پنل اس ام اس » آموزش کار با پنل اس ام اس » تاریخچه پیام کوتاه و ارسال پیامک

تاریخچه پیام کوتاه و ارسال پیامک

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
آموزش کار با پنل اس ام اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

در این مقاله نگاهی به تاریخچه اس ام اس یا همان پیام کوتاه خواهیم پرداخت

پیام کوتاه چیست؟

SMS در سال ۱۹۹۱ درصحنه ارتباطات بدون سیم در اروپا ظاهر شد. استاندارد اروپائی برای ارتباطات دیجیتالی بدون سیم که در حال حاضر با استاندارد جهانی سیستم ارتباط موبایل (GSM) شناخته می‌شود که شامل ارسال پیغام‌های کوتاه هست.
کمپانی‌های بزرگی مثل بل ساوس موبیلیتی وپرایم کو و نکس تل با همراهی دیگران در سرتاسر آمریکای شمالی به‌عنوان پیشتاز در شبکه‌های دیجیتالی بدون سیم با استاندارد GSM و استانداردهای TDMA و CDMA اقدام به ساختن این شبکه‌ها نموده‌اند و راه‌حل‌های (SMSC) مرکز خدمات پیغام کوتاه که مبتنی بر فنّاوری باهوش این‌گونه شبکه‌ها است به‌خوبی کلیه احتیاجات مشترکان را برآورده می‌سازند.

شکل زیر ساختمان معماری یک شبکه اصلی را برای یک IS41-SMSC که توانائی چند منبع ورودی دیتا را دارد و شامل یک سیستم پست صوتی(VMS) ارسال پیام از طریق اینترنت و سرویس پست الکترونیک و سایر شبکه‌های بدون سیم که از طریق خانه در مرکز سویچینگ موبایل هر دو از طریق یک نقطه اقدام به ارسال سیگنال می‌کنند.

 

تاریخچه پیام کوتاه

SMSC مکانیسمی را عرضه می‌کند که برای ارسال پیغام کوتاه از طریق SMSC و به سیستم‌های بدون سیم می‌توان آنان را ذخیره و در فرصت مناسب به‌یک‌باره اقدام به دریافت یا ارسـال پیغام‌های کوتاه کرد. سیستم SMS به‌گونه‌ای است که ارســال و تحویل پاکت‌ها با کوتاه‌ترین پهنای باند انتقال داده می‌شود که درنتیجه با کمترین تلفات دیتا مواجه هستیم تنوع سرویس‌های بسیار مختلفی مثل پست الکترونیکی و فاکس و پیجر و سایر بسته‌های اطلاعاتی مثل نرخ سهام و سودها و محاسبات بانکی و مانده‌حساب‌ها و موجودی حساب‌ها و بسیاری اشکال اطلاع‌رسانی دیگر توسط SMSC قابل‌اجرا و در اختیار همگان قرار دارد .

 

5/5 - (2 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات