پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » چگونه کمپین تخفیف عیدانه برگزار کنیم؟متن برای تخفیف گذاشتن، راهی برای افزایش فروش

چگونه کمپین تخفیف عیدانه برگزار کنیم؟متن برای تخفیف گذاشتن، راهی برای افزایش فروش

کمپین تبلیغاتی عید نوروز؛ تخفیف عیدانه
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

هرچه به روزهای پایانی سال و عید نوروز نزدیک‌تر می‌شویم تب و تاب بازار نیز افزایش پیدا می‌کند. اکثر کسب و کارها با راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی عید نوروز در تلاش هستند تا بیشترین سهم را از بازار کسب کنند. در این میان راه اندازی کمپین تبلیغات پیامکی عید نوروز یا کمپین تبلیغاتی تخفیف عیدانه، یکی از بهترین روش‌ها برای جلب نظر مشتریان و افزایش فروش در شب عید است. با راه اندازی کمپین تبلیغاتی مناسب شما هم می‌توانید فروش خوبی را در شب عید تجربه کنید. با فراز اس ام اس همراه باشد تا چند نمونه پیامک تخفیف عیدانه را بررسی کنیم و با روشهای افزایش فروش در شب عید از طریق ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی آشنا شویم.

تبلیغات پیامکی و ارسال متن تخفیف ویژه، بهترین روش افزایش فروش شب عید

بازاریابی پیامکی یا تبلیغات پیامکی همچنان یکی از موثرترین راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های افزایش فروش و جلب مشتریان بیشتر است. با خرید پنل اس ام اس و راه اندازی کمپین تبلیغات پیامکی عید نوروز می‌توانید به صدها یا هزاران مشتری جدید دسترسی داشته باشید.

با رعایت نکات ساده اما مهم مانند توجه به شخصیت، جنسیت، محل زندگی و نوع مشتری می‌توانید تأثیر این پیامک‌های تبلیغاتی را چندین برابر کنید. روش‌های مختلفی برای ارسال پیامک تبلیغاتی شب عید وجود دارد. ما در اینجا با چند روش اساسی و پرکاربرد ارسال پیامک تبلیغاتی عید نوروز آشنا می‌شویم و چند نمونه پیامک تخفیف عیدانه را بررسی می‌کنیم.

 

پیامک تبلیغاتی عید نوروز

کمپین تبلیغاتی عید نوروز و پیامک انبوه تخفیف عیدانه

ارسال پیامک تخفیف عیدانه به مشتریان یکی از بهترین روشهای افزایش فروش و جلب مشتری بیشتر در روزهای پایانی سال است. با استفاده از قابلیت‌های پیامک انبوه و خرید پنل پیامکی می‌توانید مشتریان خود را دسته بندی کنید و با ارسال پیامک‌های هدفمند شانس فروش محصولات خود را افزایش دهید.

بهتر است کمپین تخفیف عیدانه را از اواخر بهمن یا اوایل اسفند آغاز کنید. علاوه بر این در صورتی که تخفیف‌های ویژه‌ای دارید حتی در روزهای پایانی سال هم امکان استفاده از این کمپین تبلیغاتی وجود دارد. کمپین تبلیغاتی تخفیف عیدانه معمولاً شامل پیامک‌های بسیار کوتاه اما درگیر کننده هستند. استفاده از بانک شماره موبایل می‌تواند شانس موفقیت کمپین تبلیغاتی شما را بیشتر کند.

انواع نمونه متن جشنواره تخفیف و پیامک تبلیغاتی عید نوروز

پیامک‌های تخفیف عیدانه و کمپین تبلیغات پیامکی عید نوروز، به انواع و دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. شما بسته به نوع محصول یا محصولاتی که برای آنها تخفیف در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از نمونه پیامک‌های تبلیغاتی مختلفی استفاده کنید. در اینجا به چند نوع پر استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی عید نوروز اشاره می‌کنیم.

نمونه پیامک تبلیغاتی عید نوروز

پیامک تبلیغاتی تخفیف ویژه عید نوروز، جذب مشتری بیشتر با اعلام میزان تخفیف‌ها

فرقی نمی‌کند که دارای کسب و کار اینترنتی، مانند سایت و شبکه‌های مجازی، یا کسب و کارهای فیزیکی باشید؛ درهرصورت نمونه پیامک زیر یک پیامک استاندارد و مناسب برای تبلیغات عید نوروز است

۲۰ درصد تخفیف ویژه عیدانه برای آیتم‌های نوروزی، فقط تا ۲۸ اسفند. فروشگاه … آدرس سایت یا محل دقیق فروشگاه

این پیامک‌کوتاه حاوی اطلاعات مهمی مانند درصد تخفیف، دسته محصولات انتخاب شده، مدت زمان کمپین و نام برند فروشگاه به همراه آدرس آن است. برای دسترسی بیشتر به مخاطبان خود می‌توانید از پنل پیامکی مخابرات برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

نمونه متن تخفیف محصولات برای دسته بندی‌های سایت

اگر صاحب کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی هستید که محصولات زیادی را در دسته بندی‌های مختلف عرضه می‌کند، می‌توانید کمپین تبلیغاتی عید نوروز را برای دسته بندی‌های پرفروش خود در نظر بگیرید. برای تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان خود، می‌توانید از نمونه پیامکی مشابه نمونه پیامک کد تخفیف عیدانه زیر استفاده کنید.

حداکثر ۳۰ درصد تخفیف نوروزی برای لباس‌های زنانه، در فروشگاه …. همین الان آنلاین سفارش بده! آدرس سایت…

نمونه متن پیامک تخفیف عیدانه

نمونه متن تخفیف عیدانه و روزانه برای عید نوروز

یکی دیگر ایدهای کمپین‌های تبلیغاتی جذاب برای عید نوروز استفاده از تکنیک تخفیف‌های روزانه است. در این روش در یک هفته یا چند روز پایانی سال هر روز یکی از محصولات یا دسته بندی‌های سایت و فروشگاه با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌شود. با اطلاع رسانی روزانه شانس خرید مشتریان به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

هر روز یک تخفیف ویژه! شانس خود را برای گرفتن حداکثر ۳۰ درصد تخفیف برای کفش مردانه از دست نده. فقط تا پایان امروز. همین حالا به فروشگاه/ سایت ما سر بزن. آدرس…

دقت کنید که از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک تخفیف روزانه استفاده کنید تا در بلک لیست قرار نگیرید. برای اینکه مطمئن شوید پیام شما به دست مخاطبان می‌رسد توصیه می‌کنیم مقاله چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده را مطالعه بفرمایید.

کمپین تخفیف عیدانه برای مشتریان وفادار

مشتریان وفادار بزرگترین سرمایه کسب و کارهای شما هستند. افرادی که قبلاً سابقه خرید از شما را داشتند و شما توانستید شماره تلفن همراه آنها را ثبت کنید بهترین گزینه برای تبلیغات عیدانه محسوب می‌شوند. شانس خرید و درصد تأثیر گذاری پیامک‌های تبلیغاتی مربوط به مشتریان وفادار بسیار بیشتر از سایر روش‌های تبلیغات پیامکی شب عید است. برای استفاده از این فرصت ویژه می‌توانید از نمونه متن پیامک تبلیغاتی تخفیف عیدانه زیر استفاده کنید:

فقط برای مشتریان وفادارمان! با نشان دادن این پیام در هنگام خرید، از ۲۰ درصد تخفیف عیدانه بهره مند شوید

کمپین تبلیغاتی تخفیف عید نوروز

کمپین تبلیغاتی عید نوروز با ارسال کد تخفیف

یکی دیگر از روش‌های جذاب جلب نظر مشتریان، ارسال کدهای تخفیف در قالب پیامک‌های انبوه تبلیغاتی است. در این روش به جای قرار دادن تخفیف برای همه افراد، تنها افرادی که دارای کد تخفیف باشند می‌توانند از این تخفیف‌ها بهره مند شوند. این موضوع باعث می‌شود مشتریان شما احساس کنند توجه بیشتری به آن‌ها می‌شود. معمولاً از این روش نیز برای مشتریان وفادار استفاده می‌شود.

فرصت خرید طلایی! با استفاده از کد تخفیف نوروزی از حداکثر ۲۰ درصد تخفیف برای تمامی محصولات سایت بهره مند شوید. فقط در هفته پایانی سال، آدرس سایت

نمونه پیامک تبریک عید نوروز، برقراری ارتباط دوستانه با مشتریان

حتی اگر قصد ارائه تخفیفات ویژه یا راه اندازی کمپین تبلیغاتی تبلیغاتی با هدف افزایش فروش را نداشته باشید با ارسال یک پیامک کوتاه حاوی متن تبریک عید نوروز می‌تواند به محبوبیت برند شما کمک کند این پیامک‌ها به نوعی به مشتری یادآوری می‌کنند که شما همچنان در فکر آنها هستید و این موضوع باعث افزایش وفاداری به برند در بین مشتریان خواهد شد.

سال نو مبارک! در سال جدید با خدمات جدید در کنار شما هستیم. فروشگاه … آدرس…

شما می‌توانید قابلیت ارسال پاسخ از مشتری را نیز فعال کنید تا تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید. اگر چک کردن پیام‌های ارسالی مشتریان برای شما دشوار است می‌توانید از قابلیت دایورت پیامک استفاده کنید تا روی گوشی خود پیام مخاطبان را مشاهده نمایید.

بهترین کمپین تبلیغاتی عید نوروز را با امکنات پنل پیامکی فراز اس ام اس راه اندازی کنید

در این مقاله با روش‌های مختلف راه اندازی کمپین تخفیف عیدانه و نمونه متن پیامک تبلیغات عید نوروز آشنا شدیم. شناخت از مشتریان، توجه به نیاز آن‌ها و خلاقیت در نوشتن متن‌های تبلیغاتی جذاب به شما کمک می‌کند تا فروش شب عید خود را چندین برابر کنید. برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی پیامکی موفق همین حالا می‌توانید از فراز اس ام اس پنل پیامکی خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 02174853 تماس حاصل کنید تا از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. همکاران ما در بخش پشتیبانی مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

5/5 - (5 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات