پنل اس ام اس » سامانه پیامک برای اصناف » 6 کاربرد جذاب پنل پیامک برای رستوران‌ها

6 کاربرد جذاب پنل پیامک برای رستوران‌ها

نرم‌افزار ارسال پیامک برای رستوران‌ها
سامانه پیامک برای اصناف ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رقابت در حوزه کسب و کار رستوران‌ها بسیار سخت است؛ چراکه علاوه‌بر تعداد بالای رستوران‌ها، رقبای دیگری هم از جمله، فست فودی‌ها، کافی شاپ‌ها و مراکز تهیه غذا نیز در حال فعالیت و جذب مشتری هستند. به همین دلیل ضروری است برای کسب موفقیت بیشتر و به دست آوردن سهم بیشتری از بازار با مشتریان خود بیشترین تعامل و ارتباط را داشته باشیم و مشتریان وفادار بسازیم. یکی از بهترین شیوه‌های ارتباط با مشتریان، استفاده از پنل اس ام اس است. با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید کد تخفیف، تبریکات مناسبت‌ها، محصول و خدمات جدید خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع مشتریان برسانید. اما بهترین نرم‌افزار ارسال پیامک برای رستوران‌ها چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله همراه فراز اس ام اس باشید تا کاربرد و دلایل استفاده از نرم‌افزار ارسال پیامک برای رستوران‌ها را به دقت بررسی کنیم

 

چرا استفاده از نرم‌افزار ارسال پیامک در رستوران‌ها ضروری است؟ سریع‌ترین راه ارسال جملات تبلیغی برای رستوران

تبلیغات حافظه آینده است. اگر می‌خواهید در بازار امروز همچنان حضوری فعال داشته باشید، به تبلیغات هدفمند نیاز ضروری دارید. داشتن استراتژی مشخص در هر بازاری از الزاماتی است که هر برندی باید دقیقاً آن را برای خود تدوین و مشخص کرده باشد. در سند استراتژی هر برندی بازاریابی، فروش، تعامل و جذب مشتریان، ارتباط با مشتریان وفادار، از مهم‌ترین بخش‌هایی است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

یکی از جذاب‌ترین و به‌صرفه‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان، استفاده از نرم‌افزار پنل اس ام اس است. البته به‌یاد داشته باشید تبلیغات هزینه نیست؛ سرمایه‌گذاری است و نتیجه آن به شما برمی‌گردد. همچنین تعامل و ارتباط با مشتریان به حدی ضروری است که اگر تعلل کنید، در بازار پر رقابت رستوران‌ها، به راحتی مشتریان خود را از دست می‌دهید. به همین دلیل باید با مخاطب بیشترین تعامل را داشته و دائماً برای توسعه بازاریابی خود پلن اجرایی داشته باشید.

 مزایا و کاربرد نرم‌افزار ارسال پیامک برای رستوران‌ها، تبلیغاتی ارزان و زودبازده

امروزه خرید سامانه پیامکی‌ ارزان‌ترین راهی است که می‌توانید با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید. به همین دلیل رستوران‌ها، هتل‌ها، فست فودی‌ها و قهوه‌خانه‌ها ترجیح می‌دهند از پنل اس ام اس استفاده کنند. در مسیر بازاریابی ارزان‌ترین راه بهترین راه نیست؛ اما خوشبختانه پنل اس ام اس به دلیل سرعت بالا در انتقال پیام و ویژگی‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، همیشه یکی از بهترین راهکار‌های بازاریابی بوده است.

با تبلیغات پیامکی هدفمند، مشتریان وفادار بسازید

1.     تبلیغات هدفمند؛ مشتریان وفادار بسازید!

مسئولان بازاریابی و تبلیغات رستوران‌ها با ارسال جملات تبلیغی برای رستوران به‌صورت پیامک جذاب، محصول و خدمات رستوران را به مشتریان معرفی و آن‌ها را ترغیب به سفارش می‌کنند. از طرفی پیام برند نیز به دست مخاطب هدف می‌رسد. تبلیغات هدفمند در ادامه می‌تواند کاربران و مخاطبان برند را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. چراکه هدف تبلیغات هم جذب مشتری جدید بوده و هم یک یادآوری برای مشتریان قدیمی است.

توجه داشته باشید که سرویسی به نام ارسال پیامک رایگان در ایران وجود ندارد. اگر شرکتی به شما خدمات پیامک رایگان پیشنهاد می‌دهد به‌یاد داشته باشید برای ارسال پیامک قطعاً نیاز به شارژ پنل خواهید داشت؛ بعد از شارژ پنل معمولاً همه مبلغی که پرداخت کرده‎اید از دست می‎رود. به همین دلیل در هنگام خرید پنل اس ام اس باید مراقب شرکت‌های کلاهبرداری باشید و از وب‌سایت و شرکت معتبری پنل پیامکی را تهیه کنید.

: ارسال پیامک تولد بهترین شیوه تبلیغات هدفمند

2.     ارسال پیامک تبریک تولد؛ بهترین زمان برای ارائه سرویس‌های رایگان

هنگام سفارش غذا تاریخ تولد هر مشتری را سوال کنید و در تاریخ تولد کاربران خود به آن‌ها تبریک بگویید. این روش در بازاریابی بسیار اهمیت دارد و در بهترین زمان، می‌توانید با ارسال پیامکی برند و محصولات خود را برای مخاطبان‌تان تکرار ‌کنید. اگر شرایط غذا یا پیک رایگان را دارید، روز تولد کاربرانتان، بهترین زمان ممکن است و نباید به راحتی از دست‌اش بدهید.

3.     دسترسی به بانک شماره‌های طبقه‌بندی شده بر اساس استان، شهر، جنسیت و سن

با تهیه پنل اس ام اس، به بانک اطلاعاتی شماره‌های کاربران به‌صورت طبقه‌بندی شده دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید به تمامی مخاطبان در منطقه خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. همچنین با استفاده از پنل پیامک و بانک شماره‌های تفکیک شده برای آقایان و بانوان می‌توانید غذا‌های متنوع با تخفیف‌های متفاوتی را پیشنهاد بدهید. از طرفی اگر در مراکز استان چند شعبه دارید به‌صورت استانی می‌توانید پیامک‌های خود را برای کابرانتان ارسال کنید. بررسی تبلیغات بسیار مهم است؛ اگر تبلیغات خود را بررسی نکنید، از دستاوردها، مزایا و معایب و تاثیراتی که داشته است، مطلع نمی شوید.

یکی از مزایای مهم پنل پیامکی، بررسی و پرینت پیامک‌های تبلیغاتی ارسال شده است؛ کافی است به بخش گزارشات پنل پیامکی مراجعه تا تمامی پیامک‌هایی که با خط اختصاصی خود ارسال کرده‌اید را مشاهده کنید. اما برخی از کاربران با خط موبایل خود پیامک‌های تبلیغاتی را ارسال می‌کنند؛ ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره موبایل شخصی نه تنها راهکار مناسبی نیست بلکه در صورت حذف شدن پیامک امکان بررسی متن تبلیغاتی ارسال شده وجود ندارد. در این صورت برای مشاهده پیامک‌های ارسالی که حذف شده‌اند باید روند قانونی و حقوقی را طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله طرز گرفتن پرینت مکالمات و پیامک همراه اول را مطالعه و طبق مراحل ذکر شده اقدام کنید.

ارسال کد تخفیف با پیامک

4.     ارسال کد تخفیف با پیامک، بهترین شیوه برای اطلاع‌رسانی

تخفیف همانند یک چاشنی جذاب برای مشتریان نمود پیدا می‌کند. مخاطبان معمولاً تمایل به خرید از رستورانی دارند که در کنار داشتن کیفیت مناسب، محصولات و خدمات‌ خود را با تخفیف ارائه می‌دهد. اگر در روز‌های خاصی از سال مانند سالروز افتتاحیه رستوران، تولد بنیانگذار رستوان، اعیاد و جشن‌های باستانی می‌خواهید تخفیف بدهید؛ بهترین شیوه این است که مخاطبان خود را از طریق ارسال پیامک مطلع کنید.

باتوجه به آنلاین شدن کسب و کار‌ها، اگر در کنار ارائه تخفیف و سفارش حضوری و تلفنی، امکان خرید آنلاین را برای کاربرانتان فراهم کنید، با سرعت بیشتری می‌توانید کسب و کار خود را توسعه و خدمات‌رسانی فعالی داشته باشید. در ادامه اگر برای رستوران خود وب‌سایت دارید پیشنهاد می‌کنیم از افزونه CRM برای وردپرس و ووکامرس برای تعامل بهتر و دسترسی سریع‌تر به مخاطبان خود استفاده کنید.

5.     نظرسنجی پیامکی؛ از کیفیت خدمات و محصولات خود مطلع شوید

هر برندی برای اینکه با مخاطبانش ارتباط بگیرد، شیوه‌های مختلفی را پیش می‌گیرد. با استفاده از نرم‌افزار ارسال پیامک برای رستوران‌ها به راحتی می‌توانید از مشتریان خود نظرسنجی کنید. با نظرسنجی پیامکی می‌توانید از کیفیت خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید مطلع شوید و قبل از آنکه مشتری شما را ترک کند، دوباره او را جذب کنید. در نظرسنجی‌ها اگر مخاطبی از محصول اعلام نارضایتی کرده بهتر است با او تماس تلفنی بگیرید و دلیل‌های مخاطب خود را بشنوید و راهکاری را برایش ارائه دهید.

مسابقه پیامکی

6.     مسابقه پیامکی؛ خلاق باشید!

برگزاری مسابقه پیامکی آن هم در روز‌های خاص همراه با جوایزی جذاب و خلاقانه می‌تواند به برندینگ شما کمک شایانی کند. اگر برندینگ جز اهداف بازاریابی مارکتینگ شما نیست، بزودی باید منتظر عواقب خطرناک آن باشید. برندینگ با برگزاری مسابقه‌ای که موضوع آن همسو با ارائه خدمات رستوران‌تان باشد، بسیار تاثیرگذار و مهم است. می‌توانید 1 ماه غذای رایگان، 50 درصد تخفیف یک ماهه، سرو غذا در محل یا هر نوع جایزه‌ای که در توان مالی خود دارید را برای جذابیت و ترغیب مخاطبان به بازی، در نظر بگیرید.

نرم‌افزار ارسال پیامک برای رستوران خود را از حرفه‌ای‌ها تهیه کنید!

در این مقاله کاربرد و مزایای نرم‌افزار ارسال پیامک برای رستوران‌ها را به‌طور ویژه بررسی کردیم. ارتباط مداوم با مشتریان مستلزم داشتن هدف، استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق است. با استفاده از پنل پیامکی که از بهینه‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است، برای مخاطبان خود تخفیفات، تبریکات، نظرسنجی، مسابقه و تبلیغات هدفمندی داشته باشید تا بتوانید در ادامه کاربران خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

فراز اس ام اس بهترین شرکت ارائه‌دهنده پنل پیامکی در ایران است و پنل پیامکی خود را با  30روز گارانتی برگشت وجه ارائه می‌دهد. چنانچه در خصوص تکمیل استراتژی بازاریابی خود نیاز به پنل پیامکی دارید هم اکنون می‌توانید با کارشناسان مجرب فراز اس ام اس به شماره تلفن 74853-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

1.8/5 - (5 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات