پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » هزینه ارسال پیامک با موبایل (همراه اول، ایرانسل، رایتل) چقدر است؟

هزینه ارسال پیامک با موبایل (همراه اول، ایرانسل، رایتل) چقدر است؟

جدیدترین تعرفه ارسال پیامک ایرانسل، همراه اول و رایتل در سال ۱۴۰۳ در فراز اس ام اس
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

اپراتور همراه اول، اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه در کشور است. رایتل و ایرانسل نیز به‌عنوان دو رقیب جدی، در تلاش برای به‌دست آوردن سهم بیشتری از بازار هستند. سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل، به ترتیب، جزء محبوب‌ترین‌ اپراتور‌های مخابراتی فعال در ایران هستند. همچنین، دو اپراتور دیگر به نام‌های شاتل موبایل و سامانتل نیز در این زمینه فعالیت دارند. هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل) متفاوت است و بسته به زبان یعنی فارسی یا انگلیسی و البته تعداد کاراکتر پیامک محاسبه می‌شود و هزینه‌ای بین 8.9 تا 27 تومان دارد. در ادامه، تعرفه‌های پیامکی این سه اپراتور را بررسی می‌کنیم. لازم به ذکر است که به تعرفه‌های اعلام‌شده، دولت نیز ۳۰ ریال اضافه می‌کند.

هزینه پیامک همراه اول؛ برای خطوط دائمی و اعتباری

همراه اول، بزرگترین و اولین اپراتور تلفن همراه کشور است. تعرفه‌ و هزینه‌ پیامک جدید برای سال ۱۴۰۳ توسط تمام اپراتور‌ها از جمله همراه اول اعلام‌شده است. مزیت اصلی همراه اول نسبت به سایر اپراتورها، پوشش گسترده و کیفیت بالاتر آنتن‌دهی در سراسر کشور است. این اپراتور در رقابت با ایرانسل، به‌ویژه با فراهم کردن اینترنت ۴G سریع و پوشش آن در مناطق حتی دورافتاده، موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است.

تلفن ابری نیز یکی دیگر از خدمات همراه اول برای کسب‌وکارها است که امکان تماس‌های تبلیغاتی خارج از محیط کار را برای آن‌ها فراهم می‌کند. اگر نمی‌دانید تلفن ابری چیست، درباره آن در سایت فراز اس ام اس جستجو کنید. در ادامه، تعرفه پیامکی همراه اول به‌صورت جدول ذکر شده است:

همراه اول فارسی انگلیسی
دائمی ۸.۹  تومان ۲۲.۲ تومان
اعتباری ۱۰.۶ تومان ۲۶.۴ تومان

همانطور که ملاحظه کردید، هزینه‌ پیامک ارزان‌ترین خط همراه اول ۸.۹ تومان و گران‌ترین آن ۲۶.۴ تومان است. همچنین، هزینه‌ ارسال پیامک به زبان‌های فارسی و انگلیسی با استفاده از سیم‌کارت اعتباری، بیشتر از سیم‌کارت دائمی همراه اول خواهد بود.

هزینه پیامک کمتر؛ کی از مزیت‌های همراه اول نسبت به ایرانسل

هزینه پیامک ایرانسل؛ برای پیامک‌های داخل و خارج از کشور

ایرانسل جزو پرطرفدار‌ترین اپراتور‌ها در بین جوانان ایرانی محسوب می‌شود و لقب دومین اپراتور با بزرگترین شبکه داده در کشور را نیز یدک می‌کشد. رقابت فعالی بین ایرانسل و همراه اول بسیار جدی و جذاب است و دیگر اپراتور‌ها نیز در تلاشند تا با ارائه‌ی خدمات جذاب، سهمی از بازار مخابراتی ایران را را به‌دست آورند. در جدول زیر، تعرفه ارسال پیام کوتاه ایرانسل را بررسی خواهیم کرد.

سیم‌کارت سیم کارت اعتباری ایرانسل سیم کارت دائمی ایرانسل
تعرفه پیامک فارسی ایرانسل ۱۳.۶ تومان ۱۱.۹ تومان
تعرفه پیامک انگلیسی ایرانسل ۲۹.۴ تومان ۲۵.۲ تومان
ایرانسل به خارج از کشور ۱۵۰۰ تومان ۱۵۰۰ تومان
ایرانسل به خطوط ثابت ۱۵ تومان ۱۵ تومان

البته این هزینه ذکرشده ارسال پیامک خارج به کشور از سیم‌کارت ایرانسل فقط برای کشورهای آلمان، سوریه، عراق، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، استرالیا، ترکمنستان، آذربایجان، کویت، امارات، کانادا، پاکستان، ایالات متحده، چین، لهستان، ازبکستان، دانمارک، روسیه، سوئد و فنلاند است. برای سایر کشورها، کاربران ایرانسل به‌ازای ارسال هر پیامک باید مبلغ 2200 تومان پرداخت کنید.

هزینه کم پیامک به خطوط ثابت؛ یکی از ویژگی‌های سیم‌کارت ایرانسل

هزینه پیامک رایتل؛ ویژه دارندگان انواع خطوط رایتل

رایتل به‌عنوان یکی از پیشگامان در زمینه‌ اینترنت و پوشش منطقه‌ای در ایران شناخته می‌شود. این اپراتور در سال‌های اخیر با تبلیغات گسترده‌ سعی کرده است تا بازار را به سمت خود جلب کند؛ اما با‌این‌حال، هنوز هم بسیاری از مردم، همراه اول و ایرانسل را به رایتل ترجیح می‌دهند. در ادامه، هزینه هر پیامک رایتل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سیم کارت فارسی انگلیسی
دائمی رایتل ۸.۸ تومان ۲۲ تومان
اعتباری رایتل ۱۰.۵ تومان ۲۶.۲ تومان

رایتل همچنان طرفداران خاص خود را دارد. در گذشته، تبلیغات رایتل بیشتر بود، اما اکنون با ارائه طرح‌های دانشجویی و سیم‌کارت‌های داش‌آموزی، سعی در بازاریابی بهتر بین نوجوانان و جوانان دارد.

تعرفه پیامک فارسی کمتر؛ یکی از برتری‌های رایتل نسبت به ایرانسل و همراه اول

مقایسه هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه در سه اپراتور اصلی ایران

تعرفه‌های پیامک سه اپراتور بزرگ کشور متناسب با سیاست‌ها و شرایط هر اپراتور تعیین می‌شود. به‌عنوان مثال، یک اپراتور برای افزایش تعداد مشترکین خود، تعرفه‌ی پیامک را کاهش می‌دهد و اپراتور دیگر (به‌ غیر از  ایرانسل همراه اول و رایتل) به‌ دلیل کیفیت خدمات به قیمتی بالا‌تر تمایل دارد. در ادامه مقایسه هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه در سه اپراتور اصلی ایران را مشاهده می‌کنیم.

سیم کارت/تعرفه پایین‌ترین تعرفه تعرفه میانی بالاترین تعرفه
اعتباری فارسی رایتل (10.5) همراه اول (10.6) ایرانسل (13.6)
دائمی فارسی رایتل (8.8) همراه اول (8.9) ایرانسل (11.9)
اعتباری انگلیسی رایتل (26.2) همراه اول (26.4) ایرانسل (29.4)
دائمی انگلیسی رایتل (22) همراه اول (22.2) ایرانسل (25.2)

اگر صاحب کسب‌وکار هستید و قصد تبلیغات پیامکی را دارید، پس از نوشتن متن تبلیغ فروشگاه اینترنتی نیاز به اطلاع از تعرفه پیامکی خواهید داشت تا هزینه تبلیغاتی را بهتر محاسبه و برای آن برنامه‌ریزی کنید.

اطلاع از هزینه ارسال پیامک انبوه؛ موضوعی مهم برای تبلیغات کسب‌وکارها

وقتی شما قصد دارید برای کسب‌و‌کارتان از یک پنل اس ام اس حرفه‌ای استفاده کنید، امکان استفاده از پیش شماره‌های ١٠٠٠، ۵٠٠١ و ۵٠٠۹ و ٠٢١ و ٩٠٠٠ را خواهید داشت. شما پس از مشاهده قیمت پنل اس ام اس پرداخت و خرید موفق آن، امکان ارسال گروهی و انبوه پیامک تبلیغاتی را بدون هیچ نگرانی بابت مسدود شدن سیم‌کارت داشته باشید؛ زیرا ارسال پیامک انبوه یکی از کاربردهای اصلی سامانه‌های پیامکی است.

ارسال پیام انبوه؛ روش تبلیغاتی موثر برای کسب‌وکارها

استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل با خرید پنل پیامکی

امکان استفاده از پاسخگوی خودکار پیامک به‌صورت انبوه با خط سیم‌کارت پیامکی نیز امکان‌پذیر است. برای ارسال پیامک انبوه ابتدا نیاز است یک سامانه پیامکی خریداری کنید و از طریق آن برای ارسال پیامک گروهی اقدام نمایید. با خرید این سامانه از سامانه‌های معتبر ارسال پیامک انبوه مانند فراز اس ام اس، بانک شماره موبایل مشاغل و بانک شماره موبایل‌ها به تفکیک استان، شهر و کد پستی در اختیار شما قرار داده می‌شود و نیازی به جمع‌آوری بانک شماره از سمت شما برای این کار نیست و با خیال آسوده می‌توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام کنید. برای اطلاع از هزینه ارسال پیامک از هر خطوط ارسال پیامک ذکر شده، به صفحه تعرفه خطوط سامانه پیامکی سایت فراز اس ام اس مراجعه کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات