می توانید در crm ویتایگر و در ووکامرس و برای تبلیغات و… استفاده نمایید.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات