پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » معرفی مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ

معرفی مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ

مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ و همکاری در فروش
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش روشی عالی برای کسب درآمد بدون نگرانی از مشکلات کسب و کارهای بزرگ است. شما به عنوان همکار در فروش تنها کافی است که محصولات را به مشتریان واقعی معرفی کنید و آن‌ها را به خرید تشویق نمایید. باقی کارها از تهیه و تولید محصول گرفته تا حتی انبارداری و ارسال محصول همگی توسط شرکتی انجام می‌گیرد که شما با آن همکاری می‌کند. با اینکه افیلیت مارکتینگ یک روش درآمدزایی عالی و کم دردسر است، اما بدون عیب و ایراد نیست. اگر قصد دارید شغل همکار در فروش را انتخاب کنید، این مقاله راهنمای خوبی برای شما خواهد بود تا با مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ آشنا شوید. با فراز اس ام اس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

افیلیت مارکتینگ چیست؟ آیا روش مناسبی برای درآمد زایی است؟

افیلیت مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهد که از طریق فروش خدمات و محصولات مختلف کسب در آمد کنید. در سیستم افلیت مارکتینگ، شما می‌توانید با شرکت‌های بزرگ و برندهای مختلف همکاری داشته باشید و مشتریان جدیدی را به آن‌ها معرفی کنید. شرکت‌های تولید کننده یا تأمین کننده محصول نیز در قبال فروش محصولات یا انجام فرآیند خاصی توسط مشتریان شما، مبلغی را به عنوان کمیسیون به شما پرداخت می‌کنند.

روش‌های مختلفی برای درآمد زایی از این روش وجود دارد. در اکثر موارد برای همکاری در فروش کافی است تا به عضویت یک سیستم افیلیت در بیایید. دیجی کالا یا سیستم همکاری در فروش پنل اس ام اس شرکت فراز اس ام اس نمونه‌های خوبی هستند. سپس می‌توانید در سایت یا فضای مجازی خود لینک خرید محصولات و خدمات را قرار دهید و از طریق کانال‌های مختلف بازاریابی مشتریان جدید را پیدا کنید. اگر سیستم همکاری در فروش مناسبی را انتخاب کرده و با روش‌های مختلف بازارایابی آشنایی داشته باشید، درآمد مناسبی به دست خواهید آورد. بعضی از افراد از همین روش به درآمدهای چند ده میلیونی و حتی میلیاردی دست پیدا کرده‌اند.

مزایا معایب افلیت مارکتینگ؛ نکات مهمی که باید بدانید

افلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری فروش مانند هر کسب و کار دیگری مزایا و معایبی دارد. بنابراین قبل از شروع کار به عنوان فروشنده در سیستم افیلیت بهتر است با مهم‌ترین مزایا و معایب این سیستم آشنا شوید تا با دید بهتری تصمیم گیری کنید. ما این جا به شما کمک می‌کنیم تا با این نکات مهم آشنا شوید.

مزایای افیلیت مارکتینگ و همکاری در فروش

مزایای افلیت مارکتیگ، درآمد خود را چند برابر کنید!

در صورتی که با روش‌های مختلف بازاریابی آشنا هستید یا شرایط کافی برای همکاری مانند وبلاگ، وبسایت یا صفحه‌ای پربازدید در شبکه‌های اجتماعی دارید، می‌توانید از مزایای فراوان افیلیت مارکتینگ بهره مند شوید. در واقع اگر کانال‌های ارتباطی مناسبی با مشتریان داشته باشید، افیلیت مارکتینگ یک روش درآمدی فوق العاده برای شما خواهد بود. در ادامه با مهم‌ترین مزایای افیلیت مارکتینگ آشنا خواهیم شد.

عدم نیاز به تأمین یا تولید محصول برای فروش

در راه اندازی هر کسب و کاری سخت‌ترین مرحله تأمین یا تولید محصول است. شما به عنوان یک همکار فروش در سیستم افیلیت لازم نیست نگران این موضوع باشید و تمام هزینه‌های تولید، نگهداری، حمل و نقل و … برعهده شرکتی است که با آن همکاری می‌کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک یا چند محصول را انتخاب کنید و به معرفی و بازاریابی برای آن‌ها در کانال‌های بازاریابی مختلف مانند سایت، وبلاگ، اینستاگرام و تلگرام بپردازید.

البته شما هم برای ارتباط بهتر با مشتریان خود ممکن است نیاز به یک دفتر فیزیکی یا مجازی داشته باشید. خوش بختانه با استفاده از تلفن مجازی دیگر حتی دغدغه راه اندازی یک دفتر فروش را نخواهید داشت. تلفن مجازی به شما کمک می‌کند تا حتی در ساعاتی که قادر به پاسخگویی نیستید از طریق منشی تلفنی هوشمند با مشتریان خود در ارتباط باشید.

عدم پرداخت هزینه اضافه

نکته بسیار جذاب در مورد سیستم‌های همکاری فروش، رایگان بودن آن‌ها است. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه اولیه‌ای تبدیل به یک همکار در فروش محصولات شوید. از طرفی شرکت‌ها معمولاً هیچ هزینه اضافه‌ای روی محصولات و خدماتی که در این سیستم به فروش می‌رسند اعمال نمی‌کنند. یعنی محصولی که شما می‌فروشید به همان قیمتی است که در سایت شرکت اصلی نیز قرار دارد.


کسب درآمد در خانه با افیلیت مارکتینگ

درآمد خودکار و انعطاف پذیری بالا

یکی دیگر از مزایای افیلیت مارکتینگ این است که برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق در سیستم همکاری در فروش حتی لازم نیست از خانه خود خارج شوید! دسترسی به اینترنت و داشتن یک سایت یا صفحه پربازدید برای ایجاد امپراطوری شما در فروش محصولات کافی است.. روش‌هایی مانند ارسال پیامک انبوه به شما کمک می‌کند تا تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و با طراحی یک سایت معرفی محصولات کارآمد، به صورت خودکار مشتریان را برای خرید به فروشگاه شرکتی که با آن همکاری می‌کنید هدایت کنید. این یعنی درآمد همیشگی و خودکار برای شما!

معایب افیلیت مارکتینگ، خود را برای این مسائل آماده کنید

تا اینجا با ماهیت سیستم همکاری در فروش و مزایای افیلیت مارکتینگ آشنا شدیم. اگرچه این روش مزایای فوق العاده ای برای شما دارد و می‌تواند به افزایش درآمد شما کمک کند، اما مشکلاتی نیز وجود دارد که باید قبل از شروع با آن‌ها آشنا شوید. با آگاهی نسبت به این معایب می‌توانید تصمیم گیری بهتری در مورد انتخاب خود داشته باشید.

معایب افیلیت مارکتینگ و نارضایتی مشتریان

 

عدم کنترل بر کیفیت محصولات و خدمات

عدم تولید محصولات و ارائه خدمات توسط شما، یک شمشیر دو لبه است. اگر چه این موضوع شاید بزرگترین مزیت افیلیت مارکتینگ باشد، اما همزمان می‌توانید مشکل اساسی برای شما ایجاد کند. برای مثال ممکن است مشتریان از طریق کانال‌های بازاریابی شما تشویق به خرید محصولات و خدماتی شوند که کیفیت کافی را ندارند. در نتیجه ممکن است مشتریان ناراضی زیادی داشته باشید یا حتی اعتماد بعضی از مشتریان خود را از دست دهید. البته اگر با شرکت معتبری همکاری داشته باشید می‌توانید از این مشکل پیشگیری کنید. در واقع توصیه می‌کنیم تنها خدمات یا کالاهایی را برای فروش انتخاب کنید که از کیفیت آن‌ها مطمئن باشید.


رقابت در افیلیت مارکتینگ، معایب سیستم همکاری در فروش

وجود تعداد زیادی رقیب

همانطور که اشاره کردیم برای مثال تنها در شرکت دیجی کالا 150 هزار نفر به عنوان فروشنده در حال فعالیت هستند. در چنین شرایطی طبیعی است که رقابت سنگینی بین فروشندگان حاضر در سیستم افیلیت مارکتینگ وجود داشته باشد. از طرفی شرکت‌های دیگری نیز وجود دارند که محصولات مشابه شرکتی که با آن همکاری می‌کنید را به فروش می‌رسانند و آن‌ها نیز به نوعی رقیب شما محسوب می‌شوند. بنابراین باید خود را به خوبی آماده رقابت با سایر فروشندگان کنید.

برای اینکه در رقابت پیروز شوید علاوه بر نیاز به تبلیغات و امتحان کردن کانال‌های فروش مختلف باید خلاقیت داشته باشید و با ارائه اطلاعات مفید اعتماد کاربران را به دست آورید. برای مثال ما در فراز اس ام اس با آماده سازی محتوای آموزشی در مورد پنل های پیامکی به همکاران خود در فروش کمک می‌کنیم تا به مشکلات و سؤالات پرتکرار مشتریان پاسخ دهند. برای نمونه مقاله انتقال پیامک ها به گوشی جدید شاید در ابتدا ارتباط مستقیمی با مسئله فروش پنل پیامکی نداشته باشد اما با پاسخگویی به سؤالات پرتکرار کاربران، در شکل گیری اعتماد در آن‌ها تأثیر گذار خواهد بود.

عدم دسترسی به اطلاعات مشتریان برای برنامه ریزی دقیق

کار شما به عنوان همکار در فروش این است که مشتریان جدید را به وبسایت شرکتی که به آن همکاری می‌کنید هدایت کنید. اینکه چه اتفاقی بعد از ورود مشتریان به فروشگاه یا سایت اصلی رخ می‌دهد و مشتریانی که اقدام به خرید می‌کنند چه ویژگی‌هایی دارند از جمله اطلاعات بسیار مهمی هستند که شما به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت. درحالی که اگر شما بدانید که چه کسی مشتری چه محصولی بوده به شما کمک می‌کند تا بازار هدف دقیق‌تری را برای خود ترسیم کنیم.

نیاز به یک سایت یا صفحه پربازدید در شبکه‌های اجتماعی

برای اینکه درآمد مناسبی از طریق افیلیت مارکتینگ داشته باشید باید مشتریان زیادی پیدا کنید. یکی از معایب سیستم افیلیت مارکتینگ این است که ممکن است زمان زیادی برای پیدا کردن مشتریان صرف کنید. همانطور که می دانید ایجاد یک سایت پربازدید و یا افزایش تعداد دنبال کنندگان در صفحات شبکه‌های مجازی، هم هزینه بر است و هم به زمان زیادی نیازد دارد.

همکاری در فروش پنل اس ام اس، یک پیشنهاد ویژه

اگر بعد از بررسی مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ تصمیم گرفته‌اید این روش جذاب کسب در آمد را امتحان کنید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. ما در فراز اس ام اس این امکان را فراهم کرده‌ایم تا برنامه نویسان، شرکت‌های طراحی سایت و دیجیتال مارکترها از طریق معرفی مشتری، 20% از مبلغ خرید مشتری را به عنوان پورسانت دریافت کنند. فراز اس ام اس به عنوان یک شرکت معتبر و رسمی فعال در زمینه ارائه خدمات پیامکی، گزینه خوبی برای افزایش درآمد شما خواهد بود.

برای استفاده از سیستم همکاری در فروش روی لینک همکاری در فروش سامانه پیامک کلیک کنید.

با همکاری در فروش انواع خدمات پیامکی، از پشتیبانی حرفه‌ای شرکت فراز اس ام است برخوردار می‌شوید و می‌توانید از خدمات ویژه این شرکت نیز بهره مند شوید. همچنین مطالب وبلاگ فراز اس ام اس منبع کاملی برای پاسخ گویی به سؤالات مشتریان شما خواهد بود. برای مثال اگر مشتری شما صاحب یک آتلیه است می‌توانید به راحتی مقاله کاربرد پنل اس ام اس برای آتلیه را برای او ارسال کنید تا مشتری با خیال راحت به شما اعتماد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

افیلیت مارکتینگ را همین حالا شروع کنید!

در این مقاله سعی کردیم با مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ آشنا شویم. ما تلاش کردیم تا مهم‌ترین اطلاعاتی که در مورد سیستم‌های همکاری در فروش بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. در صورت تمایل به شروع همکاری در فروش، می‌توانید در سیستم همکاری در فروش فراز اس ام اس ثبت نام کنید. علاوه بر فراز اس ام اس شرکت‌های بزرگ و کوچک دیگری مانند دیجی کالا نیز می‌توانند گزینه خوبی برای شروع کسب در آمد از این روش باشند. در انتها اگر هنوز هم ابهامی در مورد مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ دارید، از طریق بخش نظرات می‌توانید سؤالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن‌ها پاسخ دهند. همچنین ما مشتاق شنیدن تجربیات شما از مشارکت در سیستم‌های افیلیت مارکتینگ هستیم.

 

 

4/5 - (4 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات