پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » افزونه دیجیت پلاس مکمل دیجیتس

افزونه دیجیت پلاس مکمل دیجیتس

افزونه دیجیت پلاس، افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل نیست! این افزونه یک مکمل برای افزونه دیجیتس است که قابلیت‌های جانبی مانند پیامک خوش آمدگویی یا ذخیره شماره موبایل کاربران سایت در دفترچه تلفن سامانه پیامکی فراز اس ام اس و… را انجام می‌دهد.

با توجه به اینکه این افزونه رایگان نیست، شما می‌توانید از افزونه اختصاصی فراز اس ام اس استفاده نمایید که قابلیت ارسال پیامک خوش‌آمدگویی، ذخیره شماره موبایل کاربران در سایت و… را به صورت کاملا رایگان به سایت شما اضافه می‌کند.

افزودنی “دیجیت پلاس” یک افزونه مکمل برای افزونه DIGITS است که امکاناتی را برای این افزونه پرطرفدار اضافه می‌کندو قابلیت‌های بیشتری را نسبت به افزونه دیجیتس در اختیار شما قرار می‌دهد البته افزونه دیجیتس پلاس فقط با نسخه دیجیتس ژاکت سازگار است.

در سامانه پیامکی فراز اس ام اس ما افزونه دیجیتس را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم و شما با استفاده از افزونه اختصاصی فراز اس ام اس (افزونه باشگاه مشتریان وردپرس) می توانید اکثر این قابلیت‌ها را به صورت رایگان داشته باشید.

افزونه باشگاه مشتریان وردپرس قابلیت ذخیره شماره موبایل مشتریان شما یا پیامک خوش آمدگویی یا ارسال پیامک هشدار هنگام ورود به سایت و ذخیره شماره موبایل مشتریان همراه با نام در سامانه پیامک فراز اس ام اس را در اختیار شما قرار می دهد اما اگر نیازمندی‌های بیشتری دارید می توایند افزونه دیجیتس پلاس را تهیه نمایید.

افزونه دیجیت پلاس

چرا از افزونه دیجیتس پلاس استفاده کنید؟

شاید در سایت ها و اپلیکیشن بانک ها و سایر سایتهای معتبر دیده باشید که در هنگام عضویت و یا ورود پیامک اطلاع رسانی به دلیل امنیت به کاربر ارسال میشود تا جلوی ورود احتمالی هکرها و یا هرنوع ورود غیرقانونی که توسط سایر افزاد انجام میشود گرفته شود و کاربر در همان لحظه متوجه لاگین خرابکار به حساب کاربری خود شده و سریعا اقدام نمایید.

امکانات افزودنی دیجیت پلاس

  • امکان ارسال کد تایید به ایمیل کاربر علاوه بر موبایل
  • ارسال پیامک هشدار ثبت نام کاربر وردپرس یا مشتری ووکامرس به مدیر سایت
  • ارسال پیامک خوش آمد گویی (اطلاع رسانی) برای کاربر ثبت نامی در وردپرس یا ووکامرس
  • ارسال پیامک خوش آمد در وردپرس (اطلاع رسانی) به کاربر وردپرس یا مشتری ووکامرس
  • ارسال پیامک تغییر رمز ورود به موبایل کاربر
  • ذخیره شماره کاربران عضو در دفترچه تلفن پنل پیامک
  • افزودن فلید کد ملی به فرم عضویت
  • اعتبارسنجی کد ملی در هنگام عضویت
  • جلوگیری از عضویت با کد ملی تکراری
  • امکان افزودن تصویر و یا پیام دلخواه در فرم ثبت نام و فرم ورود ( به صورت متن و یا با استفاده از html)
  • انطباق افزونه Digits با اپلیکیشن همراه وردپرس WooApp
  • امکان افزودن پیام دلخواه در فرم ثبت نام و فرم ورود

راهنمای اتصال افزونه دیجیتس ژاکت به سامانه پیامک فراز اس ام اس

 

سامانه پیامک فراز اس ام اس با افزونه دیجیتس ژاکت سازگار بوده و پیامک‌ها با استفاده از وب سرویس پترن ارسال می‌شود. از انجا که سامانه پیامک فراز اس ام اس خدماتی است، خطوط خدماتی اشتراکی در اختیار شما قرار داده می‌شود که پیامک شما به شماره‌های مسدود و بلک لیست ارسال شود و این خطوط به محض خرید سامانه پیامک برای شما فعال است اما در صورتی که بخواهید خط خدماتی اختصاصی داشته باشید در صورت داشتن فقط یکی از مدارک زیر امکان فعال سازی خط خدماتی اختصاصی بدون نیاز به سفته مقدور می‌باشد.

شما با داشتن پروانه کسب یا اینماد یا شرکت حقوقی می توانید خط اختصاصی اپراتور 9000 را درخواست دهید و پیامک‌های اطلاع رسانی به کاربرانتان و پیامک‌های وب سرویس را با این خط ارسال نمایید.

سایر ویژگی‌های افزونه دیجیت پلاس

1- افزودن امکان ارسال کد تایید موبایل به ایمیل کاربر علاوه بر موبایل

ارسال ایمیل هنگام ثبت نام کاربر، با احراز هویت شماره همراه کاربر سازگاری ندارد، اما ممکن است شما بخواهید برای کاربران خارج از کشور، قطعی موقت سامانه پیامک شما یا به هر علت دیگری به ایمیل ثبت شده در فرم ثبت نام هم کد تأیید را ارسال نمایید. این گزینه این کار را برای شما انجام خواهد داد. لازم به ذکر است ایمیل هنگام ثبت نام فقط در اولین درخواست کد تأیید ارسال میشود و لازم است در فرم ثبت نام فیلد ایمیل را فعال کرده باشید.

2- ممکن است بخواهید هنگام عضویت در سایت شما، مدیر سایت از این عضویت باخبر شود (جلوی عضویت هکرها و یا سایر موارد خرابکارنه به دلیل اطلاع سریع گرفته می‌شود.) افزوده دیجیت پلاس این کار را برای شما انجام می‌دهد.

اگر کاربری در سایت عضو شود، در همان لحظه پیامکی برای مدیر سایت ارسال می‌شود و او را از این عضویت باخبر می‌کند.

3- زمانی که کاربری در سایت عضویت انجام می‌دهد، پیامک خوش آمدگویی برای کاربر ارسال می‌شود، که باعث ایجاد حس خوب و دلگرمی به کاربران سایت می‌شود.

4- زمانی که کاربری در سایت لاگین می‌کند، همان لحظه یک پیامک به کاربر ارسال می‌شود و ورود به سایت را خوش آمد و یا اطلاع می‌دهد، که این امر علاوه بر ایجاد حس دلگرمی برای کاربر، امنیت سایت شما را نیز بسیار بالا خواهد برد، تا حدی که اگر رمز کاربری هک شود و یا در دسترس دیگران قرار گیرد، اگر ورود انجام شود، کاربر همان لحظه متوجه خواهد شد و می‌تواند جلوی سرقت اطلاعات و یا موارد دیگر را بگیرد.

5- زمانی که کاربری رمز ورود خود را تغییر می‌دهد، در همان لحظه یک پیامک اطلاع رسانی که حاوی رمز جدید نیز می‌باشد به کاربر ارسال می‌شود تا اگر مشکل امنیت و یا دزدیده شدن رمز کاربر وجود داشت، سریع متوجه شده و از سایر موارد جلوگیری شود.

6- افزودن فیلد سفارشی کد ملی با قابلیت ارزیابی کد 10 رقمی یا ارزیابی دقیق کد ملی (با امکان ثبت یک کد آزاد محرمانه جهت ثبت برای کاربرانی که کد ملی ندارند) (فیلد کد ملی فقط در فرم ثبت نام و در ویرایش کاربر توسط مدیر قابل ویرایش هست و کاربر در پروفایل خود کد ملی را نمی‌بیند.)

7- ارزیابی (اعتبارسنجی) کد ملی به 2 شیوه وجود دارد:

1- کد ورودی باید ده رقمی باشد.

2- کد ورودی بر اساس ساختار اعلامی ثبت احوال باید باشد و عدد تصادفی ده رقمی امکان ثبت ندارد.

8- در صورتی قبلا کاربری با کد ملی ثبت نام کرده باشد، کاربر دیگر با همان کد ملی (کدملی تکراری) نمی‌تواند ثبت نام کند.

9- شماره کاربر یا مشتری ثبت نام کننده در دفترچه تلفن سامانه پیامک ثبت می شود تا برای ارسال پیامک اطلاع رسانی و جشنواره ها به باشگاه مشتریان استفاده شود.(آرشیو عظیمی از شماره کاربران را خواهید داشت).

10- می‌توانید متن و یا تصویر دلخواه خود را در بالا و یا پایین فرم عضویت و یا ورود ایجاد کنید (مانند پیام‌ها و یا راهنمایی‌های برای کاربران) قابلیت پشتیبانی از کدهای html (ایجاد متن با استایل، رنگ و لینک مورد نظر)

11- در صورتی که از اپلیکیشن همراه وردپرس WooApp در سایت خود استفاده می‌کنید و مشکلی در انطباق کاربران ثبت نامی در دیجیتس و اپلیکیشن دارید این گزینه را فعال نمایید. پس از فعال سازی این گزینه ثبت نام‌های بعدی در اپلیکیشن با دیجیتس می‌توانند وارد شوند و بالعکس. این گزینه، روی کاربران قبلی تأثیری نمی‌گذارد.

12- اگر می‌خواهید متن و پیغامی (به صورت متنی یا تصویری) را در بالا یا پایین فرم عضویت و یا ورود داشته باشید از این گزینه استفاده کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)
سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات