پنل اس ام اس » آموزش کار با پنل اس ام اس » ارسال پیامک تبریک به کاندیدهای منتخب شورای شهر/روستا

ارسال پیامک تبریک به کاندیدهای منتخب شورای شهر/روستا

پرچم ایران
آموزش کار با پنل اس ام اس ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

در زمان انتخابات شورای شهر و روستا بازار ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و تبریک به کاندید‌ها و خرید پنل پیامکی داغ‌تر از گذشته می‌شود. با این ابزار ساده و مقرون‌به‌صرفه می‌توان به بهترین نحو با کاندید‌ها و مردم در ارتباط بود. در دنیایی که تقریبا همه افراد از گوشی تلفن همراه استفاده می‌کنند، ارسال پیامک بهترین راه برای تبریک کاندید‌های منتخب شهر و روستا است. در این مقاله چند نمونه متن مناسب برای ارسال پیامک تبریک به کاندید‌های منتخب شورای شهر و روستا برایتان آماده کرده‌ایم.

بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات

نمونه متن پیام تبریک به کاندید‌های منتخب شورای شهر و روستا

اگر به دنبال بهترین متن تبریک به کاندیدای شورای شهر هستید ما در ادامه تعدادی نمونه متن تبریک به کاندیدای شورای شهر را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. از این نمونه متن‌ها می‌توانید برای تبریک به کاندید‌های منتخبتان ایده بگیرید و با کمی خلاقیت بهترین پیام را برای آن‌ها ارسال کنید. با تهیه پنل پیامکی امکان ارسال پیامک بدون شماره برای کاندید مورد‌نظرتان را نیز خواهید داشت. در ادامه چند نمونه متن پیامک تبریک کاندید شهر و روستا را آورده‌ایم.

ارسال متن پیام تبریک ادبی به کاندید‌های منتخب شورای شهر و روستا

متنی که برای تبریک کاندید منتخب شورای شهر و روستا ارسال می‌کنید با‌توجه‌به نوع مناسبات و موقعیت باید رسمی و ادبی باشند. در ادامه به بررسی چند متن ادبی برای تبریک به کاندید‌های منتخب شورای شهر و روستا می‌پردازیم:

با سلام و تبریک خدمت جناب آقای/سرکار خانم ……

بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان عزیز فرصت مغتنمی است. امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازید. بی‌شک آنچه باعث سرافرازی و سربلندی می‌شود خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

******

جناب آقای /سرکار خانم……

با سلام و احترام

ضمن تبریک صمیمانه، در راه دشواری که در پیش دارید از خداوند متعال برایتان سلامتی و موفقیت روز‌افزون آرزومندم. امید که بهترین نتیجه را در پاسخ به اعتماد مردم برایشان به ارمغان بیاورید.

ارادتمند شما……

******

جناب آقای /سرکار خانم……

با سلام

انتخاب شايسته و ارزشمند شما به سمت عضو شورای شهر/روستا ……… را تبريک و تهنيت می‌گویم. برايتان از ايزد منان توفيق خدمت روزافزون به مردم و ملت ایران را آرزومندم.

بدون شک رمز موفقيت منتخبین ملت در پیشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پایداری بر اصول و ارزش‌­های مقدس انقلاب و شهیدان والامقام و تحقق آرمان‌های آن‌ها است.

ارادتمند شما……

******

بسمه تعالی

استاد فرهیخته و گرامی جناب آقای /سرکار خانم ……

بدینوسیله انتخاب به جا وشایسته حضرتعالی را توسط مردم شریف شهر/روستا…… به سمت عضو شورای شهر صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. امید است در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت همواره در خدمت به امت اسلامی و میهن عزیز موفق باشید.

ارادتمند شما……

******

سلام و درود خدمات سرکار خانم/آقای ……

موفقیت جنابعالی به‌عنوان منتخب اعضای شورای شهر/روستا در انتخابات را تبریک می‌گویم و برایتان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

امید است در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت همواره در خدمت به امت اسلامی و میهن عزیز موفق باشید.

ارادتمند شما……

با خرید تلفن ابری قابلیت انتخاب پیش‌شماره دلخواه برای ارسال پیامک تبریک به کاندیدای مورد‌نظر یا پیام‌های تبلیغاتی برای مخاطبانتان را خواهید داشت.

چند نمونه متن کوتاه برای تبریک به کاندید‌های منتخب شورای شهر و روستا

برای ارسال پیامک با سامانه پیامکی محدودیتی از نظر تعداد کلمات نخواهید داشت؛ اما بهتر است پیام تبریک را کوتاه و خلاصه بنویسید. در ادامه چند متن تبریک کوتاه و ادبی برای تبریک به کاندید شورای شهر و روستا را برایتان آورده‌ایم:

ضمن سلام به جناب آقای/سرکار خانم……

این پیروزی بزرگ را به شما بزرگوار تبریک و تهنیت می‌گویم. امیدوارم در پناه حق پیروز و مستدام باشید. ارادتمند شما……

******

از صمیم قلب انتخاب شایسته حضرت‌عالی را تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم با تلاش مجدانه خویش، پاسخی در خور به اعتماد مردم فرهیخته شهر/روستا……… بدهید.

پایدار و پرتوان باشید.

******

درود خدمت جناب آقای/سرکار خانم…………..

بنده هم به نوبه خود این پیروزی را خدمت جناب‌عالی و همشهریان عزیز تبریک عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند برایتان موفقیت روز‌افزون آرزومندم. ارادتمند شما………..

******

جناب آقای /سرکار خانم ……………..

بی‌شک بین کاندیداهای شورای شهر/روستا، شما یکی از بهترین ها بودید که به حق خود رسیدید…!

این پیروی را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسیر پیش‌رو سربلند باشید. ارادتمند شما……

******

جناب آقای/سرکار خانم ……

با سلام

موفقیت جناب‌عالی به‌عنوان منتخب مردم شریف شهر…… در انتخابات شورای شهر را تبریک می‌گویم و برایتان سلامتی و توفیق روز‌افزون آرزومندم.

با تهیه پنل پیامکی می‌توانید از خدمات متنوع این پنل برای ارسال شعارهای تبلیغاتی، شعار برند و برقراری ارتباط موثرتر با مخاطبانتان استفاده کنید.

روشهای تبلیغاتی برای انتخابات

تهیه پنل اس‌ام‌اس فراز؛ ابزاری کارآمد برای برقراری ارتباط با مسئولان و سازمان‌ها

در زمان انتخابات ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از طرف کاندیداها به مردم و ارسال پیامک‌های تبریک به کاندیدا‌ها بعد از اعلام نتایج انتخابات به نحو قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها که با نمایندگان شورای شهر و روستا در ارتباط هستند با استفاده از امکانات پنل پیامکی می‌توانند برای کاندیداهای مورد‌نظرشان پیامک تبریک ارسال کنند. علاوه‌بر ارسال پیامک تبریک، سازمان‌ها می‌توانند از مزایای بیشمار این پنل برای ارسال متن‌های تبلیغاتی، معرفی محصولات به مشتریان و نظرسنجی از آن‌ها استفاده کنند.

در سایت فراز اس‌ام‌اس امکان خرید پنل پیامکی، خرید خط اختصاصی، انتخاب پیش‌شماره مخصوص و خرید بهترین دستگاه ثبت شماره مشتری برای مشتریان فراهم شده است. همه این خدمات به کسب‌وکارها برای دستیابی به اهدافشان و فروش بیشتر کمک می‌کنند.

3.8/5 - (18 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • افشین نوری
    23 فوریه 2020 پاسخ دهید

    از پیامک های خوبتان برای تبریک از کاندیدا سپاسگزارم

    • سیدمحمود غفاری
      23 فوریه 2020

      موفق باشید.

  • فاطمه اسعدی
    8 فوریه 2020 پاسخ دهید

    ممنون که برای پیامک تبریک به کاندیدا ایده های جدید ارائه دادید بسیارعالی بود.
    با سپاس

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات