پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » اپلیکیشن ساز ووکامرس: ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی ووکامرس

اپلیکیشن ساز ووکامرس: ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی ووکامرس

اگر نیازمند یک اپلیکیشن اندروید فروشگاهی برای ووکامرس هستید نیازی به مراجعه به برنامه نویس و نوشتن یک اپلیکیشن اختصاصی نیست شما با اپلیکیشن همراه وردپرس می توانید به سادگی و با مبلغ بسیار کم یک اپلکیشن اندروید فروشگاهی داشته باشید.

اپلیکیشن همراه وردپرس با سامانه فراز اس ام اس سازگار بوده و می توانید کدهای فعال سازی و پیامک عضویت و پیامک خرید از اپلیکیشن را با سامانه پیامک فراز اس ام اس انجام دهید.

 

برای ساخت اپلیکیشن اندروید برای وبسایت فروشگاه ایتنترنتی افزونه‌های وردپرسی زیادی وجود دارد که امکان ایجاد اپلیکیشن اندروید فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از بهترین اپلکیشن سازهای ووکامرس اپلیکیشن ساز همراه وردپرس است که در ادامه برخی قابلیت‌ها و اسکرین شات‌ها و نحوه خرید همراه با تنظیمات ارسال پیامک اعتبارسنجی به شما آموزش داده می‌شود.

  • عضویت و فراموشی رمز عبور پیامکی
  • هماهنگی با تمام افزونه های چند فروشندگی
  • هماهنگی با تمام افزونه های بازاریابی
  • امکان تغییر تمام متون اپ توسط خود شما (حتی به زبان های دیگر)
  • بی نهایت بودن ساخت منو، ساخت المان های صفحه اصلی و …
  • دارا بودن یک آمارگیر پیشرفته و اختصاصی (نمایش کاربران آنلاین، کلمات جستجو شده، پربازدید ها ، موقعیت کاربر آنلاین و …

راهنمای اتصال همراه وردپرس به سامانه پیامک فراز اس ام اس

افزونه اپلیکیشن ساز همراه وردپرس با وب سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن سامانه پیامکی فراز اس ام اس سازگار است و پیامک های ارسال شده از طریق اپلیکیشن ساز همراه وردپرس با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه با استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی یا خط خدماتی اختصاصی ارسال می شود.

بعد از خرید پنل پیامکی خط خدماتی اشتراکی به محض خرید سامانه پیامکی فعال می شود در صورتی که نیاز به خط خدماتی اختصاصی هم داشت باشید بدون نیاز به سفته  می توانید خط اختصاصی خدماتی اپراتور 9000 داشته باشید.

 

4/5 - (10 امتیاز)
سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات