پنل اس ام اس » ویدیو ها » ثبت خط خدماتی اختصاصی (اپراتور 9000)

ثبت خط خدماتی اختصاصی (اپراتور 9000)

29:27
این ویدئو را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
1120 نفر مشاهده کردند بحث و گفتگو درباره این مقاله را شما آغاز کنید! 79M
7 2

شماره اختصاصی یکی از بهترین روش‌های تمایز از سایر رقبا و ایجاد تعامل با مشتری است، با استفاده از خط اختصاصی شما می توانید علاوه بر ارسال پیامک، از قابلیت دریافت پیامک نیز استفاده بفرمایید؛ مشکلی که وجود دارد خطوط اختصاصی به شماره های مسدود و بلک لیست پیامک را ارسال نمی کنند و برای عبور از بلک لیست مخابراتی می بایست سفته و شرکت حقوقی داشته باشید.

اپراتور شماره اختصاصی 9000 آمده است تا این مشکل را یک بار برای همیشه برطرف کند، شما با استفاده از خط خدماتی 9000 می توانید علاوه بر ارسال پیامک از قابلیت دریافت پیامک نیز استفاده نمایید، شماره اختصاصی 9000 قابلیت دریافت پیامک دارد و شما به سادگی می توانید با مشتریان خودتان ارتباط 2 طرفه داشته باشید.

برای فعال سازی خط اختصاصی 9000 نیازی به سفته یا ثبت شرکت حقوقی نیست و افراد حقیقی فقط با اینماد یا پروانه کسب می توانند برای خرید خط 9000 اقدام نمایید البته شرکت های حقوقی هم بدون نیاز به ارائه سفته می توانند خط خدماتی 9000 داشته باشند و از خط 9000 برای ارسال پیامک به باشگاه مشتریان یا ارسال پیامک وب سرویس و عبور از بلک لیست مخابراتی استفاده کنند.

در صورتی که پنل پیامکی ندارید یا برای فرایند فعال سازی خط 9000 سوالی در ذهن شما باقی مانده است همین الان با شماره 02174853 تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این ویدئو چیست؟

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات