پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » سامانه پیامک انتخابات

سامانه پیامک انتخابات

آشنایی با امکانات سامانه پیامک انتخابات
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغات یکی از برنامه‌های جدا‌نشدنی هنگام انتخابات است. با نزدیک شدن به انتخابات، زمانی به نامزدها داده می‌شود که در آن برنامه‌ها و اهداف خود را به‌طورکامل با مردم به اشتراک بگذارند. در این فرصت محدود ابزارهای تبلیغاتی بیشتری اثرگذاری را برای معرفی نمایندگان به مردم دارند. به همین دلیل نامزدها به دنبال این هستند که بهترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی را انتخاب کنند. یکی از اثرگذارترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها ارسال پیامک تبلیغاتی است. با خرید سامانه پیامک می‌توانید در زمانی کوتاه حجم بالایی پیامک ارسال کنید. ما در این مقاله انواع روش‌های تبلیغات پیامکی برای معرفی برنامه‌ها و اهدافتان به عموم مردم و راه‌های مختلف تبلیغ انتخاباتی از طریق پیامک را بررسی می‌کنیم. اگر کاندید انتخابات مجلس، شورای شهر یا ریاست جمهوری هستید یا قصد فعالیت انتخاباتی به نفع نامزد مورد‌علاقه‌تان را دارید این مقاله برای شما نوشته شده است.

ارسال پیامک تبلیغاتی؛راهکاری برای کوفقی در انتخابات

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی، بهترین روش برای جلب آرای مردمی

یکی از روش‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با استفاده از سامانه پیامک انتخابات است. بسیاری از کاندیداهای انتخابات مجلس و انتخابات شورای شهر 1402 ارسال پیامک انبوه را به‌عنوان ابزار اصلی برای تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده‌اند. این روش هزینه‌ مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. همچنین در زمانی کوتاه امکان ارسال پیامک به‌صورت گسترده و در حجم انبوه را خواهید داشت. با تهیه سامانه پیامک انتخابات می‌توانید شعارها و برنامه‌هایتان را در قالب پیامک انتخاباتی برای مخاطبان ارسال کنید.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

ارسال پیامک منطقه‌ای با کد‌پستی برای تبلیغات انتخابات مجلس و شورای شهر

در انتخابات مجلس و انتخابات شورای شهر و روستا 1402 تبلیغات منطقه‌ای بیشترین اهمیت را دارد. نماینده‌های مجلس و شورای شهر و روستا باید در حوزه انتخاباتی خودشان تبلیغ کنند. با تهیه سامانه پیامکی و ارسال پیامک بر اساس کد پستی می‌توانید برای افرادی که در یک حوزه جغرافیایی خاص سکونت دارند پیامک تبلیغاتی انتخابات ارسال کنید.

به کمک این ویژگی سامانه پیامکی فراز اس ام اس به نحو قابل‌توجهی در هزینه‌های تبلیغات انتخابات 1402 صرفه‌جویی خواهد شد. همچنین از ارسال پیامک‌های نامربوط به مخاطبان در شهرهای دیگر جلوگیری می‌شود.

ارسال پیامک منطقه‌ای با کد پستی؛ روشی برای افزایش شانس موفقیت در انتخابات مجلس

استفاده از بانک شماره موبایل برای تبلیغات انتخابات 1402

با تهیه سامانه پیامکی فراز برای انتخابات به بانک شماره موبایل سراسر کشور، به تفکیک استان، شهر و پیش شماره به‌صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. کاندیداهای محترم می‌توانند بر‌حسب نیاز برای یک شهر خاص (به‌طور مثال برای انتخابات شورای روستا 1402 یا انتخابات مجلس فقط به شهر مورد‌نظرشان) یا به‌صورت کلی به همه شماره‌های کشور (برای انتخابات ریاست جمهوری) متن پیامک مورد‌نظرشان را ارسال کنند.

امکان ارسال اس ام اس تبلیغات انتخاباتی در یک محدوده خاص با سامانه پیامکی

ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی همراه اول و ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل BTS این امکان را به کاندیداها می‌دهد که برای افرادی که در ۴۸ ساعته گذشته به یک محدوده جغرافیایی خاص وارد شده‌اند، پیامک تبلیغات انتخابات ارسال کنند. با این امکانات به دقیق‌ترین بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل دسترسی خواهید داشت. هزینه ارسال پیامک‌ زنده و براساس دکل BTS معمولا از تعرفه ارسال با خطوط پیامک هزینه کمتری نیز دارد.

ارسال اس ام اس با نام کاندیدا، متفاوت‌ترین روش تبلیغات انتخاباتی

برای برندسازی انتخاباتی در سامانه پیامک انتخابات، کاندیداهای محترم با خرید سرویس ارسال پیامک با نام برند از این قابلیت برخوردار می‌شوند که پیام‌های تبلیغاتی خود را با نام خود ارسال کنند. به‌این‌ترتیب هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی به جای شماره فرستنده پیامک، اسم کاندیدای محترم نوشته می‌شود.

با‌توجه‌به اینکه فعال‌سازی ارسال پیامک با نام کاندیدای انتخاباتی حدود ۵۰ روز زمان می‌برد، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ورود به فاز عمومی تبلیغات برای انتخابات، اقدامات لازم برای فعال‌سازی سامانه پیامک انتخاباتی را انجام دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات برای اصناف و مشاغل خاص از طریق پنل اس‌ام‌اس

برخی از نمایندگان مجلس و کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا خود را حامی صنف و گروهی خاصی معرفی می‌کنند. با ارسال پیامک تبلیغاتی و مطلع کردن مخاطبان از طرح‌‌ها و برنامه‌‌هایی که دارید، راحت‌تر می‌توانید توجه و رای گروه مورد‌نظرتان را به دست بیاورید. با تهیه متن زیبا برای تبلیغ کاندیدا مجلس و کپی کردن آن در کادر متن پیامک، در عرض چند ثانیه می‌توانید پیامتان را برای اصناف و مشاغل مورد‌نظرتان ارسال کنید. برای خرید سامانه اس‌ام‌اس و اطلاع از تعرفه پنل پیامک کافی است به صفحه تعرفه‌ها وارد شوید.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

فراز اس ام اس، همراه شما در کمپین تبلیغات انتخاباتی 1402

در سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس شرایط ویژه‌ای برای کاندیداهای محترم با‌توجه‌به حجم بالای تبلیغات و محدودیت زمانی برای ارسال پیامک انتخاباتی در نظر گرفته شده است. با امکانات ویژه پنل پیامکی فراز اس ام اس مانند ارسال به بانک شماره به بانک شماره های استان و شهر، ارسال پیامک از طریق نقشه ی گوگل، ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل BTS، ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیام صوتی، جمع‌آوری شماره حامیان و ارسال پیامک به رای اولی‌ها از طریق ماژول ارسال پیامک سن و جنسیت می‌توانید تبلیغات هدفمند، تاثیرگذار‌تر و با بازدهی بیشتری داشته باشید.

سامانه پیامک ویژه انتخابات ۱۴۰۲ یک فرصت عالی برای اطلاع‌رسانی به مخاطبان هدف و جلب آرای مردمی است. شما می‌توانید همین الان در سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس ثبت‌نام کرده و برنامه‌ریزی تبلیغات برای انتخابات آینده را آغاز کنید. کارشناسان فراز در بخش پشتیبانی مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند تا از طریق مشاوره رایگان تلفنی به سوال‌های شما در‌خصوص استفاده از پنل پیامکی پاسخ دهند. همچنین از طریق صفحه تعرفه‌ها می‌توانید نسبت به خرید آنلاین سامانه پیامکی اقدام کنید.

02174853 تماس با فراز اس ام اس
4.4/5 - (8 امتیاز)

سوالات متداول

01سامانه پیامک انتخابات چه امکاناتی برای تبلیغات به کاندیداها می‌دهد؟

با استفاده از سامانه پیامک انتخابات می‌توانید بر‌اساس کد‌پستی، نوع مشاغل و سن برای مخاطبان هدفتان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

02کاندیداهای شهر و روستا از کدام ویژگی پنل پیامکی برای تبلیغات انتخاباتی می‌توانند استفاده کنند؟

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ارسال هدفمند متن‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات شهر و روستا باید از امکانات ارسال پیامک انبوه به شماره‌های یک شهر و ارسال پیامک منطقه‌ای با کدپستی استفاده کنند.

03مزایای سامانه پیامک برای تبلیغات انتخاباتی چیست؟‌

با استفاده از این سامانه می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با صرف هزینه کم برای مخاطبان پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کرده و آن‌ها را از طرح‌ها و برنامه‌هایتان آگاه کنید.

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • یاسر
    9 فوریه 2020 پاسخ دهید

    سلام برای تبلیغات انتخابات در کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی نیاز به بانک شماره موبایل شهر خاصی داریم، ایا شما بانک شماره موبایل شهرهای مختلف را در اختیار ما قرار می دهید؟

    • سیدمحمود غفاری
      9 فوریه 2020

      سلام
      در سامانه پیامک فراز، بانک شماره موبایل به صورت رایگان برای ارسل اس ام اس تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و نیازی به خرید بانک شما نیست و همچنین برای تبلیغات انتخابات پیشنهاد می کنیم ماژول ارسال پیامک ویژه انتخابات را ملاحظه نمایید که بانک شماره موبایل‌های مختلف در این صفحه توضیح داده شده است، در مورد بانک شماره بدون خرید پنل پیامک انتخابات، این امکان وجود دارد که با مراجعه به صفحه خرید بانک شماره موبایل، بانک شماره موبایل مورد نظرتان را تهیه نمایید.

  • مهمان
    26 ژوئن 2019 پاسخ دهید

    سلام ایا به جز ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای انتخابات و ارسال پیام صوتی برای تبلیغات انتخاباتی شما راهکار دیگری برای تبلیغات انتخابات ارائه می دهید؟

    • سیدمحمود غفاری
      1 جولای 2019

      سلام برای اطلاع از بهترین روشهای تبلیغات انتخاباتی لطفا با شرکت فراز اس‌ام‌اس تماس بگیرید تا در مورد استفاده از جدیدترین راهکارهای تبلیغاتی انتخاباتی به صورت رایگان به شما مشاوره بدهیم.
      با ارزوی موفقیت شما در انتخابات

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات