پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » معرفی روش‌های حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

معرفی روش‌های حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل چگونه است؟ کد حذف تبلیغات ایرانسل چیست؟ پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده در کنار مزایای زیادی که دارند، گاهی به دلیل سو استفاده‌هایی که انجام می‌گیرد، آزار دهنده می‌شوند. در چنین شرایطی شما می‌توانید با بستن پیام تبلیغاتی ایرانسل از ارسال پیامک‌های مزاحم به خط خود جلوگیری کنید. ما در این مقاله از وبلاگ فراز اس ام اس سعی می‌کنیم با روش‌ها و کد حذف تبلیغات ایرانسل آشنا شویم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکاتی که قبل از لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل باید بدانید

اگر قصد لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل را دارید پیش از هر کاری ابتدا باید تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک ارزش افزوده را بدانید. آن پیامک‌هایی که باعث کسر از حساب و شارژ خط شما می‌شوند، پیامک‌های ارزش افزوده هستند. (پیامک فال حافط و…) در مقابل پیامک‌های تبلیغاتی بدون هزینه برای شما ارسال می‌شوند زیرا هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی با فرستنده است و دریافت کننده پیامک هیچ هزینه ای کم نمی شود.

پیامک تبلیغاتی نقش مهمی در آگاهی رسانی به شما در مورد محصولات و خدمات مورد علاقه شما دارند. معمولاً این پیامک‌های ارزش افزوده هستند که در صورت سو استفاده با کم شدن پیاپی شارژ حساب یا اضافه شدن هزینه به قبض تلفن همراه باعث آزار شما می‌شوند.

درحالی که پیام‌های تبلیغاتی، به دلیل رایگان بودن و اطلاعات مفیدی که در اکثر موارد مانند تخفیف‌ها، ورود محصولات جدید و … به مخاطبان خود می‌دهند، نه تنها آزار دهنده نیستند بلکه در اکثر موارد کاربردی هستند. لغو پیامک ارزش افزوده ایرانسل به سادگی انجام می‌شود و شما می‌توانید در کنار دریافت پیام‌های با ارزش و مفید، سرویس‌های ارزش افزوده سودجو را لغو کنید. فراموش نکنید اکثر مردم از پیام های تبلیغاتی رایگان استقبال می کنند و اگر صاحب یک کسب و کار هستید، خرید پنل پیامکی و تبلیغات از این راه می‌تواند یک راه فوق العاده برای کسب درآمد بیشتر برای شما باشد.

لغو پیامک ارزش افزوده ایرانسل

آموزش حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و جلوگیری از کم شدن شارژ

سرویس‌های پیامک ارزش افزوده، سرویس‌های پرکاربردی هستند که با کسر شارژ از حساب شما، اطلاعات مفید و امکاناتی مانند اخبار روز، سرگرمی، بازی و … را در اختیار شما قرار می‌دهند. این سرویس‌ها کمی با سرویس پیامک انبوه تبلیغاتی متفاوت هستند و حتی در صورت استفاده درست می‌توانند مفیدتر از پیامک‌های تبلیغاتی باشند. با این حال بعضی از افراد با سودجویی و سو استفاده از این سرویس کاربردی اقدام به ارسال پیام‌های بی ارزش و پر تعداد می‌کنند. به این ترتیب خیلی زود با تمام شدن شارژ خط یا هزینه‌های سنگین در قبض تلفن همراه خود رو به رو می‌شوید. در این صورت بهترین راه برای خلاص شدن از شر این پیامک‌ها، لغو کردن آن‌ها است. شما می‌توانید با استفاده از کد لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

کد حذف تبلیغات ایرانسل و قطع پیامک‌ تبلیغاتی ایرانسل

ساده ترین راه برای حذف تبلیغات ایرانسل و غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی ایرانسل، استفاده از کد لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل است. برای اطلاع از سرویس‌های ارزش افزوده فعال روی خط خود کافی است تا کد *800# را شماره گیری کنید. به این ترتیب می‌توانید لیستی از سرویس‌های مختلف فعال روی خط خود را مشاهده کنید و گزینه‌های مزاحم را شناسایی کنید. شما می‌توانید با شماره گیری کد *800*2# برای همیشه از شر پیامک‌های ارزش افزوده ایرانسل راحت شوید.

با شماره گیری این کد همه سرویس‌های افزوده شما برای همیشه قطع خواهند شد. اگر قصد ندارید همه سرویس‌ها را حذف کنید و به دنبال لغو یک سرویس ارزش افزوده خاص هستید، کافی است تا کلمه «لغو» یا «OFF» را از طریق خط خود به سرشماره پیامک سرویس افزوده‌ای که از آن ناراضی هستید ارسال کنید.

به این ترتیب می‌توانید پیامک‌های مفید ارزش افزوده را دریافت کرده و گزینه‌های سودجو و غیر مفید را لغو کنید. گاهی اوقات پیامک‌های ارزش افزوده به اندازه‌ای مفید هستند که حتی بعضی از افراد این پیام‌ها را ذخیره می‌کنند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که پیام‌های مهم خود را ذخیره می‌کنید و به دنبال راهی برای انتقال پیامک‌های خود بعد از تعویض از گوشی قدیمی به گوشی جدید هستید، مقاله انتقال اس ام اس از یک گوشی به گوشی دیگر یک راهنمای کامل برای شما خواهد بود.

بستن پیامک تبلیغاتی ایرنسل

لغو تبلیغات ایرانسل چگونه است؟ معرفی ترفندهای حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

تا اینجا با تفاوت پیامک‌های ارزش افزوده و پیامک‌های تبلیغات انبوه آشنا شدیم. همچنین روش حذف پیامک ارزش افزوده ایرانسل را بررسی کردیم. اگر با توجه به تمام نکاتی که گفته شده قصد دارید تا تمامی پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل را لغو کنید می‌توانید از چند روش زیر استفاده نمایید. پیش از لغو پیام‌های تبلیغاتی ایرانسل توصیه می‌کنیم مقاله پنل پیامکی چیست را مطالعه کنید تا با مزایای پیامک‌های تبلیغاتی نیز آشنا شوید. به این ترتیب بهتر می‌توانید برای لغو این پیامک‌های کاربردی تصمیم گیری کنید.

1. کد لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل (همیشگی)

برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل نیز کافی است تا کد دستوری *800*3# را در تلفن همراه خود وارد کنید. این کد در واقع با ایجاد یک بلک لیست از ارسال هر نوع پیام تبلیغاتی به خط شما جلوگیری می‌کند. در این بین ممکن است با غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل، پیامک‌های مهمی که از بعضی از اپلیکیشن ها یا سایت‌ها نیز قطع شوند.

مدیریت پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

2. حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل از برنامه ایرانسل من

شما می‌توانید از اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من نیز برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل استفاده کنید. برای اینکار بعد از ورود به نرم افزار، گزینه منو (3 خط بالای صفحه) را انتخاب کنید. حالا گزینه پرونده را انتخاب کرده و وارد تب تنظیمات شوید. در این تب می‌توانید گزینه مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی را مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه، کافی است تا در صفحه جدید روی غیر فعال سازی بزنید تا تمامی پیامک‌های تبلیغاتی شما لغو شود.

مدیریت پیامک تبلیغاتی ایرانسل

اگر قصد فعال سازی مجدد پیامک تبلیغاتی ایرانسل را دارید کافی است تا مجدداً وارد این صفحه شوید و این بار گزینه فعال سازی به شما نمایش داده خواهد شد. شرایط در همراه اول کمی متفاوت است و بعد از لغو مسیر طولانی‌تری را پیش روی خود دارید. در این مورد مقاله فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

3. قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل از طریق sms و پشتیبانی

یکی دیگر از روش های حذف تبلیغات ایرانسل، غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی ایرانسل از طریق SMS و تماس با پشتیبانی است. شما می‌توانید با ارسال عدد 2 به شماره 5005 خط خود را وارد بلک لیست تبلیغاتی کنید و کلیه پیام‌های تبلیغاتی ایرانسل را حذف کنید. علاوه بر این، ایرانسل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از طریق تماس با شماره تلفن 700 و پشتیبانی ایرانسل نیز پیامک‌های تبلیغاتی را لغو کنید. بعد از تماس با پشتیبانی کافی است تا از اپراتور درخواست لغو سرویس پیامک تبلیغاتی ایرانسل را داشته باشید.

دقت کنید در همه این روش‌ها معمولاً زمان کوتاهی در حدود 24 ساعت باید صبر کنید تا درخواست لغو شما از سوی اپراتور انجام گیرد

استفاده مفید از پیامک ارزش افزوده و تبلیغاتی ایرانسل با فراز اس ام اس

در این مقاله با روش‌های غیرفعال سازی پیامک ارزش افزوده و لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل آشنا شدیم. وجود افراد سودجو و سو استفاده از اعتماد مردم باعث شده تا بسیاری از افراد قید استفاده از خدمات مفید ارزش افزوده را بزنند و با لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل خود را از دریافت پیامک‌های مهم تبلیغاتی محروم کنند. با این حال هنوز هم بسیاری از افراد از طریق راه اندازی سرویس ارزش افزوده مفید و کاربردی یا ارسال پیامک‌های تبلیغاتی حرفه‌ای توانسته‌اند علاوه بر راضی نگه داشتن مشتریان خود سود زیادی کسب کنند.
شما هم می‌توانید با پیوستن به جمع مشتریان فراز اس ام اس و استفاده از امکانات خرید پنل اس ام اس فراز اس ام اس از مزایای پیامک تبلیغاتی و ارزش افزوده بهره مند شوید. برای کسب مشاوره رایگان کافی است تا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان حرفه‌ای ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

4.1/5 - (15 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • فرشته موسوی
    9 ژوئن 2022 پاسخ دهید

    سلام . واقعا ممنون از پیشنهادی که برای قطع سرویس های پیامکی دادین خیلی خوب بود دوستان شماهم همین روش رو انجام بدین واقعا خوب بود . فقط کافی *800*2# رو بزنید تا دیگه از شر پیام های تبلیغاتی راحت بشین

  • سید حسن حسینی حاجی بکنده
    31 آگوست 2021 پاسخ دهید

    من واقعا دیگه خسته شدم از تبلیغاتی که برام میاد حتی کد ستاره ۸۰۰ مربع هم فایده نداشت با کارشناس اپراتور آنلاین چت کردم میگه از سامانه و اینترنت است میگم بس چرا همراه اول اینطوری نیست میگم راه حل چیه میگه نمیدونم این چه اپراتور ایرانسل است که نمیتونه راهنمایی کنه که دیگه نه پیام خبری نه پیام ارزش افزوده و نه پیام تبلیغاتی برای من نیاد ممنون شما راهنمایی بفرمایید

    • فرشته موسوی
      9 ژوئن 2022

      میتونید برای اینکه از شر پیام های تبلیغی راحت بشین عدد *۸۰۰*۲# پیامک کنید

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات