پنل اس ام اس » افزایش فروش و جذب مشتری » پنل اس ام اس برای اموزشگاه های کنکور

پنل اس ام اس برای اموزشگاه های کنکور

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
افزایش فروش و جذب مشتری ۹ فروردین ۱۴۰۳

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

روش های افزایش جذب در آموزشگاه

تا کنون به اصل تبلیغات هدفمند توجه کرده اید یا اولین بار است این کلمه به گوشتان خورده است به هر حال این کلمه بیانگر این است که شما به طریقی به مشتریانتان برسید که هزینه ی کمی را صرف کنید زمان کم تری را مصرف کنید در حوزه وسیع تری تبلیغ کنید چطور ما به این اصل باید برسیم خوب موضوع این نوشته ما در این باره است پس تا پایان با ما باشید.
شما شاید تراکت های زیادی را روبه روی مدرسه ها پخش کرده اید و یا بیل بورد تبلیغاتی در سطح شهر نصب کردید ، در روزنامه آگهی کردید همه ی این ها در معرفی کردن شما تاثیر دارند ولی اینجا تفاوت در عمق تاثیر تبلیغ شما است شاید از خودتان بپرسید منظور از عمق تاثیر چیست منظور من این است آیا مخاطب شما با مشاهده ی این ها آیا به این نتیجه گیری می رسد که خدمت شما را انتخاب کند در دنیای امروزی با پیشرفت تکنولوژی این نوع از  تبلیغات دیگر آن کارایی لازم را برای شما نخواهند داشت.

تبلیغات پیامکی برای جذب مشتری در آموزشگاه

حال تصور کنید که زمانی که داوطلب در جستجو یک اموزشگاه و موسسه برای ثبت نام است.پیام تبلیغ موسسه شما برای او ارسال می شود. بدون شک راحت از این پیام نمی گذرد و حتما با شماره نوشته شده در پیام تماس می گیرد و یا به ادرس کانال تلگرام نوشته شده در متن پیام سر می زند. این روزها تبلیغات پیامکی به یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات تبدیل شده است زیرا شما با صرف کمترین هزینه تبلیغاتی می توانید در حجم وسیعی تبلیغات انجام دهید. سامانه پیامکی فراز اس ام اس با استفاده از امکاناتی نظیر ارسال سن و جنسیت، ارسال محله ای، بانک شماره های مختلف و … به شما این امکان را می دهد که  به بازار هدفتان پیامک ارسال کنید و هزینه تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات برای کسانی که علاقه ای به حرفه شما ندارد، هدر ندهید.

 

 

خدمات پیامکی که کمک به آموزشگاه ها می کند:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش گرفتاری های مردم دیگر مثل سابق نمی توان با دیگران در ارتباط بود و از روش های قدیمی برای ملاقات و یا جلسات استفاده کرد .

امروزه بهترین و آسان ترین راه ارتباطی ارسال پیامک است که یکی از کاربردهای  پنل اس ام اس برای آموزشگاه ها و مدارس می باشد. در زیر به برخی از موارد استفاده از پنل ارسال اس ام اس اشاره خواهیم کرد:

  • اطلاع دانش آموزان و اولیا از روند تشکیل کلاس ها
  • اطلاع اولیا از روند پیشرفت درسی دانش آموز
  • سیستم حضور و غیاب
  • برگزاری جلسات
  • پرداخت شهریه
  • پیام های ضروری

مسلما  موارد بالا و دیگر امکانات سامانه پیامکی فراز اس ام اس دست به دست هم می دهند تا اموزشگاه و موسسه شما با استفاده از این امکانات پیشرفت چشمگیری در جذب داوطلب داشته باشد و دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی جهت تبلیغات نیست.

قابلیت ارسال به بلک لیست

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که امروزه اکثر مردم پیام های تبلیغاتی خود را بلاک کرده اند و پیام شما به دست آن ها نمی رسد، سامانه پیامک فراز اس ام اس با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست این اطمینان را به شما می دهد که پیام شما حتما به دست مخاطب می رسد .

5/5 - (7 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات