پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » پنل اس ام اس کرمانشاه

پنل اس ام اس کرمانشاه

مقالات فراز اس‌ام‌اس ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر شما قصد خرید سامانه پیامکی برای کرمانشاه را دارید یا قصد شما ارسال اس ام اس انبوه در استان کرمانشاه (کرمانشاه، سرپل ذهاب، قصر شیرین، بیستون و…) است با ما همراه باشید تا امکانات یک پنل اس ام اس معتبر را بررسی کنیم.

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی و پنل اس ام اس جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است. برایم سوال است بدانم آیا هنوز هم کسی برای صفحه تبلیغات روزنامه وقت می‌گذارد؟

 

با استفاده زا تبلیغات پیامکی می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید

امکانات سامانه پیام کوتاه کرمانشاه

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که بانک شماره‌های افراد ساکن در استان کرمانشاه را از کجا تهیه کنم؟ خیالتان راحت باشد نیازی نیست شما کاری انجام دهید، یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی کرمانشاه دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان کرمانشاه می‌باشد که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

خوب حالا که خیالتان از بانک شماره‌های کرمانشاه راحت شد، ممکن است این سوال ذهن شما  را به خود درگیر کند که مشتریان من در محدوده مکانی مشخصی از شهر کرمانشاه قرار دارند و من نیازی به ارسال پیامک انبوه به شهر کرمانشاه را ندارم، کاملا حق با شما است هیچ کسی دوست ندارد بودجه تبلیغاتی را صرف کاری کند که برایش سود نداشته باشد.

اگر شما فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و … داشته باشید احتمال اینکه افراد ساکن در نزدیکی محل فروشگاه شما به فروشگاه شما مراجعه کنند به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که در محدوده اطراف فروشگاه شما نیستند. شما می‌توانید با استفاده از  قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی در کرمانشاه و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان کرمانشاه به محدوده مورد نظر خود در کرمانشاه پیامک ارسال کنید و تا بازخورد بهتری بگیرید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.(چه از این بهتر؟)

 

سامانه پیامکی کرمانشاه پیامک قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنند و آموزشگاه‌های کنکور و آراشگاه‌ها از این روش ارسال پیامک به دفعات استفاده می‌کنند، اگر در این صنف هستید یکی از رازهای موفقیت رقیبتان را فاش کردیم.

 

 

 

ارسال پیامک انبوه در کرمانشاه

اگر وقت کافی و یا نیرو برای کار با سامانه پیامک را ندارید ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک انبوه در کرمانشاه را به تیم فراز اس‌ام‌اس بسپارید. واحد ارسال اس ام اس تبلیغاتی فراز اس‌ام‌اس با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.

بانک شماره‌های مشاغل استان کرمانشاه

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی کرمانشاه بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان کرمانشاه می‌باشد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی –  مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان –  پوشاک – جواهرات –  چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب –  صنعت پلاستیک – صنعتی –  عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی –  ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

به کدام شهرهای استان کرمانشاه می‌توانم پیامک بفرستم؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های استان کرمانشاه در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

گیلانغرب، کرمانشاه، اسلام آباد غرب، جوانرود، کنگاور، سرپل ذهاب، پاوه، قصر شیرین، تازه آباد، رباط،سنقر ،روانسر، کرند غرب، ثلاث، صحنه ، هرسین، بیستون، نوسود، حمیل ،کوزران، گهواره، سرمست، هلشی، میانراهان، شاطر آباد، باینگان، سطر، قزانچی، نودشه، ازگله، سومار ،کنگاور ، ماهیدشت ، گوار

سامانه پیامک کرمانشاه با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان کرمانشاه گسترش دهید.

بانک شماره موبایل کرمانشاه بدون خرید سامانه پیامک

در صورتی که نیاز به بانک شماره کرمانشاه دارید و قصد خرید پنل اس ام اس ندارید، می توانید بانک شماره موبایل همراه اول دائمی و اعتباری و ایرانسل استان کرمانشاه را بدون نیاز به خرید سامانه پیامک خریداری کنید. جهت تهیه بانک شماره موبایل کرمانشاه بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

بانک شماره موبایل همراه اول کرمانشاه- دائمی

بانک شماره موبایل همراه اول کرمانشاه- اعتباری

بانک شماره موبایل ایرانسل استان کرمانشاه

 

ویژگی‌های متمایز سامانه پیامک کرمانشاه

  • پشتیبانی 24 ساعته واقعی
  • دارا بودن بانک شماره های به‌روز
  • ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک
  • تعرفه مناسب با توجه به خدمات ارائه شده
  • تضمین عودت وجه در صورت عدم رضایت

 

و در آخر:

با سامانه پیامک کرمانشاه می‌توانید چه اقداماتی انجام دهید؟

  • می‌توانید برای استان و شهر کرمانشاه، پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • می‌توانید به مناطق مختلف در کرمانشاه، پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  • از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  • می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان کرمانشاه، دسترسی داشته باشید.
  • می‌توانید به سرشماره های رند کرمانشاه پیامک ارسال کنید
  • می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  • پنل اس ام اس کرمانشاه قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.

 

 

درباره کرمانشاه و تبلیغات در کرمانشاه

برای مطالعه بیشتر درباره کرمانشاه

در پایان به معرفی استان و شهر کرمانشاه خواهیم پرداخت.

کِرْمانْشاهْ نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه در ایران می‌باشد. شهر کرمانشاه بزرگترین شهر کردنشین و مهمترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است. کرمانشاه از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می‌رود و پیدایش آن به سده چهارم میلادی بازمی‌گردد و از آن دوران تا حمله اعراب به ایران به عنوان دومین پایتخت ساسانیان مورد توجه حکومت بود. در دوران سلجوقیان در قرن یازدهم میلادی کرمانشاه به عنوان شهر ارشد کردستان انتخاب شد. در قرون وسطی شهر کرمانشاه یا قرمسین در حکم یکی از نواحی چهارگانه عراق عجم شناخته می‌شد. در آن زمان اغلب اوقات ایالت جبال را عراق عجم می‌نامیده‌اند تا با عراق عرب اشتباه نشود که به طور تقریبی نیز با ناحیه ماد باستانی مطابقت داشت. با گذشت یازده سده از حملهٔ اعراب به ایران، این شهر در دورانقاجار دوباره شکل شهرنشینی خود را بازیافت و به‌دلیل قرارگرفتن در چهارراه دو محور شمال به جنوب و خاور به باختر و نیز همسایگی با کشور عراق و واقع‌شدن بر سر راه شهرهای زیارتی کربلا و بغداداز اهمیت بسیاری برخوردار است. این شهر در جنبش مشروطه سهمی به سزا داشت و در جنگ جهانی یکم و دوم به تصرف نیروهای بیگانه درآمد و پس از پایان جنگ تخلیه شد. همچنین این شهر در جنگ ایران و عراق، خسارت‌های زیادی دید.

 

 

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه فراز اس‌ام‌اس، می‌تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان در گوگل فراز اس‌ام‌اس را جستجو کنید، با وارد کردن کد تخفیف kermanshah می‌توانید 20% تخفیف بگیرید.

 

1.4/5 - (94 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • علی اشرف تنها
    25 مارس 2022 پاسخ دهید

    سلام بنده راهنمایی بفرمائید آیا هرکس پلن مختص خود دارد و خرید خط اختصاصی دارد و هزینه اش چقدر و نحوه ثبت در سامانه و ارسال مدارک چطوری است

    • سیدمحمود غفاری
      28 مارس 2022

      سلام
      بله هر کسی پنل پیامک اختصاصی خودش را دارد و بعد از خرید پنل پیامکی از سایت فراز اس ام اس یک نام کاربری و رمز به شماره موبایل شما پیامک می شود که از طریق این نام کاربری و رمز وارد حساب کاربری خودتون میشید و بعد می توانید برای ارسال پیامک اقدام کنید.
      شماره های اختصاصی 14 و 15 رقمی اپراتور 5000 رایگان تقدیم شما میشه و خطوط کوتاه تر رو باید خریداری کنید و تعرفه خرید خط اختصاصی رو می تونید ملاحظه بفرمایید.
      برای ارسال مدارک احراز هویت از داخل حساب کاربریتون یک بخش برای ارسال مدارک هست که باید برای فعال سازی پنل مدارک رو از اون قسمت ارسال کنید.
      بعد از خرید پنل پیامک اگه مشکلی در فعال سازی پنل پیامک یا ثبت خط اختصاصی داشتید لطفا از طریق تماس تلفنی با شرکت یا از طریق تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید تا شما رو راهنمایی کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات