پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » متن پیامک تبلیغاتی کاندیدای شورای شهر

متن پیامک تبلیغاتی کاندیدای شورای شهر

نحوه نگارش متن پیامک تبلیغاتی کاندیدای شورای شهر
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه یک متن تبلیغاتی مناسب و جذاب برای انتخابات شورای شهر بنویسیم؟‌ برای موفقیت در تبلیغات انتخابی و کسب نتیجه دلخواه باید نسبت به سایر رقبا متفاوت باشید. البته مثبت بودن این تمایز اهمیت بالایی دارد. یکی از راه‌های مناسب برای ایجاد این تمایز مثبت استفاده از متن‌های قوی و تاثیرگذار برای انتقال مفاهیم و برنامه‌هایی است که بعد از انتخابات قصد اجرای آن‌ها را دارید. به همین دلیل نوشتن متن زیبا برای تبلیغ کاندیداهای شورای شهر اهمیت بالایی دارد. با ارسال پیامک انتخاباتی مناسب و منحصر‌به‌فرد می‌توانید روی قشر بیشتری از مخاطبان تاثیر بگذارید. این یک قدم بزرگ برای پیروزی در انتخابات محسوب می‌شود. برای آشنایی با نوشتن اصولی پیامک تبلیغاتی برای انتخابات شورای شهر مطالعه این مقاله فراز اس ام اس را از دست ندهید.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

02174853 تماس با فراز اس ام اس

نکاتی که برای نوشتن پیامک تبلیغاتی انتخابات شورای شهر باید به آن توجه کنید

با تهیه سامانه پیامکی و نوشتن متن‌های جذاب شانس کاندیداها برای پیروزی در انتخابات بیشتر می‌شود. در هنگام نوشتن متن زیبا برای تبلیغ کاندیدا شورای شهر، نکات مهمی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه به این نکات به‌طورکامل اشاره خواهیم کرد. در کنار همه این موارد با کمی خلاقیت می‌توانید متنی متفاوت و متناسب با نیازهای مخاطبان بنویسید.

در متن پیامک تبلیغاتی کد انتخاباتی و نام کاندیدا را بنویسید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در نوشتن متن انتخاباتی شورای شهر برای تبلیغات پیامکی باید رعایت کنید، ذکر نام و کد کاندیدا است. انجام این کار به برند‌سازی کمک می‌کند و باعث می‌شود که نام کاندیدای مورد‌نظر در ذهن مخاطب ماندگار شود. همچنین ذکر نام باعث جلب توجه مخاطبان می‌شود و احتمال بازکردن پیامک‌ و مطالعه آن را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر نام و کد کاندیدا، نوشتن شعار انتخاباتی شورای شهر نیز اهمیت بسیار بالایی برای آشنایی مخاطبان با کاندیداها دارد.

ماندگاری در ذهن مخاطبان با درج نام کاندیدا در پیامک انتخاباتی

ارسال پیام تبلیغاتی کاندیدای شورای شهر با سرشماره جذاب

یک سرشماره جذاب می‌تواند نقش مهمی در اثرگذاری پیامک داشته باشد. شما در فراز اس ام اس می‌توانید از بین سرشماره‌های جذاب بهترین گزینه را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که پیام‌های شما با یک شماره مشخص به دست مخاطبان برسد. همچنین پیام‌های جدید به همان صندوق پیامکی ارسال می‌شوند و مخاطبان به پیام‌های قبلی شما نیز دسترسی خواهند داشت.

با تهیه پنل اس‌ام‌اس و ارسال پیامک تبلیغات کاندیدای شورای شهر 1400 با سرشماره مشخص حتی امکان برقراری ارتباط دوطرفه با مخاطبان را نیز خواهید داشت. به‌این‌ترتیب می‌توانید از خواسته‌های شهروندان مطلع شوید و برنامه‌های اجراییتان را متناسب با نیازهای آن‌ها انتخاب کنید.

توجه به ساعت مناسب برای ارسال متن تبلیغ کاندیدای شورای شهر

برنامه‌ریزی دقیق و درست یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای اجرا و موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی است. یک متن انتخاباتی زیبا نقش بسزایی در موفقیت شما در انتخابات خواهد داشت اما کافی نیست. برای دیده شدن و ایجاد حس مثبت در مخاطبان باید متن برای انتخابات شورا شهر را در ساعت مناسبی ارسال کنید. اگر نکات قبلی را رعایت کنید ولی پیامک‌های شما در ساعات نامناسبی از شبانه روز به دست مخاطبان برسد، شانس دیده شدن آن‌ها کاهش می‌یابد.

ارسال پیامک در ساعت‌های طلایی اثربخشی ارسال متن انتخاباتی شورای شهر را بیشتر می‌کند. ساعت 7 تا 10:30 صبح، 12:30 تا 14 و 16 تا 18 بهترین زمان برای ارسال پیامک انتخاباتی است. ما در فراز اس ام اس علاوه بر ارائه پنل پیامکی انتخابات با امکانات ویژه، مشاوره‌های رایگانی در مورد زمان مناسب برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم. برای استفاده از این خدمات ویژه می‌توانید به صفحه قیمت پنل پیامکی مراجعه کرده و از بین گزینه‌های مختلف بهترین پنل پیامکی را بر‌اساس نیازهایتان انتخاب کنید.

اهمیت ارسال پیامک انتخاباتی در ساعت مناسب

ایده متن زیبا برای تبلیغ کاندیدای شورای شهر؛ مناسب اطلاع‌رسانی و تبلیغات

بعد از آشنایی با نکاتی که برای نوشتن متن تبلیغات انتخاباتی اتحادیه و شورای شهر مهم هستند با ذکر چند نمونه می‌توانید دید کامل‌تری نسبت به نگارش این پیامک داشته باشید. این نمونه‌ها صرفا برای آشنایی شما با بهترین جملات برای انتخابات شورای شهر انتخاب شده‌اند. شما می‌توانید با خلاقیت و مشورت با کارشناسان فراز اس ام اس متن‌های اختصاصی و دلخواهتان را برای تبلیغات انتخابات شورای شهر بنویسید.

ما مردم شهر (____) حامی دکتر/مهندس (____) در انتخابات شورای شهر 1400 هستیم. کد انتخابات (____

 

انتخاب هوشمندانه برای پیشرفت شهرمان

مردی از جنس مردم!

مهندس (___) کد انتخاباتی (___)

 

متن انتخاباتی شورای شهر:

همه با هم برای متحد برای بازکردن گره‌های اقتصادی!

دکتر (___) انتخابی شایسته برای عبور از مشکلات شهرمان

کد انتخاباتی (___)

 

متن اطلاع رسانی کاندیدای شورای شهر:

برنامه جامع برای حل مشکلات شهر!

برنامه انتخاباتی کاندیدای منتخب دکتر (___) را از لینک زیر مشاهده کنید:

(___)

در کنار ارسال این متن‌های زیبا باید از خوانده شدن آن‌ها توسط مخاطبان نیز مطمئن شوید. برای اینکار می‌توانید مقاله «چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده» را مطالعه کنید.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

تبلیغات پیامکی انتخاباتی خود را به فراز اس ام اس بسپارید

در این مقاله با اصول ارسال متن انتخاباتی شورای شهر آشنا شدیم و همچنین چند نمونه متن زیبا تبلیغات کاندیدای شورای شهر را بررسی کردیم. مهم‌ترین نکته رعایت اصول ارسال پیامک انتخاباتی و انتخاب یک سامانه ارسال پیامک انتخاباتی قدرتمند است. ما در فراز اس ام اس در کلیه مراحل تبلیغات در کنارتان هستیم. علاوه‌بر ارائه پلن‌های جذاب، می‌توانید از مشاوره رایگان برای نحوه استفاده از پنل و انتخاب متن مناسب برای تبلیغات نیز بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان کافی است تا همین حالا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

3.6/5 - (37 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • مهدی زمانی
    31 آگوست 2021 پاسخ دهید

    برای ارسال پیامک برای حدودا ۳۰۰۰ شماره همراه در ۳ مرحله برای انتخابات نظام کاردانی چقدر باید پرداخت کنم؟

  • ضابد درخورد
    26 می 2021 پاسخ دهید

    عالی و مفید بود.

  • عبدالغنی دادور
    21 می 2021 پاسخ دهید

    عالی

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات