پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » کابرد پنل اس ام اس شورای شهر

کابرد پنل اس ام اس شورای شهر

پنل اس ام اس اراد
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنل اس ام اس یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب است که قابلیت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می دهد، رایجترین کاربرد پنل اس ام اس برای شورای شهر و روستا برای تبلبغات انتخابات شورای شهر و روستا است که شما می توانید به افرادی که در شهر یا روستای شما هستند پیامک انبوه تبلیغاتی یا پیام صوتی ارسال کنید.

بعد از انتخابات شورای شهر و روستا برای اطلاع رسانی به مردم از فعالیت های خودتان می توانید از سامانه پیامکی استفاده کنید و با مردم در ارتباط باشید حتی می توانید از مشارکت مردم برای موارد مختلف استفاده کنید.

برای اطلاع رسانی بین همشهریان از کارهای انجام شده در شهر، نام گذاری خیابان ها و… میتوانیم از پنل اس ام اس استفاده کنیم یا حتی برای انتخابات شوارای شهر میتوانیم از پنل اس ام اس استفاده کنیم و تبلیغات مجاز سیاسی انجام دهیم.

 

پنل اس ام اس راهکاری ساده برای بازاریابی و تبلیغ شماست، مردم عادی بیشتر از هروسیله با موبایل وقت می گذارند پس با بازاریابی پیامکی میتوانیم برند شخصی محبوب بسازیم.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات