پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » تفاوت خط خدماتی با خط تبلیغاتی در پنل اس ام اس

تفاوت خط خدماتی با خط تبلیغاتی در پنل اس ام اس

ارسال پیامک با مودم سیمکارتی GSM در فراز اس ام اس
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

روزانه افراد زیادی با فراز اس ام اس تماس می‌گیرند و می‌خواهد پیامک خدماتی ارسال کنند، در اکثر مواقع زمانی که به حرف مخاطبم گوش می‌دهم متوجه می‌شوم که فرق بین خط تبلیغاتی و خط خدماتی هنوز جای کار دارد.

در این مقاله قصد دارم در مورد تفاوت خط خدماتی و خط تبلیغاتی توضیحات کامل و مفصلی را بنویسیم تا با صرف حدود 10 دقیقه زمان و خواندن این مقاله و  بتوانید یک بار برای همیشه تفاوت خط تبلیغاتی و خط خدماتی را متوجه شوید.

 

ویدیو تفاوت خط خدماتی و خط تبلیغاتی

خط خدماتی چیست؟

خط خدماتی خطی است که پیامک را به شماره‌های مسدود و بلک لیست ارسال می‌کند اما با خط خدماتی امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست، شما برای گرفتن خط خدماتی اختصاصی می‌بایست تعهد دهید که پیامک تبلیغاتی انبوه به افرادی که شما را نمی‌شناسند ارسال نمی‌کند و فقط به افرادی که شما را میشناسند و تمایل دارند از شما پیامک دریافت کنند پیامک می‌فرستید.

تبلیغات پیامکی

اگر بخواهیم با خط خدماتی پیامک تبلیغاتی بفرستیم چه می‌شود؟

در سامانه فراز اس ام اس خط خدماتی اشتراکی برای ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به شما داده می‌شود اما اگر بخواهید پیامک تبلیغاتی به هر شکلی با خط خدماتی اشتراکی ارسال کنید پیامک شما تایید نشده و رد می‌شود بنابراین با خط خدماتی اشتراکی امکان ارسال پیامک تبلیغاتی وجود ندارد.

شما می‌توانید خط خدماتی اختصاصی درخواست دهید و به افرادی که شما و کسب و کار شما را می‌شناسند پیامک ارسال کنید حتی اگر پیامک تبلیغاتی هم ارسال کنید مشکلی وجود ندراد بنابراین با خط خدماتی اختصاصی که مختص به شما است و برای خودتان خریدرای کرده‌اید می‌توانید به مشتریان خودتان پیامک تبلیغاتی هم ارسال کنید. برای این مورد می‌بایست خط 9000 خریداری کنید.

سوالی که پیش می‌آید اگر بخواهیم پیامک انبوه تبلیغاتی با خط خدماتی ارسال کنیم چه می‌شود؟ چه کسی جلو ما را می‌گیرد؟ شما برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی می‌بایست سفته بدهید و در واقع این سفته تعهد و تضمین شما است که پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمی‌کنید و در صورت خلف وعده اپراتور می‌تواند سفته شما را به اجرا بگزارید.

البته خطوط 9000 خدماتی اختصاصی نیازی به سفته ندارند اما اگر پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید و افرادی شاکی شوند خط خدماتی اختصاصی شما کلا غیر فعال می‌شود.

بنابراین به صورت کلی امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی نیست و متوجه شدیم که برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی می‌بایست تعهدنامه و حتی بعضا سفته داده شود که خط به صورت خدماتی تبدیل شده و بتواند به شماره‌های مسدود و بلک لیست پیامک را ارسال کند.

البته این تعهد زبانی و کتبی نیست. اپراتور بابت تعهد خط خدماتی از شما سفته دریافت می‌کند البته خط 9000 نیازی به سفته ندارد و از شما بابت فعال سازی خط خدماتی اختصاصی 8 رقمی مبلغ 8 را دریافت می‌کند که خرید این خط بسیار به صرفه است.

نحوه دریافت خط خدماتی

خط تبلیغاتی چیست؟

خط تبلیغاتی، خطوطی از سرشماره‌های 1000 یا 2000 یا 5000 هستند که توسط سامانه پیامکی فراز اس ام اس ارائه می‌شود. با این خطوط می‌توانید بدون محدودیت پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و هیچ محدودیتی از نظر تعداد ارسال روزانه، ارسال پیامک‌های مختلف تبلیغاتی و… وجود ندارد اما پیامک‌هایی که با این خط ارسال می‌کنید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ارسال نمی‌شود و البته هزینه‌ای نیز کم نخواهد شد.

تا اینجا تفاوت خط تبلیغاتی و خدماتی را متوجه شدیم الان که متوجه شدیم نمی‌توانیم با خط خدماتی پیامک تبلیغاتی بفرستیم پس راهکار برای عبور از بلک لیست و ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی و عبور از بلک لیست شما می‌بایست ارسال پیامک انبوه با سیمکارت انجام دهید تا پیامک با سیمکارت ارسال شده و به شماره ‌های مسدود و بلک لیست ارسال شود.

در سامانه پیامک فراز اس ام اس خط سیمکارت سامانتل برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره‌های مسدود و بلک لیست ارسال کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • محسن
    21 مارس 2023 پاسخ دهید

    سلام وعلیک
    پروردگارا۰ما به غیرازتو نداریم تمنای دگر سال نو رابرای عزیزانم سالی پراز خیروبرکت وسلامتی قرار بده ۰۰۰سال نو مبارک ۰
    ارادمند شما محسن محمدی

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2023

      سلام ان شالله سال 1402 برای شما نیز پر خیر و برکت باشد.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات