پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » تبلیغات انتخابات؛ راهنمای پیروزی در انتخابات 1402 !

تبلیغات انتخابات؛ راهنمای پیروزی در انتخابات 1402 !

بررسی راهنمای انتخابات مجلس در سایت فراز اس‌ام‌اس
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

گاهی موفقیت در انتخابات فقط در گرو هزینه بالا برای برگزاری سمینار سفر به شهرهای مختلف برای ارتباط با مردم نیست؛ در مواردی فقط کمی هوشمندی لازم است تا بهترین نتیجه را با حداقل‌ هزینه و امکانات به دست آورید. چه استراتژی‌هایی برای پیروزی در تبلیغات انتخابات وجود دارد؟ این سوالی است که ستادهای انتخاباتی در روزهای نزدیک به رویداد بزرگ انتخابات در ذهن دارند. ایده‌های همیشگی را دور بریزید. در این مقاله قصد داریم کلیدی‌ترین راهکارها و ایده‌های طلایی را برای پیروزی در تبلیغات انتخاباتی شرح دهیم. چند دقیقه مطالعه این مطلب، کاندیدای انتخاباتی را یک قدم به کسب حداکثر آرای مردمی نزدیک خواهد کرد. 

02174853 تماس با فراز اس ام اس

چرا مخاطبان باید به شما رای بدهند؟ پاسخ به این سوال راهگشای تبلیغ موفق است

اولین راهکار برای تبلیغات انتخابات رسیدن به پاسخ این سوال است که «چرا مخاطبان باید به شما رای بدهند». پاسخ به این چرا دقیقا برای مخاطب مشخص خواهد کرد که کاندیدای مورد‌نظر چه تفاوت‌هایی با سایر کاندیدا دارد و چه ارزش‌هایی برای جامعه به همراه خواهد داشت. برای پاسخ به این سوال از عبارت‌های کوتاه، صریخ و انتقال‌دهنده سریع پیام استفاده کنید. دقت داشته باشید که پیام شما نباید بیش از حد آرمان‌گونه باشد؛ چراکه‌ اهداف اصلی کاندیدا را در ذهن مخاطب زیر سوال خواهد برد. در هنگام پاسخ به سوال «چرا شما کاندیدای خوبی هستید» به چند عبارت زیر پاسخ دهید.

  • آیا مشکل محلی وجود دارد که برای حل آن تلاش می‌کنید؟
  • آیا برای آوردن نمایندگی بیشتر به دولت محلی خود در حال رقابت هستید؟
  • آیا از تصویب سیاست‌های محافظه کارانه ناامید شده‌اید؟

پاسخ به سوال‌های مطرح شده را از طریق پلتفرم و راه‌های ارتباطی همگانی به گوش مخاطبان برسانید. مخاطبان انتخابات فقط قشر جوان نیستند؛ افراد مسن و ساکن در مناطق دورافتاده نیز در انتخابات شرکت خواهند کرد و تاثیر بسزایی بر لیست نهایی نمایندگان انتخاب شده دارند؛ بنابراین برای تعامل با این افراد از بستر‌های آفلاین مثل سامانه ارسال پیامک استفاده کنید. این کانال ارتباطی نیازی به اینترنت ندارد و برای بیشتر افراد جامعه در دسترس است. 

چرا مخاطبان باید به شما رای بدهند؟ پاسخ به این سوال راهگشای تبلیغ موفق است

تعیین مخاطبان هدف؛ اصلی‌ترین گام در اجرای تبلیغات هدفمند

مخاطب کمپین شما چه کسانی هستند؟ افراد ساکن در شهر و استان مهم‌ترین مخاطبان انتخابات مجلس هستند؛ بااین‌حال از تاثیرگذاری بر افراد دیگر در سایر شهرهای کشور غافل نشوید. کاندیدای ارزشمند و هدفمند برای همه افراد جامعه مفید خواهد بود. برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و دریافت بهترین نتیجه مشخص کنید که دقیقا مخاطبانتان چه افرادی هستند. به‌این‌ترتیب انتخاب کانال تبلیغاتی، تدوین و ارسال نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار و در نهایت پیروزی در انتخابات ساده‌تر می‌شود. 

از داده‌های کمپین‌های گذشته برای تعیین تعداد رای‌دهندگان در ناحیه شما و چند درصد از آن‌ها در این دوره انتخاباتی استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا تعداد برد خود را محاسبه کنید و تصمیم بگیرید که برای پیروزی در انتخابات خود باید روی کدام رای دهندگان تمرکز کنید. فرض کنید انتظار دارید 10000 رای دهنده در انتخابات شما رای دهند و فقط دو نامزد در رقابت شما حضور دارند؛ بنابراین برای پیروزی به 50% آرا به اضافه یک (5001 رای) نیاز دارید. اکنون، می‌توانیم نحوه رسیدن به آن عدد برد را دریابیم.

تعیین مخاطبان هدف؛ اصلی‌ترین گام در اجرای تبلیغات هدفمند

چه کسانی در انتخابات شرکت می‌کنند؟ 

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت، این است که آیا اصلاً ممکن است کسی رای دهد یا خیر. پیام کمپین تبلیغات انتخابات را برای دسترسی به محتمل‌ترین رای‌دهنده بنا کنید. اگر می‌خواهید رای‌دهندگان بیشتری را متقاعد کنید تا از کمپین خود حمایت کنند، از موثرترین شعار انتخاباتی استفاده کنید. پیام‌های انتخاباتی را بر محور موضوعات و دغدغه‌های جامعه تدوین کنید. این کار تاثیر بسزایی بر متقاعد کردن افراد در حمایت کردن از کاندیدا خواهد داشت. 

 

02174853 تماس با فراز اس ام اس

در نظر گرفتن کانال ارتباطی؛ بهترین ایده برای تعامل مناسب چیست؟

در مسیر تبلیغات انتخابات مجلس حتما به حفظ تعامل با مخاطبان خود توجه داشته باشید. مهم‌ترین اصل در حفظ تاثیرگذاری و کسب حداکثر آرای ممکن، تعامل مداوم، تاثیرگذار و مبتنی بر ارزش‌های مخاطب است. برای این کار لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید. در اولین گام باید بدانید که همه مخاطبان انتخابات مجلس به اینترنت دسترسی ندارند؛ بنابراین فقط بخشی از کمپین‌های تبلیغاتی را در فضای دیجیتال اجرا کنید. بیشترین کمپین تبلیغات باید از طریق کانال‌هایی مثل ارسال اس‌ام‌اس برای دسترسی به حداکثر مخاطب رای‌دهنده انجام شود. 

علاوه‌بر دسترسی کانال ارتباطی، به هزینه این راهکار نیز توجه داشته باشید. ازآنجایی‌که حفظ ارتباط مداوم کلیدی‌ترین راهکار برای موفقیت در ارتباط است، باید روزهایی از هفته را به ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و تعاملی اختصاص دهید. ازاین‌رو روشی کم‌هزینه مثل ارسال پیامک با بازدهی بالا را انتخاب کنید. همچنین هرگز مخاطبان خود را فراموش نکنید؛ در نظر داشته باشید که این تعامل میان کاندیدا و مخاطب باید دنفره باشد. به‌این‌ترتیب همیشه پاسخگوی مخاطبین باشید. 

درصورتی‌که امکان پاسخگویی همزمان به همه مخاطبان تماس گرفته با ستاد را ندارید، از ابزارهایی مثل منشی پیامکی استفاده کنید. این ابزا نه‌تنها وقت مسئولین ستاد را ذخیره می‌کند، بلکه از اتلاف وقت مخاطب نیز جلوگیری خواهد کرد. این نکته کوچک نشان‌دهنده ارزش قائل شدن کاندیدا برای افراد جامعه است؛ به‌این‌ترتیب جایگاه کاندیدا در ذهنم مخاطب بهبود می‌یابد. 

برای پیروزی در تبلیغ انتخاباتی با مخاطبانتان تعامل مداوم داشته باشید. 

مزایای استفاده از سامانه پیامکی؛ راهکاری ارزان، با بازده بالا و دسترسی گسترده

پیامک یکی از موثرترین راه‌ها برای برقراری ارتباط و بسیج مردم در انتخابات است. برای رسیدن به حداکثر آرا در روز انتخابات از روش‌های مختلف ارسال پیامک انبوه مثل استفاده از سامانه‌های پیامکی و ارسال پیامک از طریق اینترنت استفاده کنید. البته استفاده از سامانه‌های پیامکی به دلیل امکان دسترسی به بانک جامعی از شماره تلفن مخاطبین و خدمات مختلف ارسال پیامک، راه‌حل مناسب‌تری به شمار می‌رود. در ادامه مهم‌ترین مزایای استفاده از ارسال پیامک انبوه را شرح می‌دهیم. 

  • امکان ارسال پیامک صنفی و منطقه‌ای
  • ایجاد دسترسی سریع و مستقیم به مخاطب
  • امکان ارسال پیامک lbs و bts
  • روشی کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه

با استفاده از راهکارهای پیامکی امکان استفاده از نتایج و داده‌های حاصل از تعامل مخاطبین وجود دارد. ازاین‌رو برنامه‌ریزی برای رسیدن به آرا بیشتر و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هدفمندتر فراهم خواهد شد. همچنین امکان ارسال پیامک بر‌اساس کد پستی، شهر، استان و منطقه نیز وجود دارد تا استراتژی‌های مختلف تبلیغات انتخابات مجلس با هدف‌گذاری دقیق‌تری انجام شود. 

02174853 تماس با فراز اس ام اس

چه نکاتی را برای نگارش متن پیامک تبلیغات انتخابات مجلس در نظر بگیریم؟ 

در نگارش بهترین متن پیامک تبلیغات انتخابات مجلس باید نکاتی را در نظر بگیرید. در نظر داشتن این نکات چراغ مسیر اجرای بهترین کمپین‌های تبلیغاتی به شمار می رود. در ادامه اصول نگارش بهترین متن پیامک تبلیغاتی را بیان می‌کنیم.

  • شناخت کامل کاندیدا: مهم‌ترین گام برای اجرای موثرترین کمپین و نوشتن بهترین شعار تبلیغاتی شناخت کامل کاندیدا است. در این مرحله باید اطلاعات مناسبی از ارزش‌ها و اهداف کاندیدا در اختیار داشته باشید. 
  • استفاده از زبان ساده و قابل فهم: مخاطبان انتخابات شامل همه افراد جامعه در قشرهای مختلف می‌شود؛ بنابراین از ساده‌ترین زبان ممکن برای نگارش متن‌های تبلیغاتی استفاده کنید.
  • رعایت ترتیب منطقی: متن شما باید یک ترتیب منطقی داشته باشد. در یک پیامک تبلیغاتی انتخابات مجلس ابتدا معرفی کاندیدا، سپس برنامه‌های انتخاباتی او و در نهایت، دلایلی که باید به او رای دهند را بیان کنید. این ترتیب به مخاطبان کمک می‌کند تا متن را به خوبی پیگیری کنند.
  • شناسایی کلمات اصلی برای قانع کردن مخاطب: مهم‌ترین و تاثیرگذارترین کلمه‌ها را برای نگارش متن پیامکی در نظر بگیرید.؛ با استفاده از این کلمه‌ها عبارت‌های مختصر، اما تاثیرگذار بر مخاطب را انتخاب کنید.
  • با صداقت بر احساسات مخاطب تاثیر بگذارید: در متن تبلیغات انتخاباتی نیاز است تا احساسات مخاطب را درگیر کنید. با استفاده از کلماتی که وزن احساساتی دارند، بر مخاطبان تاثیر بگذارید. 

رعایت نکته‌های گفته شده به نگارش بهترین پیامک تبلیغاتی کمک خواهد کرد. مهم‌ترین نکته یعنی همان صداقت و در نظر داشتن ارزش‌های مخاطب را در هر گام از اجرای تبلیغات انتخابات مجلس در نظر داشته باشید. 

02174853 تماس با فراز اس ام اس

چند نمونه متن پیامک تبلیغات انتخاب مجلس

برای نگارش بهترین پیام‌های تبلیغاتی علاوه‌بر رعایت نکات نگارشی، حتما به چند نمونه متن برای ایده گرفتن نیز دقت داشته باشید. در ادامه چند نمونه متن پیامک تبلیغات انتخابات مجلس را بیان می‌کنیم. 

  • [نام نامزد] می‌خواهد صدای شما در مجلس شنیده شود. با انتخاب [نام نامزد]، به [نام نامزد] با تعهد به بهبود زندگی شهروندان، برای مجلس نامزد شده است. برای زندگی بهتر، [نام نامزد] را انتخاب کنید.
  • با اعتماد به [نام نامزد]، برای تغییر واقعی رأی دهید. تغییری که می‌توانید به آن اعتماد کنید.
  • [نام نامزد] می‌خواهد همراه با شما، برای آینده‌ای بهتر تلاش کند. با رأی به [نام نامزد]، به این هدف بپیوندید.
  • [نام نامزد] به دنبال ایجاد نوآوری در حوزه‌های کلیدی است. برای پیشرفت همراه با نوآوری، [نام نامزد] را انتخاب کنید.
  • [نام نامزد] معتقد است قدرت باید در دست مردم باشد. با انتخاب [نام نامزد]، قدرت را به دست بگیرید.
  • [نام نامزد] بر ارتقاء سلامتی، آموزش و رفاه تمرکز دارد. برای حمایت از این ارزش‌ها، [نام نامزد] را انتخاب کنید.
  • [نام نامزد] به حفاظت از محیط زیست اهمیت می‌دهد. برای آینده‌ای سبزتر، به [نام نامزد] رای دهید.
  • [نام نامزد] بر عدالت و شفافیت در همه امور تأکید دارد. برای یک حکومت شفاف و عادل، [نام نامزد] را انتخاب کنید.

در نگارش پیام انتخاباتی حتما به ارزش‌های مخاطب توجه داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که تعداد کاراکترهای مجاز در ارسال پیامک محدود است؛ بنابراین با استفاده از اصول نگارشی بهترین پیامک تبلیغاتی را انتخاب کنید. 

خدمات پیامکی فراز اس‌ام‌اس؛ همراه قابل اعتماد در تبلیغات انتخاباتی

در راهنمای تبلیغات انتخاباتی تلاش کردیم هر‌آنچه باید در مورد اصول، قوانین و روش‌های تبلیغات انتخاباتی بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. رعایت نکات ساده‌ای که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم تاثیر بسزایی روی موفقیت و پیروزی شما در انتخابات خواهد داشت. فراز اس ام اس با سابقه سال‌ها فعالیت در حوزه تبلیغات پیامکی یک همراه مطمئن برای کاندیداهای شورای شهر و روستا و نمایندگی مجلس است. برای تهیه پنل پیامکی و دریافت مشاوره برای نحوه کار با سامانه همین الان می‌توانید با شماره‌‌های درج شده در سایت برای برقراری ارتباط با کارشناسان تماس بگیرید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

سوالات متداول

01موثرترین روش تبلیغاتی برای موفقیت در انتخابات چیست؟

برای موفقیت در انتخابات می‌توانید از روش‌های مدرن تبلیغات هم‌چون سامانه پیامک و روش‌های سنتی هم‌چون نصب بنر استفاده کنید.

02برای موفقیت در انتخابات در پیامک‌های تبلیغاتی چه نکاتی باید رعایت شود؟

برای دریافت نتیجه مطلوب در این روش حتما نام کاندیدا را در متن ذکر کرده و پیامک تبلیغاتی را در زمان مناسب برای مخاطبان ارسال کنید.

03مهم‌ترین مزیت استفاده از پنل پیامکی برای تبلیغات انتخاباتی چیست؟

با استفاده از پنل پیامکی محدودیتی برای تعداد ارسال پیامک وجود ندارد. همچنین پیامک ابزار مناسبی برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات