پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » کاربرد وبسرویس ارسال پیامک

کاربرد وبسرویس ارسال پیامک

بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وب سرویس ارسال اس ام اس کاربردهای زیادی دارد، در این مقاله قصد داریم که با برخی از نمونه کاربردهای این وب سرویس ارسال پیامک آشنا شویم:

با توجه به اینکه کار اصلی سامانه پیامک فراز اس ام اس ارسال و دریافت پیامک است و در نرم افزار سعی شده است که از این ارسال و دریافت پیامک استفاده های گوناگونی شود، ماژول های داخل سامانه پیام کوتاه نمونه بسیار خوبی از کاربرد وب سرویس پیامک می باشد.

استفاده از وب سرویس پیامک در نرم افزارهای حسابداری

در نرم افزارهای مالی، شما می‌توانید برخی از گزارشات یا پیغام های مهم را پیامک کنید، مثلا بدهی اشخاص به صورت اتوماتیک پیامک شود، یا میزان فروش روزانه و میزان سود را به مدیران شرکت اس ام اس کنید، یا اینکه روز قبل از موعد چک اشخاص به آنها این مورد را اعلام کنید.

ما در فراز اس ام اس برای حسابداری هلو خودمان وب سرویس ارسال پیامک را به صورت اختصاصی تهیه کرده‌ایم، شما با خرید سامانه پیامک فراز به راحتی می توانید اتصال حسابداری هلو به سامانه پیامک را انجام دهید. البته سامانه پیامک فراز اس ام اس از طریق وب سرویس به تمام حسابداری های موجود متصل شده و امکان ارسال پیامک را در اختیار صاحبان نرم افزار قرار می دهد.

 

کاربرد وب سرویس پیامک در CMS ها

CMS های بسیاری نظیر جوملا، وردپرس، php nuke و … برای طراحی انواع سایت ها ارائه شده اند که از مهمترین سیستمهای مدیریت محتوا می توان به وردپرس اشاره کرد، سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس قابلیت اتصال به وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا را از طریق افزونه در اختیار شما قرار می دهد البته به کمک وب سرویس php شما قادر هستید که افزونه های کاملا اختصاصی و شخصی شده تولید نمایید، مثلا خبرنامه پیامکی ایجاد کنید، یا شماره موبایل مخاطبان سایتتان را جمع آوری نمایید و به آنها پیامک ارسال کنید.

 

استفاده از وب سرویس در CRM ها یا پرتال های آنلاین شرکت ها

یکی از کاربردهای مهم پیامک در CRM ها یا سیستم های مدیریت روابط مشتریان می باشد، شما می توانید بسیاری از ارتباطات داخل نرم افزار را به مشتری پیامک کنید، مثلا فرض کنید که مشتری شما یک محصولی را سفارش داده است، شما می توانید در هنگام سفارش یک SMS ارسال کنید که “سفارش شما ثبت شد” البته این کار را با وب سرویس انجام دهید، بنابراین پیامک به صورت اتوماتیک و توسط نرم افزار انجام می پذیرد، پس از آماده شدن سفارش مشتری یک پیامک ارسال کنید که “سفارش شما آماده ارسال می باشد” و پس از ارسال کالا برای مشتری نرم افزار این پیامک را ارسال کنید “سفارش شما با کد پیگیری X توسط پست در تاریخ Y ارسال گردید”

 

کاربرد وب سرویس پیامک برای دستگاه های حضور و غیاب

شرکت های بسیار زیادی هستند که دستگاه حضور و غیاب را به سامانه پیامک متصل کرده اند تا بتوانند از طریق نرم افزار به صورت اتوماتیک اقدام به ارسال پیامک نمایید خیلی از مدارس و شرکت ها برای اطلاع رسانی از حضور دانش اموز در مدرسه یا اطلاع رسانی از حضور و غیاب پرسنل، از وب سرویس برای اتصال به دستگاه حضور و غیاب استفاده می کنند، یا اگر کارمندی دیر به محل کار آمد یک هشدار به مدیر عامل ارسال گردد، یا در پایان ماه، میزان ساعت کارکرد پرسنل برای آنها پیامک شود، حتی اگر از این دستگاه ها در مدارس استفاده می شود، اگر دانش آموزی دیر به مدرسه آمد یا غیبت داشت، مورد از طریق پیامک به والدین وی پیامک شود .

 

وب سرویس برای فروشگاه های اینترنتی

در فروشگاه های اینترنتی می توانید با اتصال فروشگاه به پیامک این امکان را مهیا سازید که پس از ثبت سفارش ، ارسال سفارش و … یک پیامک به مشتریان ارسال گردد و آنها در جریان امور سفارش در سریع ترین زمان ممکن قرار دهید .

امتیاز دهید

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات