پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » فوت و فن تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و روستا 1400

فوت و فن تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و روستا 1400

بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۹ فروردین ۱۴۰۳

مطمعنا با نزدیک شدن به زمان انتخابات شورای شهر و روستا سال 1400، کاندیدای محترم و ستادهای انتخاباتی آن ها به دنبال روش هایی برای آشنایی بیشتر مردم با کاندیدای مورد نظر هستند. دوره انتخابات شورای شهر و روستا سال 1400 به دلیل شیوع ویروس کرونا با چالش هایی در تبلیغات روبرو خواهد بود ازجمله:

  • عدم تشکیل گردهمایی ها
  • عدم دریافت تراکت توسط مردم

با این شرایط باید به دنبال روش های جایگزین برای آشنایی بیشتر مردم با کاندیدای انتخابات شورا شهر و روستا بود که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

تبلیغات برای انتخابات سال 1400

ایجاد پیج اینستاگرام کاندیدای انتخابات

با ایجاد یک صفحه اینستاگرام حرفه ای می توانید در شناخت بیشتر مردم با کاندیدای مورد نظر کمک کنید. پیج اینستاگرام می تواند بستر خوبی برای برقراری لایو با مردم و شنیدن دغدغه های مردم و انتظارات آن ها از نمایندگان شورای شهر و روستا باشد. مطمعنا سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آدرس پیج اینستاگرام ستاد انتخاباتی را چگونه به مردم اطلاع دهیم؟ با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

تبلیغاتی پیامکی ویژه انتخابات شورای شهر و روستا

امروزه مردم وقت بسیاری را صرف استفاده از تلفن همراه می کنند و در واقع موبایل به یکی از وسایل ضروری زندگی تبدیل شده است. با استفاده از ارسال پیامک انبوه می توانید به همشهریان خود پیامک ارسال کنید و مواردی مانند پیج و یا کانال کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا را اطلاع رسانی کنید. به این ترتیب می توانید باعث افزایش تعداد دنبال کنندگان خود شوید.

کاربرد پنل اس ام اس برای انتخابات شورای شهر و روستا تنها به این مورد ختم نمی شود. با استفاده از سامانه پیامک ویژه انتخابات شورای شهر و روستا می توانید از روش های نوین اطلاع رسانی های عمومی استفاده کنید، که در ادامه به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به صورت هدفمند

در صورتی که تعداد شماره موبایل های ثبت شده در شهر مورد نظر شما زیاد می باشد و نمیخواهید به همه افراد پیامک ارسال کنید می توانید از روش های هدفمند ارسال پیامک استفاده کنید:

  • ارسال پیامک به تفکیک کدپستی
  • ارسال پیامک محله ای
  • ارسال پیامک به بانک مشاغل
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک به شماره های شخصی

علاوه بر اطلاع رسانی های عمومی که در کل شهر می توانید انجام دهید، در پنل اس ام اس ویژه انتخابات شما می توانید به بانک شماره هایی که خودتان جمع آوری کرده اید نیز پیامک ارسال کنید.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

ارسال اس ام اس تبلیغات انتخاباتی کاندیداها به شماره های شخصی

ارسال پیامک به بانک شماره های شخصی به روش های مختلفی انجام می شود:

  • ارسال پیامک براساس فایل متنی و اکسل
  • ارسال پیامک به مخاطبین گوشی
  • ارسال پیامک با اضافه کردن شماره ها در دفترچه تلفن سامانه پیامک

فراز اس ام اس، همراه شما برای پیروزی در انتخابات 1400

در پنل اس ام اس فراز اس ام اس این قابلیت برای کاندیدای محترم شورای شهر و روستا وجود دارد که با نصب اپلیکیشن اندروید ارسال پیامک فراز اس ام اس بتوانند مستقیم به مخاطبین موبایل خود پیامک انبوه ارسال کنند.

با نصب اپلکیشن فراز اس ام اس روی موبایل خود بدون نیاز به سیستم کامپیوتری می توانید به راحتی به مخاطبین موبایل خود و یا به صورت انبوه پیامک ارسال کنید. در زمان انتخابات معمولا درگیری های بسیار زیاد است و استفاده از اپلیکیشن ارسال پیامک به شما کمک می کند در هر لحظه بتوانید به سرعت پیامک تبلیغاتی را ارسال کنید.

 

مشاوره رایگان خرید سامانه پیامک برای ارسال پیامک انتخاباتی

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت فراز اس ام اس تماس بگیرید یا اسم و شماره موبایل خودتان را در کادر زیر وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

 

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات