پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » معرفی 8 افزونه CRM برای وردپرس و ووکامرس  

معرفی 8 افزونه CRM برای وردپرس و ووکامرس  

افزونه CRM برای وردپرس و ووکامرس
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

هر برندی برای بقا نیاز به فروش محصولات و خدماتش دارد. فروش همه آن چیزی نیست که باید انجام دهید. اگر محصول و خدمات شما به پشتیبانی نیاز دارد یا خرید محصول شما تکرارپذیر است، باید استراتژی مشخصی برای تعامل و ارتباط با مشتریان داشته باشید. به همین دلیل ایجاد باشگاه مشتریان الزامی است.

خوشبختانه افزونه‌های بسیاری برای مدیریت باشگاه مشتریان وجود دارد که می‌توانید برای تسهیل ارتباطات خود با کاربران از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله 8 افزونه CRM برای وردپرس و ووکامرس و بهترین شرکت عرضه‌کننده انواع افزونه باشگاه مشتریان را به شما معرفی می‌کنیم.

1.افزونه پیامک وردپرس؛ ارسال خبرنامه پیامکی به کاربران

در ایران دسترسی کاربران به پیامک سریع‌تر از ایمیل است. به همین دلیل خبرنامه‌های پیامکی استراتژی موفقی به نظر می‌رسند. وب‌سایت‌ها برای اینکه آخرین اخبار، به‌روزرسانی‌ها، مقالات، محصولات جدید و دیگر خدمات خود را به کاربران‌شان ارسال کنند بهتر است که از خبرنامه‌ها و پنل پیامکی استفاده کنند.

افزونه پیامک وردپرس به شما امکان ایجاد خبرنامه پیامکی، ارسال پیامک از طریق فرم تماس 7 و ارسال پیامک از طریق افزونه EDD را می‌دهد. همچنین می‌توانید ورود دو مرحله‌ای و ارسال کد فراموش رمز عبور را از طریق افزونه پیامک وردپرس انجام دهید.

2.افزونه باشگاه مشتریان ووکامرس؛ محبوب‌ترین CRM

اکثر کاربران برای ثبت نام و ورود به سایت‌ها، از شماره موبایل استفاده می‌کنند. شماره موبایل کاربران پلی است که با استفاده از آن می‌توانید تخفیفات، جشنواره‌ها، محصولات جدید و دیگر برنامه‌های خود را به مشتریان اطلاع‌رسانی کنید. اما جمع‌آوری دستی شماره‌های که کاربران در فرم‌های مختلف در سایت وارد کرده‌اند کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا است.

با استفاده از افزونه باشگاه مشتریان ووکامرس که به صورت اختصاصی توسط سامانه پیامکی فراز اس ام اس توسعه داده شده است می‌توانید به‌صورت آنی شماره‌های کاربران را جمع‌آوری کنید و در صورت نیاز برای آن‌ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

از ثبت سفارش تا زمان دقیق دریافت محموله را اطلاع‌رسانی کنید

3.افزونه پیامک ووکامرس؛ فرایند خرید را به اطلاع مشتری برسانید

افزونه پیامک ووکامرس به شما این امکان را می‌دهد که به مشتریان خود از ثبت سفارش تا زمان دقیق دریافت محموله را اطلاع‌رسانی کنید. چنانچه برای لغو سفارش، اتمام موجودی، پرداخت ناموفق، زمان ارسال کالا و… مدام با مشتری تماس تلفنی داشته باشید، زمان زیادی را از دست می‌دهید. چنانچه مشتریان محصول شما زیاد باشد باید ده‌ها نفر را برای پاسخگویی در شرکت خود داشته باشید.

اما با استفاده از افزونه پیامک ووکامرس کلیه فرایندی که با محصول سفارش داده شده مرتبط است با پیامک برای مشتری ارسال می‌شود؛ این فرایند احتمال تماس گرفتن مشتری را نیز به حداقل می‌رساند.

لازم به ذکر است که ارسال بی‌مورد پیامک به مشتریان باعث می‌شود که آن‌ها پیامک‌های تبلیغاتی را ببندند؛ همین موضوع باعث شده که حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول به یکی پر جستجوترین کلمات در گوگل تبدیل شود. به همین دلیل ضروری است از مشتریان خود شناخت داشته باشید و ضروری‌ترین پیام‌ها را در زمان مشخصی ارسال کنید و برای ارسال پیامک اطلاع رسانی و پیامک های ارسال شده از طریق افزونه پیامک ووکامرس از خطوط خدماتی استفاده نمایید تا پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست ارسال شود.

4.افزونه دیجیتس بهترین افزونه برای ثبت نام و تایید با موبایل

در دنیای امروزی ما سرعت مهم‌تر از هر چیزی است. یکی از دلایلی که کاربران در وب‌سایت‌ها ثبت نام نمی‌کنند، مراحل طولانی و فرم‌های پیچیده است. امکان ثبت نام با شماره موبایل باعث می‌شود کاربران تمایل بیشتری برای ثبت نام در سایت شما داشته باشند.

افزونه دیجیتس بهترین افزونه برای ثبت نام در سایت و تایید با موبایل در وردپرس است. در فراز اس ام اس می‌توانید افزونه دیجیتس را به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید. افزونه دیجیتس با سامانه پیامک فراز اس ‌ام اس سازگار است و در کمتر از 5 ثانیه برای کاربر پیامک ارسال می‌کند.

ثبت پیشرفته مخاطبات با افزونه WP-CRM System

5.افزونه WP-CRM System؛ ثبت پیشرفته مخاطبان

افزونه‌هایی که اطلاعات کاربران را برای شما طبقه‌بندی می‌کنند بسیار مفید و کاربردی هستند. افزونه WP-CRM System رایگان است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون انتقال اطلاعات به مکانی دیگر در وردپرس، پروژه‌ها، وظایف، تیم، گروه و همه مخاطبان را همراه با عکس و شماره تماس ثبت کنید.

6.افزونه ERP؛ بهترین شیوه ارتباط با مشتریان در وردپرس

بسیار مهم است در دنیای آنلاین کاری کنید هر چیزی به‌صورت خودکار انجام شود. استفاده از تکنولوژی و فناوری‌هایی که به‌صورت خودکار به مشتریان پیام ارسال می‌کنند، باعث می‌شوند بازدهی و راندمان کار بیشتر و هزینه‌های شرکت کمتر شود.

ERP از برنامه‌هایی تشکیل شده که از پایگاه داده برای جمع‌آوری، مدیریت، ذخیره‌سازی و تفسیر اطلاعات در لحظه استفاده می‌کند. در ادامه شما با گزارش‌گیری‌های متنوع که از طریق افزونه ERP به دست می آید، بهتر می‌توانید بازار کسب و کار و میزان رضایت مشتریان از برند و محصولات‌تان را تحلیل و بررسی کنید.

7.افزونه WP-CRM؛ دریافت و پاسخ به تیکت کاربران

پاسخگویی به موقع و منظم باعث می‌شود مشتریان به شما بهتر اعتماد کنند و این فرصت را به شما می‌دهد که کاربران به مشتریان وفادار تبدیل شوند. هنگامی که کاربری محصول یا خدمات شما را تهیه می‌کند، ممکن است با سوال و چالشی مواجه شود. بهترین روش برای ارتباط با شما ارسال تیکت پشتیبانی است. شما می‌توانید برای هر محصول فرد خاصی را برای پاسخگویی به مشتریان تعیین کنید.

از طرفی نیز می‌توانید فرم‌های زیبایی طراحی کنید که مشتریان از طریق آن بتوانند برای شما پیام ارسال کنند. با افزونه WP-CRM وردپرس در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید با کاربران خود تعامل داشته باشید و در صورت لزوم پیام خودکار ارسال کنید. از مهم‌ترین مزایای افزونه WP-CRM می‌توان به سازماندهی کاربران، قابلیت ویرایش و فیلتر‌گذاری، امکان خروجی اطلاعات با فرمت CSV و قابلیت افزودن ویژگی جدید به داده‌ها اشاره کرد.

: افزونه UkuuPeople؛ بهترین افزونه برای گروه‌بندی کاربران

8.افزونه UkuuPeople؛ بهترین افزونه برای گروه‌بندی کاربران

افزونه UkuuPeople یکی از دقیق‌ترین افزونه‌ها برای ارتباط با مشتریان است. با استفاده از افزونه UkuuPeople می‌توانید جلسات، وظایف، را برنامه‌ریزی کنید و مدیریت کاملی به اعضای تیم خود داشته باشید. همچنین ساخت لیست ایمیل و قابلیت ادغام با سایر اپلیکیشن‌های مرتبط با کسب و کار از ویژگی‌های مهم افزونه UkuuPeople به شمار می‌رود.

از دیگر روش‌های ارتباط با مشتریان سرویس ippanel است. از مهم‌ترین امکانات سامانه ippanel می‌توان به نظرسنجی پیامکی، برگزاری مسابقه، نوبت‌دهی پیامکی، ارسال یادآوری‌ها، تبریکات و اطلاع رسانی‌ها اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله راهنمای ثبت نام در ippanel را مطالعه کنید.

افزونه CRM برای وردپرس و ووکامرس را از منابع معتبر دانلود کنید

در این مقاله 8 افزونه CRM که در حوزه ارتباط با مشتری برای وردپرس و ووکامرس توسعه داده شده است را بررسی و معرفی کردیم. از مهم‌ترین افزونه‌های CRM می‌توان به افزونه باشگاه مشتریان ووکامرس، افزونه پیامک ووکامرس، دیجیتس، افزونه پیامک وردپرس، افزونه WP-CRM System، افزونه ERP و افزونه UkuuPeople اشاره کرد. اما افزونه CRM را از کجا دانلود کنیم؟

فراز اس ‌ام اس به‌عنوان بهترین وب‌سایت عرضه‌کننده افزونه‌ها CRM برای ودرپرس و ووکامرس در ایران است. افزونه‌های ارتباط با مشتریان فراز اس ‌ام اس اورجینال هستند و آموزش استفاده از هر کدام از افزونه‌ها نیز در سایت  قرار شده است.

لازم به ذکر است که باید افزونه‌های مورد نیاز خود را از منابع معتبر دانلود کنید؛ چراکه احتمال دارد افزونه‌های رایگان توسط افراد سودجو تغییر داده شده باشند و با نصب آن‌ها اطلاعات شما هک شود. چنانچه در خصوص دانلود، نصب افزونه‌ها و پنل پیامکی سوال یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان مجرب و متخصص فراز اس‌ام اس به شماره تلفن 74853-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

اگر به تمام این افزونه‌های معرفی شده دقت کنید این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند که شماره موبایل مشتریان خودتان را جمع اوری کنید و بتوانید در اینده برای مشتریان خودتان پیامک های جشنواره و… را ارسال کنید.

نتیجه گیری استفاده از crm در کسب و کار

متاسفانه گاهی اوقات افراد اعلام می کنند که پیامک تبلیغاتی انبوه بازدهی ندارد زیرا این افراد به صورت انبوه شروع به ارسال پیامک می کنند و اصلا به شناخت مخاطب توجهی ندارند که ایا این مشتری نیاز به محصولات دارد یا نه !

ما پیشنهاد می کنیم که همیشه شماره موبایل مشتریان خودتان را در crm  یا در اکسل و… ذخیره کنید و برای ارسال پیامک از این شماره ها استفاده نمایید تا بتوانید بهترین بازخورد را از پیامک تبلیغاتی دریافت کنید همچنین لازم به ذکر است که سامانه فراز اس ام اس قابلیت اتصال و ارسال پیامک از طریق crm ویتایگر را دارد.

3/5 - (2 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات