پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » اجاره سامانه پیام کوتاه یا خرید پنل اس ام اس؟ معرفی بهترین راه برای داشتن یک پنل پیامکی اختصاصی

اجاره سامانه پیام کوتاه یا خرید پنل اس ام اس؟ معرفی بهترین راه برای داشتن یک پنل پیامکی اختصاصی

اجاره سامانه پیامکی
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گاهی اوقات کسب‌وکارها باید برای تبلیغات یا انتقال اطلاعات به مخاطبان، پیام‌هایی به آن‌ها بفرستند. با توجه به اینکه ارسال پیامک به تک تک مشتری‌ها کار زمان‌بر و دشواری است، باید از سامانه‌های پیامکی استفاده کنند. به نرم‌افزارهای تحت وب و اینترنتی که امکان ارسال پیام از طریق اینترنت را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند، سامانه پیام کوتاه گفته می‌شود. برای استفاده از این سامانه‌ها، دو راه وجود دارد؛ اجاره سامانه پیام کوتاه و خرید آن. اما پیش از اقدام باید بدانیم اجاره سامانه پیام کوتاه بهتر است یا خرید؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

اجاره سامانه ارسال پیامک چیست و چه معایبی دارد؟

سامانه ارسال اس ام اس تحت‌وب کار می‌کند. یعنی برای ارسال پیامک باید از سرورهای قدرتمندی استفاده کنید که امکان فرستادن پیام‌های متنوع به کاربران را فراهم می‌کنند. اجاره پنل ارسال پیامک کاملا مشابه اجاره خانه است. شما از یک سامانه استفاده می‌کنید، اما مالک آن به حساب نمی‌آیید. همچنین شاید بعد از مدتی مجبور باشید سامانه خود را عوض کنید. اجاره همیشه به‌صرفه‌تر از خرید است؛ اما معایب خاصی هم دارد. معایب اجاره پنل پیامکی عبارت‌اند از:

  • تغییر مداوم شماره سامانه پیامکی که اعتبار پیام‌های شما را کم می‌کند.
  • ارسال پیامک با پنل‌های اجاره‌ای باعث گم شدن پیام‌هایتان بین اس ام اس‌های سایر کسب‌وکارها می‌شود.
  • احتمال کلاهبرداری در اجاره پنل‌های اس ام اسی وجود دارد.
  • با اجاره یک پنل از همه مزایای آن بهره‌مند نمی‌شوید.
  • بعد از مدتی ممکن است پیش‌شماره‌های نامتعارفی به شما داده شود.
خرید پنل اس ام اس بهتر است یا اجاره پنل پیامکی

خرید پنل اس ام اس؛ بهترین جایگزین برای اجازه سامانه پیامکی

درست است که اجاره سامانه‌های پیامکی تا حدودی ارسال پیامک را راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کنند، اما از معایب آن هم نباید غافل شوید. بهترین راه برای رفع مشکلات استفاده از پنل‌های اجاره‌ای، خرید یک پنل اس ام اس است. با خرید پنل، مالک رسمی و حقیقی آن می‌شوید و اعتبار پیامک‌هایتان را بیشتر می‌کنید.

هنگام خرید سامانه، تعرفه پنل پیامک کاملا مشخص است و با مشاهده قیمت‌ها امکان برنامه‌ریزی برایتان وجود دارد. خرید پنل پیام کوتاه این امکان را به شما می‌دهد که به‌طور مادام‌العمر و بدون نیاز به تمدید سالانه، از مزایا و امکانات پنل استفاده کنید. در این صورت فقط کافی است در زمان‌های معین پنل کاربری خود را برای ارسال پیام کوتاه شارژ کنید.

مزایای خرید و استفاده از پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس نسبت به اجاره، انتخاب مناسب‌تر و به‌صرفه‌تری برای ارسال پیام کوتاه است. خرید سامانه، امکانات و مزایای بسیاری در اختیارتان قرار می‌دهد و امکان نصب افزونه پیامک ووکامرس در سایتتان را فراهم می‌کند. از جمله مزایای خرید و استفاده از سامانه پیام کوتاه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خرید پنل اس ام اسی یک پیش‌شماره اختصاصی به شما می‌دهد

در صورت اجاره پنل، پیام‌های شما با استفاده از یک پیش‌شماره مشترک با سایر شرکت‌ها به مخاطبان ارسال می‌شود. یعنی ممکن است مخاطب با لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول و بلاک کردن پیش‌شماره آن، پیام‌های شما را هم دریافت نکند. بنابراین با خرید یک پنل و داشتن شماره اختصاصی، جلوی این مشکل را می‌گیرید.

خرید بسته پیامک انبوه

بسته پیامکی را با توجه به نیاز خود تهیه می‌کنید

سامانه پیامکی را می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز اساسی کسب‌وکارتان تهیه کنید. چراکه میزان ارسال پیامک در همه شرکت‌ها و کسب‌وکارها یکسان نیست. مثلا ترفندهای بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه با نیازهای بازاریابی در یک شرکت هواپیمایی متفاوت است. بنابراین با انتخاب بسته مناسب در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌شود.

با خرید سامانه پیام کوتاه ریسک کلاهبرداری را کاهش می‌دهید

با خرید پنل پیامکی از یک شرکت معتبر، از امکانات و پشتیبانی خوبی برخوردار می‌شوید. استفاده از پنل‌های مادام‌العمر خیالتان را بابت کیفیت خدمات راحت می‌کند. یعنی امکانات و خدماتی را مطابق با قراردادی که بین شما و شرکت ارائه‌دهنده سامانه پیامکی بسته می‌شود، دریافت می‌کنید.

با دریافت اپلیکیشن اندروید، ارسال پیامک راحت‌تر می‌شود

بعد از خرید پنل ارسال اس ام اس، یک اپلیکیشن اندرویدی در اختیارتان قرار می‌گیرد که امکان فرستادن پیام در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برایتان فراهم می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، انواع پیامک‌ها را به مخاطبین گوشی یا با تفکیک شهر و استان ارسال می‌کنید.

ارسال اس ام اس با خرید پنل اس ام اس

بلافاصله بعد از خرید پنل پیامکی، اس ام اس ارسال کنید

فعال‌سازی آنی از مزایای دیگر خرید پنل ارسال پیامک است. بعد از خرید و تایید مدارک، پنل کاربری شما فعال شده و امکان ارسال اس ام اس برایتان فراهم می‌شود. یعنی بلافاصله بعد از خرید، با وارد شدن به بخش مدیریت پنل می‌توانید از امکانات و خدمات پنل استفاده کنید.

با خرید بهترین پنل اس ام اس، در هر زمان دلخواه آن را ارتقا می‌دهید

اگر بعد از مدتی احساس کردید به حجم پیام‌های بیشتری نیاز دارید، فقط با پرداخت مابه‌التفاوت به‌راحتی پنل خود را ارتقا می‌دهید. با این کار تعرفه پیام‌ها کاهش پیدا می‌کند و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود. اما این امکان در اجاره سامانه پیام کوتاه وجود ندارد و باید از همان پنل‌های قدیمی استفاده کنید.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی پنل پیامک‍

خدمات پس از فروش؛ بهترین مزیت خرید پنل‌های پیامکی

با خرید یک سامانه پیام کوتاه، ویدئوهای آموزشی برای استفاده از این پنل برایتان ارسال می‌شود. بنابراین در صورت وجود هرگونه مشکلی، با مراجعه به این ویدئوها مشکل خود را به‌راحتی برطرف می‌کنید. علاوه‌بر ویدئو، فایل‌های متنی هم برای مطالعه بیشتر در اختیارتان قرار می‌گیرد.

در کنار این خدمات، با خرید پنل پیامکی از پشتیبانی ۲۴ ساعت آنلاین و تلفنی شرکت ارائه‌دهنده پنل هم برخوردار می‌شوید. بنابراین با خرید یک پنل ارسال پیامک به هیچ شرکت یا نیروی خاصی برای استفاده از آن نیاز نخواهید داشت. چون همه آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم توسط تیم فروش پنل در اختیارتان قرار می‌گیرد.

تجربه ارتباط سریع با مخاطبین و خرید سامانه پیام کوتاه با فراز اس ام اس

در این مقاله سعی کردیم به بررسی مزایا و معایب خرید و اجاره سامانه پیام کوتاه بپردازیم. هزینه اجاره سامانه پیامکی ارزان‌تر از خرید یک پنل مجزا برای ارسال پیامک به مخاطبان است. اما با توجه به معایب اجاره پنل و مزایای بی‌شمار خرید سامانه اس ام اس، توصیه می‌کنیم از یک شرکت معتبر برای خرید پنل اقدام کنید.

شرکت فراز اس ام اس با فراهم کردن یک محیط کاربری آسان، در اختیار گذاشتن یک سرور قابل اطمینان و تضمین دریافت پیامک توسط مشتری، بهترین پنل ارسال پیامکی به شمار می‌رود. تیم مشاوره فروش فراز قبل از خرید پنل، به شما کمک می‌کنند تا انتخاب مناسب‌تری با توجه به نوع و نیاز کسب‌وکارتان داشته باشید. همچنین تیم پشتیبانی در هر زمان و تحت هر شرایطی آماده پاسخ‌گویی به سوالات و رفع مشکلاتتان هستند.

به نظر شما اجاره سامانه پیام کوتاه بهتر است یا خرید؟ شما از چه روشی برای ارسال پیامک به مخاطبان استفاده می‌کنید؟ برای دریافت مشاوره و خرید سامانه پیامکی همین الان با شماره 02174853 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات