پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی – خط خدماتی 9000

خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی – خط خدماتی 9000

نحوه دریافت خط خدماتی
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

یکی از مشکلات و دغدغه‌های افرادی که با ارسال پیامک سروکار دارند عدم ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی است (عدم ارسال پیامک به افرادی است که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند.) حتما شما هم می‌دانید که با شماره گیری یک کد دستوری می‌توانید پیامک تبلیغاتی همراه اول یا پیامک تبلیغاتی ایرانسل را مسدود کنید تا پیامک تبلیغاتی برای شما ارسال نشود. ما در وبلاگ فراز اس ام اس راهکار غیرفعال سازی ارسال پیامک تبلیغاتی همراه را آموزش داده‌ایم.

چرا باید خط خدماتی داشته باشیم؟

عدم دریافت پیامک توسط مخاطب زمانی بحرانی می‌شود که شما قصد دارید پیامک‌های اطلاع رسانی مانند کد تایید و ارسال پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان خودتان و… را ارسال کنید و این پیامک‌ها با توجه به اینکه جنبه اطلاع رسانی دارند می‌بایست حتی به افرادی که پیامگ تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ارسال شود زیرا در صورت عدم دریافت پیامک کارر نمی‌تواند در سایت ثبت نام کند یا پیامک‌های اطلاع رسانی مختلف را دریافت نمی‌کند.

برای این کار می‌بایست (در گذاشته) حتما شرکت حقوقی ثبت شده داشته باشید و شرکت شما دارای کداقتصادی و… باشد تا بتوانید خط خدماتی اختصاصی بگیرید تا بتوانید به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک ارسال کنند و فعال شدن خط خدماتی اختصاصی برای اشخاص حقوقی حداقل ۲ ماه زمانبر است.

خط خدماتی اشتراکی

ما تاکنون با استفاده از خط خدماتی اشتراکی این مشکل را برطرف کرده بودیم و خط خدماتی شرکت خودمان را در اختیار کاربران فراز اس ام اس قرار می‌دادیم که بتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی را به مشتریان خودتان ارسال کنید.

پیامک‌هایی مانند کد تایید یا پیامک‌های مربوط به افزونه پیامک ووکامرس و افزونه دیجیتس همه از طریق خط خدماتی اشتراکی ما ارسال می شود. البته هنوز هم خط خدماتی اشتراکی در پنل پیامکی فراز اس ام اس فعال است و شما با خرید پنل پیامک از فراز اس ام اس خط خدماتی اشتراکی ما در پنل شما فعال می شود تا بتوانید در افزونه های پیامکی استفاده کنید.

نحوه دریافت خط خدماتی

خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی

از آنجا که بسیاری از کاربران ما در در شرکت زرین ارتباطات آسیا به صورت افراد حقیقی هستند و درخواست استفاده از خط خدماتی اختصاصی به صورت حقیقی داشتند. طی مذاکراتی که با اپراتور داشتیم موفق شدیم دستورالعملی برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی را دریافت کنیم.

تا افراد حقیقی بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی بتوانند خط خدماتی اختصاصی داشته باشند.

مزیت خط خدماتی اختصاصی ویژه افراد حقیقی نسبت به خط خدماتی اشتراکی

با توجه به اینکه خط خدماتی برای افراد حقیقی رایگان نمی باشد در ادامه مزیت های خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی خدمت شما اعلام می شود. التبه اگر شماره برای شما مهم نیست می توانید به صورت رایگان از خط خدماتی اشتراکی فراز اس ام اس استفاده نمایید.

  • خط خدماتی اختصاصی بدون آنکه فرد دیگری از این خط استفاده کند.
  • خط خدماتی برای افراد حقیقی قابلیت دریافت پیامک هم دارد و شما می توانید با مخاطبین خودتان در تعامل باشید.
  • مالکیت دائمی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی در اختیار شما است
  • خطوط رند خدماتی از اپراتور ۹۰۰۰ با شماره های ۸ رقمی
  • فعال سازی سریع و حدود یک هفته (خطوط خدماتی اشخاص حقوقی ۲ ماه زمانبر است.)

شیوه دریافت خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی

خطوط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی با سرشماره ۹۰۰۰ ارائه می‌شود و شما می بایست یک خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ خریداری کنید این شماره با توحه به تعداد ارقام بسیار رند و کوتاه می باشد و در ذهن مخاطب نیز می ماند.

قیمت خط خدماتی ۹۰۰۰ برای ارسال پیامک خدماتی حدود ۲ میلیون تومان است تا یک خط ۸ رقمی برای شما فعال شود.

با توجه به اینکه این خطوط برای افراد حقیقی فعال می‌شود نیازی به ارائه مدارک شرکت نمی‌باشد و صرفا ارسال مدارک مربوط به کسب و کار شامل اینماد یا پروانه کسب کافی است.

زمان فعال سازی خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ بسیار سریع است و فعال سازی خطوط خدماتی حقیقی بر خلاف خطوط خدماتی افراد حقوقی که حدود ۲ ماه زمانبر است در کمتر از 7 روز کاری انجام شده و خط خدماتی اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

هزینه تمدید سالیانه: هنوز هیچ هزینه‌ای بابت تمدید سالیانه خطوط خدماتی اختصصاصی ۹۰۰۰ برای افراد حقیقی اعلام نشده است و تا زمانی که از سمت اپراتوز هزینه‌ای درخواست نشود نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نمی باشد.

خطوط خدماتی 9000 قابلیت ارسال پیامک تکی یا گروهی را دارند و در وب سرویس نیز قابل استفاده هستند.

برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی نیازی به سفته نمی‌باشد و باتوجه به اینکه شما سفته از افراد حقیقی در حال حاضر دریافت نمی‌شود. پیامک‌های شما بعد تایید ناظر انسانی فراز اس ام اس ارسال می‌شود و همچنین امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با این خطوط وجود ندارد و می‌بایست متن پیامک به گونه‌ای باشد که برای واحد مانیتورینگ نیز مشخص باشد که در حال ارسال پیامک به مشتریان خودتان هستید.

برای خرید سامانه پیامک یا خط خدماتی اختصاصی با شرکت فراز اس ام اس تماس بگیرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • مرتضی سعیدی
    18 آوریل 2023 پاسخ دهید

    خط خدماتی 9000 سرعت پایینی برای پروسه لاگین کاربر داره و مهم ترین کاربردش ارسال پیامک به بلک لیست است.
    من خودم خط خدماتی دارم رو بستر ای پی پنل و مجبورم برای پروسه های تراکنشی و لاگین و عضویت از خطوط سایر شرکتها استفاده کنم که ضعف بزرگی است.

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2023

      سلام ممکن است گاهی اوقات اپراتور 900 مشکل سرعت ارسال یا تاخیر در ارسال داشته باشد و پیامک های اپراتور 9000 با تاخیر ارسال شود اما در 90% اوقات شما می توانید بدون مشکل از این خط 9000 برای ارسال پیامک های خدماتی otp استفاده نمایید، در صورتی که سامانه پیامک فراز اس ام اس استفاده می کنید لطفا با پشتیبانی از طریق تیکت در ارتباط باشید تا بتوانیم مشکل شما را بررسی و برطرف کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات