پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » افزونه ورود و ثبت نام دومینو (مشابه لاگین سایت همیار و اسنپ فود)

افزونه ورود و ثبت نام دومینو (مشابه لاگین سایت همیار و اسنپ فود)

افزونه‌های وردپرسی بسیار زیادی برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل وجود دارد که افزونه دیجیتس، پنل کاربری آپ، میهن پنل و… جزء محبوب‌ترین افزوه‌های ورود و ثبت نام با شماره موبایل هستند.

افزونه دومینو یک افزونه جدید و قدرتمند برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل است که می‌توانید صفحه ورود و ثبت نام مشابه همیار وردپرس و اسنپ فود را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما هم می‌خواهید کاربران شما بتوانند ورود و ثبت نام را در کمتر از یک دقیقه انجام دهند می‌توانید از افزونه ورود و ثبت نام دومینو استفاده کنید و ورود و ثبت نام را فقط با چند کلیک تجربه کنید، ورودی همانند وب سایت هایی همچون فیلیمو، همیار وردپرس، اسنپ و …
کاربران شما فقط با شماره موبایل و بدون رمز عبور، فقط با کد یکبار مصرف وارد وب سایت شوند و اگر کاربر بخواهد با گوگل وارد وب سایت شود می‌تواند از گزینه ورود با جیمیل استفاده کند.

شما با خرید افزونه ثبت نام دومینو و خرید سامانه پیامکی میتوانید امنیت سایت خود را بالابرده و دیگر نیازی به داشتن رمز عبور ندارید که نگران فاش شدن آن باشید که در دسترس عموم قرار بگیرد. فقط تنها با ارسال یک کد یکبار مصرف میتوانید وارد سایت خود شوید.

خبر خوب این است که این افزونه با سامانه پیامک فراز اس ام اس سازگار است و از طریق خطوط خدماتی پیامک شما با وب سرویس پترن ارسال شده و پیامک با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه به دست مخاطب می رسد و از انجا که پیامک با خطوط خدماتی اشتراکی ارسال می شود بنابراین حتی اگر فردی پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد باز هم پیامک شما را دریافت خواهد کرد.

خطوط خدماتی اشتراکی فراز اس ام اس به محض خرید سامانه پیامکی فعال است اما اگر قصد استفاده از خط خدماتی اختصاصی هم داشته باشید می توانید خط 9000 خدماتی با ارقام 8 رقم را تهیه نمایید.

همچنین می‌توانید فرم ورود و ثبت نام خود را به صورت پاپ آپ هم نمایش دهید. برای این منظور نیاز است شورت کد های مخصوص افزونه ورود و ثبت نام دومینو را که در فایل داکیومنت توضیحات تکمیلی آن نوشته شده، قرار دهید.

ویدیو تنظیمات ارسال پیامک از طریق افزونه دومینو

 

افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره موبایل بدون نیاز به ایمیل همراه با پاپ اپ

قابلیت‌های افزونه ورود و ثبت نام دومینو مشابه سایت لاگین سایت همیار:

1- ورود با شماره موبایل
2- ورود با ایمیل
3- ارسال رمز یکبار مصرف برای ایمیل در صورت فراموشی رمز
4- رمز یکبار مصرف برای شماره موبایل چایگزین رمز عبور
5- ورود و ثبت نام با اکانت گوگل

 

این افزونه با تمام خوبی‌ها و جذابیت‌هایی که دارد می‌‌بایست از سایت ژاکت خریداری شود اما اگر می‌خواهید از یک افزونه رایگان برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل استفاده کنید می توانید از داخل سایت فراز اس ام اس افزونه دیجیتس را به صورت رایگان دانلود نمایید.

 

4.8/5 - (5 امتیاز)
سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • مرضیه
    29 دسامبر 2021 پاسخ دهید

    سلام و وقت بخیر.
    با نصب این افزونه، چه اتفاقی برای نحوه ورود کاربران قدیمی به سایت میوفته؟

    • سیدمحمود غفاری
      31 جولای 2022

      سلام لطفا این موضوع رو با پشتیبان افزونه در سایت ژاکت در میان بگذارید و از ایشان سوال بپرسید متاسفانه در این خصوص تاکنون تستی از سمت ما انجام نشده است که بتوانیم تجربه خودمان را در اختیار شما قرار دهیم.

  • امیرمسعود
    11 دسامبر 2021 پاسخ دهید

    سلام…شما چطور توی صفحه افزونه دومینو ، بخش دکمه خرید افزونه، این قابلیت رو گذاشتید ک کاربر اگه موبایلش رو وارد کرد پیامک بره براش؟؟ افزونه ی خاصی استفاده میکنید؟
    و آیا دومینو این قابلیت رو داره؟؟

    • سیدمحمود غفاری
      28 دسامبر 2021

      سلام
      سایت ما به صورت اختصاصی کدنویسی شده است.
      می توانید با استفاده از افزونه پاپ اپ و تایید پیامکی در گرویتی فرم نیز چنین مواردی را ایجاد کنید.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات