پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » پنل ارسال اس ام اس گیلان

پنل ارسال اس ام اس گیلان

مقالات فراز اس‌ام‌اس ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اگر قصد ارسال پیامک انبوه در استان گیلان را دارید و یا قصد خرید پنل اس ام اس در گیلان را دارید به صفحه درستی هدایت شده اید. در این مقاله تمام امکانات سامانه پیامک گیلان را بررسی می کنیم تا در نهایت شما بتوانید بهترین پنل اس ام اس در گیلان را تهیه کنید.

سامانه پیامک گیلان

سامانه پیامک مخابرات گیلان به شما این امکان را می دهد که بتوانید به افرادی که در استان گیلان هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، برای ارسال پیامک در استان گیلان (شهر رشت،بندر انزلی، لاهیجان، تالش، لنگرود، رودسر، بندر آستارا، صومعه سرا و …)  با خرید پنل اس ام اس مخابرات گیلان، بانک شماره موبایل استان گیلان و شهرهای گیلان به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید تبلیغات پیامکی خود را انجام دهید. با تهیه یک سامانه پیامک برای استان گیلان بدون هیچ محدودیتی می توانید به همه افراد ساکن در گیلان اعم از شماره موبایل های همراه اول و یا ایرانسل پیامک ارسال کنید. در پنل اس ام اس فراز اس ام اس روش های مختلفی برای ارسال پیامک در استان گیلان وجود دارد که به شما کمک می کند با توجه به نیاز خود بهترین روش تبلیغات و بازاریابی را انتخاب کنید.

ارسال پیامک انبوه در گیلان

روش های مختلف ارسال پیامک انبوه در گیلان

  • ارسال پیامک به تفکیک کدپستی
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک به تفکیک رده سنی و جنسیت
  • ارسال پیامک از طریق دکل BTS
  • ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره
  • پیامک صوتی

ارسال پیامک انبوه در گیلان بدون خرید پنل اس ام اس

اگر قصد ارسال پیامک به استان گیلان را دارید اما تمایلی به خرید سامانه پیامک ندارید، می توانید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان گیلان را به شرکت فراز اس ام اس بسپارید. شرکت فراز اس ام اس این قابلیت را دارد که شما بتوانید بدون تهیه پنل اس ام اس پیامک انبوه ارسال کنید. همکاران ما در فراز اس ام اس با توجه به نوع کسب و کار شما راهنمایی های لازم جهت انتخاب بهترین روش ارسال پیامک و نحوه نگارش متن پیامک تبلیغاتی را به شما می دهند تا از ارسال پیامک بیشترین بازخورد را دریافت کنید.

بانک شماره موبایل استان گیلان

بانک شماره موبایل سراسر استان گیلان در سامانه پیامک فراز اس ام اس به تفکیک شهر قرار دارد و می توانید جهت ارسال پیامک به شهر مورد نظر در استان گیلان استفاده کنید. بانک شماره موبایل های استان گیلان شامل شهرهای زیر می شود:

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر ، فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان ، سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله ، چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان ، گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور ، دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

 

اگر برای بازاریابی و تبلیغات از روش هایی به جز ارسال پیامک انبوه استفاده می کنید و به بانک شماره موبایل های استان گیلان نیاز دارید، سامانه پیامک فراز اس ام اس بانک شماره موبایل های استان گیلان را بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس در اختیار شما قرار می دهد.

برای خرید بانک شماره موبایل های همراه اول و ایرانسل استان گیلان بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید:

خرید بانک شماره موبایل همراه اول دائمی استان گیلان

خرید بانک شماره موبایل همراه اول اعتباری استان گیلان

خرید بانک شماره موبایل ایرانسل استان گیلان

مطالعه بیشتر:

 گیلان از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلانشهر رشت است. گیلان دهمین استان پرجمعیت و بیست و هشتمین استان وسیع ایران است از دیگر شهرهای پرجمعیت این استان می‌توان به ترتیب به شهرهای بندر انزلی، لاهیجان، تالش، لنگرود، رودسر، بندر آستارا، صومعه سرا و اشاره کرد.

طبیعت گیلان، پوشیده از جنگل و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این استان شامل مناطق سرسبز شمال غربی رشته‌کوه البرز و بخش غربی کرانه‌های جنوبی دریای خزر است.

5/5 - (5 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • سروش امیرمحمودی
    24 فوریه 2020 پاسخ دهید

    با سلام
    با BTS ایرانسل می توان به شهر خمام گیلان هم پیامک ارسال کرد؟

    • افسانه پورامینی
      1 مارس 2020

      با سلام و درود
      بله امکان پذیر است.
      بااحترام

    • سیدمحمود غفاری
      3 مارس 2020

      قابلیت ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی ایرانسل برای سراسر کشور وجود دارد.
      نکاتی که وجود دارد:
      1- می بایست حداقل 10 هزار شماره موبایل فعال در منطقه برای ارسال پیامک از طریق دکل مخابرایت BTS وجود داشته باشد
      2- ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی در گیلان و سراسر کشور در روزهای کاری و از شنبه تا چهارشنبه انجام می شود.
      3- برای ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی در خمام و سراسر کشور از کارکترهای خاص مانند %، #،@ و… نمی توانید استفاده کنید.
      با ارزوی موفقیت شما…

  • محمد کاکولکی
    24 فوریه 2020 پاسخ دهید

    ایا ارسال پیامک به کد پستی شهرستانهای اطراف رضوانشهر استان گیلان امکان پذیر است

    • سیدمحمود غفاری
      3 مارس 2020

      سلام بله شم می توایند از طریق ماژول ارسال پیامک به تفکیک کدپستی به شهرستانهای اطراف رضوانشهر استان گیلان نیز پیامک ارسال کنید، البته ما ماژول ارسال منطقه کشوری را نیز در اختیار شما قرار می دهیم که شما قادر هستید تا شهرهای هر استان از جلمه گیلان را به صورت تفکیک شده ملاحظه کرده و به شهرهای مورد نظر خود به تفکیک دائمی یا اعتباری بوده شماره پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

  • روح الله شریفی
    24 فوریه 2020 پاسخ دهید

    سلام و خسته نباشید
    بنده سایت وردپرسی دارم و از افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس استفاده میکند.
    نمونه پیامکی که به مشتری ارسال میشه رو ملاحظه بفرمائید:

    سلام {b_first_name} {b_last_name} عزیز
    سفارش شما با کد {order_id} در گیلان مارک ثبت شد.
    با تشکر از خرید شما

    فروشگاه اینترنتی گیلان مارک

    برای چنین پیامی میتونم الگو بسازم تا سرعت ارسال پیامک سریع بشه؟
    با تشکر

    • سیدمحمود غفاری
      3 مارس 2020

      سلام بله قابلیت ارسال پیامک وب سرویس با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه در سامانه پیامکی فراز اس ام اس وجود دارد ویدیو اموزشی ارسال پیامک از طریق پترن در ووکامرس فارسی را ملاحظه نمایید.
      https://farazsms.com/woocommerce-plugin-pattern-mode/
      موفق باشید

  • علی
    24 فوریه 2020 پاسخ دهید

    می خواهیم پیامک انبوه در مورد اطلاع رسانی دوره های حضوری موسسه در گیلان ارسال کنیم. آیا علاوه بر خرید پنل اسمس نیاز به خرید خط اختصاصی نیز می باشد؟

    • سیدمحمود غفاری
      3 مارس 2020

      سلام برای ارسال پیامک انبوه در گیلان نیازی به خرید خط اختصاصی نمی باشد اما اگر هدف شما دریافت پیامک از مخاطب است می بایست یک خط اختصاصی تهیه کنید تا بتوانید از طریق این خط پیامک های دریافت شده از سمت مخاطب را در پنل پیامکی داشته باشید.
      لازم به ذکر است که دریافت پیامک از سمت مخاطب برای شما هیچ هزینه ای ندارد.
      موفق باشید…

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات