پنل اس ام اس » آموزش کار با پنل اس ام اس » راهنمای کسب درآمد اینترنتی با شرکت در فروش پنل پیامکی

راهنمای کسب درآمد اینترنتی با شرکت در فروش پنل پیامکی

تصویر: کسب درآمد اینترنتی با فروش پنل پیامکی
آموزش کار با پنل اس ام اس ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با اینترنتی شدن کسب و کار‌ها و دورکاری بسیاری از کارمندان در سراسر جهان، کسب درآمد اینترنتی به مرحله جذابی رسیده است. کسب و کار‌های آنلاین از این رو جذاب هستند که نیازی به حضوری فیزیکی نیست و از هر نقطه‌ای می‌توان کار را به سرانجام رساند. در این رابطه یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی اخذ نمایندگی پنل اس ام اس است. با دریافت نمایندگی پنل پیامکی می‌توانید درآمد ماهیانه بالایی را به دست‌آورید. اما چگونه؟ در این مقاله همراه فراز اس ام اس باشید تا راهنمای کسب درآمد اینترنتی با شرکت در فروش پنل پیامکی را به‌طور کامل بررسی کنیم.

اخذ نمایندگی پنل پیامکی فراز اس ام اس

دریافت نمایندگی پنل پیامکی؛ اولین گام برای کسب درآمد اینترنتی

اولین گام برای کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش پنل اس ام اس، اخذ نمایندگی سامانه پیامکی است. از طریق وب‌سایت فراز اس ام اس می‌توانید درخواست نمایندگی خود را به‌صورت آنلاین در کمتر از 2 دقیقه ثبت کنید. اخذ نمایندگی از فراز اس ام اس بسیار به‌صرفه است و در صورت عدم رضایت از پنل پیامکی خود می‌توانید تا 30 روز درخواست بازگشت وجه کنید.

کسب درآمد از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

1.کسب درآمد از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی؛ خلاق باشید!

برای کسب درآمد اینترنتی از طریق سامانه نمایندگی پنل پیامک، پیشنهاد می‌کنیم که توجه ویژه‌ای به ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. کسب و کار‌ها برای اینکه تخفیفات، جشنواره‌ها، مسابقات، قرعه‌کشی و اطلاعیه‌های جذاب فروش ویژه خود را به گوش مشتریان برسانند به ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز اساسی دارند. از طرفی سامانه پیامکی فراز اس ام اس امکانات و ویژگی‌های بسیار جذابی همچون ارسال پیامک به بلک لیست (ارسال پیامک به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند) به تفکیک منطقه، شهر و استان و جنسیت دارد و باعث می‌شود که بتوانید مشتریان را قانع کنید که پنل پیامکی مورد نیاز خود را از شما تهیه کنند.

کسب درآمد اینترنتی با فروش پنل پیامک

2.کسب درآمد اینترنتی با فروش پنل پیامک؛ بازار بزرگ را از دست ندهید!

پس از اخذ نمایندگی سامانه پیامکی، شما به بازار بزرگی متشکل از مشتربان بالقوه بسیاری دسترسی خواهید داشت. چراکه مدارس، فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، شعب بیمه، وب‌سایت‌های اینترنتی، انتشاراتی‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و صد‌ها مشاغل دیگر مشتری بالقوه‌ای برای خرید پنل پیامکی هستند. با فروش پنل پیامکی می‌توانید درآمد بالایی را برای خود رقم بزنید!

به‌طور مثال بسیاری از شرکت‌ها برای تایید اصالت محصولات خود از کد خوان استفاده می‌کنند؛ اصالت کالا با شماره سریال یکی از مطمئن‌ترین شیوه‌ها برای تایید اورجینال بون محصول است. کاربران باید کدی که روی محصول درج شده را با پیامک برای شرکت مورد نظر ارسال کنند؛ در صورت وجود یا عدم وجود کد مورد نظر در بانک اطلاعاتی شرکت، پیامکی مبنی بر اصل یا غیراصل بودن کالا برای کاربران ارسال می‌شود. باتوجه به اینکه شرکت‌های تولیدی بسیاری در ایران وجود دارد، در تبلیغات خود می‌توانید به مزایای پنل پیامکی به درستی اشاره کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید و بیشتر بفروشید!

3.با فروش نمایندگی پنل پیامک هم به درآمد قابل توجهی برسید

یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که فراز اس ام اس در اختیار نمایندگان خود قرار می‌دهد، فروش و واگذاری نمایندگی پنل پیامک و ارسال پیامک ناشناس است. برای اینکه درآمد اینترنتی بالایی از طریق پنل پیامکی داشته باشید باید به فکر توسعه باشید. هر کسب و کاری اگر توسعه پیدا نکند به مرور زمان از بین می‌رود. فروش و واگذاری نمایندگی پنل پیامکی یکی از شیوه‌هایی است که می‌توانید علاوه‌بر اینکه کسب و کار خود را توسعه، در آمدتان را نیز به طرز چشمگیری افزایش می‌دهید. چنانچه هر زمان نمایندگان یا کاربران نمایندگان شما نسبت به شارژ پنل خود اقدام کنند، پورسانت شما محاسبه و در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

4.فروش خط اختصاصی پنل پیامک؛ به مشتریانتان خط اختصاصی رایگان هدیه دهید!

بعد از فروش خط اختصاصی پیامکی و واگذاری نمایندگی، کاربران باید برای ارسال پیامک، خط اختصاصی تهیه کنند. فراز اس ام اس خطوط 14 و 15 رقمی اپراتور 5000 را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار همه کاربران و نمایندگان قرار می‌دهد. اما توجه داشته باشید شما می‌توانید برای فروش خط اختصاصی پنل پیامکی از مشتریان خود هزینه دریافت کنید مثلا خطوط اپراتور 9000 به صورت پیشفرض خدماتی بوده و برای افراد حقیقی نیز قابل استفاده است بنابراین می توانید خطوط ۹۰۰۰ را با سود قابل توجهی به مشتریانتام بفروشید یا برای جلب رضایت مشتری خطوط ۱۵ و ۱۴ رقمی را به‌صورت رایگان آن را به کاربرانتان هدیه دهید. همچنین چنانچه مشتریان به خط اختصاصی با تعداد ارقام کمتر نیاز داشتند خط اختصاصی می‌توانید به آن‌ها بفروشید و از این طریق نیز کسب درآمد کنید!

5.کسب درآمد اینترنتی با فروش شارژ پنل پیامک؛ درآمد میلیونی داشته باشید!

در مرحله بعد برای ارسال پیامک کاربران شما باید سامانه پیامکی خود را شارژ کنند. قیمت شارژ پنل را می‌توانید خودتان تعیین کنید. هر چه پنل پیامک بیشتری بفروشید و کاربران بیشتری داشته باشید، درآمد بالاتری خواهید داشت. به همین دلیل بجز فروش پنل پیامکی، می‌توانید از طریق شارژ پنل پیامک که توسط نمایندگان و کاربران نمایندگان‌تان انجام می‌شود، پورسانت قابل توجهی دریافت کنید. توجه داشته باشید که اگر مشتریان شما نام وب‌سایت خود را نیز در پیام‌های تبلیغاتی درج می‌کنند، برای اینکه تعداد کارکتر پیامک کمتر شود و در هزینه صرفه‌جویی شود، از کوتاه کننده لینک برای پیامک استفاده کنید.

کسب درآمد اینترنتی با فروش پنل پیامکی

چگونه درآمد اینترنتی خود را از طریق سامانه پیامکی فراز اس ام اس افزایش دهیم؟

هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات دارد. اگر می‌خواهید کسب درآمد اینترنتی خود را از طریق فروش پنل پیامکی گسترش دهید، بهتر است برای بازاریابی برنامه‌ای دقیقی داشته باشید. قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم که برای خود وب‌سایت اختصاصی داشته باشید. ماهیانه هزاران کاربر از طریق موتور جستجوی گوگل متقاضی خرید پنل اس ام اس هستند. اگر تمرکز خود را به جذب ورودی کاربران از طریق موتور جستجوی گوگل معطوف کنید، فروش شگفت‌انگیزی را برای خود به ارمغان می‌آورید. در ادامه می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام در پیج و کانال‌های پر بازدید تبلیغ و شانش خود را برای کسب درآمد اینترنتی با فروش پنل پیامک بیشتر کنید. راه اندازی سیستم همکاری در فروش سامانه پیامکی نیز می تواند در فرایند بازاریابی به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری جمع اوری کنید حتی اگر برای کسب درامد اینترنتی هنوز آماده خرید نمایندگی پنل اس ام اس نیستید می توانید خودتان هم در سیستم همکاری در فروش فراز اس ام اس عضو شوید و از طریق لینک اختصاصی همکاری در فروش به کسب درامد اینترنتی مشغول شوید.

 

با شناخته شده‌ترین برند اس ام اس در ایران  کسب درآمد اینترنتی را آغاز کنید!

در این مقاله راهنمای کسب درآمد اینترنتی با فروش سامانه پیامکی فراز اس ام اس را به‌طور کامل شرح دادیم. با اخذ نمایندگی فراز اس ام اس می‌توانید از طریق فروش پنل پیامک، ارسال پیامک تبلیغاتی، فروش خط اختصاصی پنل پیامکی، شارژ پنل پیامک و فروش و واگذاری نمایندگی سامانه اس ام اس به‌صورت اینترنتی درآمد ماهیانه میلیونی داشته باشید. فراز اس ام اس شناخته شده‌ترین برند سامانه پیامکی در ایران است؛ با امکاناتی که بعد از اخذ نمایندگی پنل پیامک همچون ارسال پیامک به بلک لیست کاربران، دسترسی به بانک اطلاعاتی شماره موبایل کاربران به تفکیک جنسیت، سن، منطقه، شهر و استان، ارسال پیامک انبوه و نامحدود می‌توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید.  در نهایت چنانچه در خصوص اخذ نمایندگی پنل پیامکی فراز اس ام اس سوال یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان متخصص فراز اس ام اس به شماره تلفن 74853-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • علی عزیزی
    30 ژانویه 2023 پاسخ دهید

    سلام… لطفا بفرمایید سر شماره ۹۸۱۰۰۰۸۴۲۲۶ مربوط به کجاست که پیام واریزی وجه میفرستد

    • سیدمحمود غفاری
      31 ژانویه 2023

      سلام با شرکت رهیاب رایانه گستر (اپراتور 1000) تماس بگیرید.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات