پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » روش انتخاب یک شرکت معتبر برای خرید پنل اس ام اس

روش انتخاب یک شرکت معتبر برای خرید پنل اس ام اس

پنل اس ام اس
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد کسب و کارهای اینترنتی که روزانه در حال افزایش است حوزه سامانه پیامک نیز از این قاعده مستثنی نیست و سایت های زیادی برای ارائه خدمات پنل پیامکی وجود دارند اما از بین این سایت ها چگونه معتبرترین پنل اس ام اس را شناسایی کنیم؟ روش شناسایی و انتخاب معتبر ترین پنل پیامک بسیار حائر اهمیت است، در نگاه اول این احتمال وجود دارد معتبر بودن شاید خودش را به شکل جدی نشان ندهد اما زمانی که وارد جزئیات می شویم متوجه می شویم که توجه به معتبر بودن پنل اس ام اس اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

در این صفحه می خواهیم روش هایی را برای شناسایی بهترین پنل های اس ام اس  یا معتبرترین سامانه های پیامکی اعلام کنیم تا اگر رئیس شرکتتان انجام این کار را به شما سپرده است بخاطر اشتباه یا عدم تحقیق شرمنده نشوید.

ارسال پیامک تبلیغاتی موثر به مشتریان واقعی

برای انتخاب یک شرکت خدمات دهنده پیامک به موارد زیر توجه نمایید:

آیا واقعا شرکت حقوقی هستند یا شخص حقیقی؟ آیا شماره ثبت دارد؟ ایا این شرکت کد اقتصادی دارد؟ آیا این شرکت به شما فاکتور رسمی ارائه می دهد؟ آیا نماد اعتماد شرکت به صورت حقوقی است یا نماد اعتماد به صورت فرد حقیقی ثبت شده است؟

شرکت معتبری طرف حساب شماست؟ از قدیمی بودن شرکت، مشتریان شرکت خدمات دهنده پیامک، اعتبارات، شرکت در نمایشگاه ها، صفحه درباره ما سایت و … می توانید متوجه شوید که آیا این شرکت دارای سابقه می باشد یا خیر؟

چرا باید از شرکت های معتبر پنل اس ام اس خریداری شود؟

زمانی که شما از یک شرکت حقوقی پنل اس ام اس خریداری می کنید دیگر با یک شخص در ارتباط نیستید که اگر به مشکلی برخورد کردید دیگر پاسخگوی شما نباشد بلکه با یک شخصیت حقوقی در ارتباط هستید.

یکی از مهمترین مواردی که باید به ان دقت کنید متاسفانه اکثر سایت های فروش پنل پیامکی فقط نمایندگی پنل اس ام اس هستند و شرکت رسمی و ثبت شده نیستند و نمی توانند به شما فاکتور رسمی ارائه دهند عدم ارائه فاکتور رسمی به شما به این معنی است که شما نمی توانید این هزینه را جزء هزینه شرکت محاسبه کنید و در اینده هر چند بابت تبلیغات هزینه پرداخت کرده اید اما این هزینه از شما پذیرفته شده نیست و ممیز مالیاتی هزینه شما را رد می کند.

همچنین نمایندگان سامانه پیامکی قدرت برنامه نویسی و توسعه انچه شما می خواهید را ندارند.

معایب دورکاری در دفتر کار مجازی

روش شناسایی معتبرترین شرکت های پنل اس ام اس

پنل اس ام اس با تکنولوژی های جدید ، به روز و قابل به روزرسانی دارد یا خیر؟ ریسپانسیو بودن سامانه پیامک نشان از بروز بودن نرم افزار پیامک شرکت ارایه دهنده خدمات دارد، البته روز به روز وابستگی مردم به موبایل و اپلیکیشن های موبایل اضافه می شود آیا شرکتی که قصد دارید سامانه پیامکی خرید کنید نرم افزار اندروید ارسال پیامک انبوه دارد؟ ایا این شرکت از خطوط تلفن مخابراتی استفاده می کند یا از خطوط تلفن مجازی با پیش شماره ۹؟ خطوط مجازی نشان دهنده این است که این افراد مکان فیزیکی ندارند می توانید از متخصصین برای کسب اطلاعات فنی نیز کمک بگیرید ، از شرکت خدمات دهنده بپرسید که آیا تیم فنی برای ارتقا نرم افزار دارند و هر چند وقت یک بار نرم افزار به روزسانی می گردد و …

تعرفه ارسال پیامک معقول دارد یا خیر؟ برخی شرکت ها خیلی ارزان می دهند و این نشان دهنده خوب بودن کیفیت خدمات نیست، کمی عمیق تر باید به موضوع نگاه کنید، عوامل دیگری مانند پشتیبانی، فاکتور رسمی، قدرت توسعه نرم افزار به صورت اختصاصی برای شما و… همه از مواردی هستند که هنگام خرید سامانه پیامک معتبر می بایست مد نظر داشته باشید.

خط خدماتی نیز یکی از مهمترین عواملی است که به شما اجازه می دهد بتوانید به شماره های مسدود و بلک لیست پیامک ارسال کنید یا قبل از خرید نرم افزار سامانه پیامکی حتما افزونه های سازگار را بررسی کنید هرچه افزونه های بیشتری وجود داشته باشد کار شما برای سازگاری و اتصال پنل پیامک با نرم افزار مورد نظرتان ساده تر خواهد بود.

ما روش شناسایی معتبرترین شرکت های پنل پیامکی را در این صفحه به شما توضیح دادیم پیشنهاد می کنیم راهنمای خرید پنل اس ام اس را نیز در سایت فراز اس ام اس مطالعه نمایید تا بتوانید برای خرید سامانه پیامکی بهترین انتخاب را داشته باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • ناصر الله یاری
    26 ژوئن 2019 پاسخ دهید

    آیا سامانه پیامکی فراز به نرم افزار حسابداری پارامیس وصل می شود؟ ما برای اموزشگاه از حسابداری پارامیس استفاده می کنیم و می خواهیم پیامک های یاداوری پرداخت بدهید، تبریک تولد ، تبلیغات برای دانش اموزان از سامانه پیامکی فراز اسمس استفاده کنیم

    • سیدمحمود غفاری
      1 جولای 2019

      سلام سامانه پیامک فراز اس ام اس از طریق وب سرویس به تمامی نرم افزارهای php و #C متصل می شود ما برای اتصال سامانه پیامک به حسابداری هلو، آموزش کامل تصویری را در سایت قرارداده ایم، برای اتصال سامانه پیامک به حسابداری پارامیس نیز مشکلی وجود ندارد شما بعد از خرید پنل اس ام اس با شرکت حسابداری پارامیس تماس بگیرید و از طریق پشتیبانی اعلام نمایید تا اقدامات پیاده سازی وب سرویس پیامک برای اتصال به فراز اس ام اس برای شما انجام شود.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات