پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ چه تاثیرات ویژه‌ای در کسب و کار دارد؟

استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ چه تاثیرات ویژه‌ای در کسب و کار دارد؟

تاثیرات پنل اس ام مارکتینگ در کسب و کارها
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یکی از مهم‌ترین عوامل رشد کسب و کارها، استفاده صحیح و اصولی از تبلیغات است. با استراتژی درست چرخه جذب مشتری و درآمد کسب کارها تا 70 درصد افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ تا حد قابل‌توجهی این موضوع را پوشش می‌دهد.

پنل اس ام اس مارکتینگ، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را بدون نیاز به جمع‌آوری شماره موبایل‌ در تعداد بالا، مدیریت می‌کند. هم‌چنین این پنل اس ام اس کاربردهای ویژه‌ای را برای تأثیرگذاری بیشتر در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه مقاله قصد داریم به دلایل استفاده و کاربردهای مهم پنل اس ام اس مارکتینگ بپردازیم.

ارسال تبلیغات منطقه‌ای تاثیر قابل‌توجهی در تبلیغات محلی دارد

ارسال تبلیغات منطقه‌ای یکی از مهم‌ترین کاربردهای پنل پیامکی است. با  این روش می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی را در محدوده کسب و کار خود که مشتریان واقعی وجود دارد ارسال کنید. برای مثال اگر زمینه‌ کاری شما دوربین مداربسته است و خدمات شما فقط مربوط به شهر مشهد می‌شود، ارسال پیامک تبلیغاتی برای بقیه‌ی شهرها هیچ سودی برای کسب و کار شما ندارد و از نظر هزینه‌های مالی شمار را دچار ضرر و زیان می‌کند.

با توجه به این توضیحات با مشخص کردن محدوده خدمات کسب و کار می‌توانید تبلیغات هدفمندتری برای افزایش درآمد حاصل داشته باشید.

تبلیغات منطقه ای مناسب برای کسب و کارهای محلی

ارسال تبلیغات گروهی، بهترین گزینه برای بازاریابی

ارسال تبلیغات به‌صورت گروهی یکی از بهترین راهکارهای بازاریابی برای جذب مشتریان است. در روش‌های قدیمی ارسال پیامک، صاحبین کسب و کار برای فرستادن تعداد بالای پیامک‌های تبلیغاتی محدودیت داشتند و باید زمان بسیاری را صرف این نوع تبلیغات می‌کردند. اما با استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ، تبلیغات در کسری از دقیقه انجام می‌شود. برای ارسال تبلیغات گروهی،  خرید سامانه پیامکی تبلیغات شما را هدفمندتر می‌کند. بنابراین استفاده از تبلیغات گروهی محدودیت زمان را به‌طورکلی از بین می‌برد و در مدت زمان کوتاهی پیام ما برای تعداد زیادی از مخاطبین ارسال می‌شود.

استفاده از ماژول جنسیت و سن، تبلیغات را هدفمندتر می‌کند

تبلیغاتی برای ما هدفمند هستند که متناسب با نیاز کاربران باشد. یکی دیگر از ماژول‌های پرطرفدار پنل اس ام اس مارکتینگ، جنسیت و سن است که قابلیت تفکیک‌پذیری بالایی دارد. برای مثال اگر خدمات و یا محصولات شما بازه سنی خاصی دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی برای غیر از این محدوده سنی بیهوده است. یا اگر خدمات مربوط به خانم‌ها می‌شود، فرستادن پیامک تبلیغاتی برای آقایان بی‌نتیجه است و فقط هزینه‌ی اضافی داشته است. با استفاده از این ماژول می‌توانید تبلیغات خود را هدفمندتر از قبل انجام دهید. سامانه پیامک فراز اس ام اس قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد

ماژول جنسیت و سن، متشری هدفمند جذب می کند.

دلایل مهم استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ چیست؟

قطعا ورود هر محصول و خدماتی، اهمیت ویژه و دلایل خاص خود را برای استفاده در زمینه های مختلف دارد. در این بخش می‌خواهیم به دلایل اصلی و مهم استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ بپردازیم.

صرفه‌جویی در زمان با استفاده از پنل اس ام اس

برای تولید محتوا در روش های تبلیغاتی مختلف مانند رپورتاژ آگهی، ایمیل مارکتینگ، بنر تبلیغاتی و حتی تیزر در شبکه‌های اجتماعی نیازمند طراحی گرافیک مناسب، انیمیشن‌های کوتاه و کار با نرم‌افزارهای پیچیده هستیم. به همین دلیل  به نیرویی نسبتاً ماهر نیز احتیاج داریم که باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود.

علاوه بر طراحی گرافیک و انیمیشن کوتاه، تولید محتوا نیازمند به زمان و برنامه‌ریزی دقیق است. پس برای تبلیغات در بسترهای شبکه اجتماعی نیاز به هزینه و زمان زیادی داریم. اما با استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک از طریق اینترنت به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانیم تبلیغات خود را انجام دهیم. برای این کار فقط باید متن تبلیغاتی و تأثیرگذار خود را یادداشت کرده و مخاطبین هدف را نیز به پنل اضافه کنیم.

پنل پیامکی؛ هزینه‌ها را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد

پنل پیامکی در مقایسه با بقیه روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی هزینه‌ی بسیار کمتری دارد. اگر برای استفاده از پنل تبلیغاتی تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار از این پنل به‌صورت آزمایشی استفاده کنید. ناگفته نماند از سایت هایی که پنل پیامک رایگان در اختیار شما قرار می دهند به هیچ عنوان استفاده نکنید. این قبیل پنل‌ها اکثرا هیچ پشتیبانی یا امکانات ویژه‌ای در اختیار کابران قرار نمی دهند و در نتیجه تبلیغات هدفمند پیش نمی‌رود.

با ارسال پیامک، هدف اصلی خود را نشانه بگیرید

پیام کوتاه می‌تواند هدف و خواسته‌ اصلی شما را به‌ صورت کاملاً روان و مستقیم به مخاطبان انتقال دهد. برای مثال اگر جشنواره تخفیف برای خدمات و محصولات خود دارید، با استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ به‌راحتی می‌توانید از طریق بانک شماره موبایل به مشتریان خود پیام ارسال و تخفیف را اطلاع‌رسانی کنید.

اگر از هر 100 پیامک، یک نفر تبدیل به مشتری شود، چرخه درآمد کسب‌وکار شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. استفاده از این روش به دلیل هزینه‌های پایین برای کسب‌وکارهای نوپا پیشنهاد می‌شود چون می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در رشد و افزایش درآمد آن‌ها داشته باشد.

: پنل پیامکی، به رشد چرخه کسب و کارها، جهت جذب مشتری هدفمند کمک می کند.

پیام کوتاه، سریع‌تر توسط کاربران خوانده می‌شود

حتماً چک کردن ایمیل‌های تبلیغاتی به همراه کلی پیام‌های خوانده‌نشده، زمان زیادی را از شما می‌گیرد. اما طبق بررسی و تحقیقات انجام‌شده 97 درصد از پیامک‌های ارسالی به تلفن همراه بعد از 5 دقیقه خوانده می‌شود. بنابراین استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ، سریع‌تر پیام تبلیغاتی شما را به مخاطبین اطلاع‌رسانی می‌کند. درحالی‌که آمار خواندن ایمیل‌ها فقط 20 درصد است.

پنل پیامکی؛ تاثیر قابل‌توجهی در ثبت برند دارد

یکی از اهداف فعالیت‌های تبلیغاتی، برند سازی است. اکثر کسب‌وکارها برای تثبیت برند خود از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده می‌کنند. پنل اس ام اس مارکتینگ یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین روش‌ها برای برندسازی است. با استفاده از تبلیغات پیامکی به مرور زمان نام برند شما در ذهن مشتریان و مخاطبین ثبت می‌شود. به همین دلیل اگر نیازی به محصولات و خدمات مربوط به کسب‌وکار شما داشته باشند، برندتان جزو گزینه‌های اول برای مشتریان خواهد بود.

این نکته نیز حائز اهمیت است که انتخاب شرکت مناسب برای اس ام اس مارکتینگ، خیال شما را از عدم حمله فیشینگ کارت‌بانکی به مخاطبان و مشتریان وفادار خود راحت می‌کند. برای کسب اطلاعت بیشتر درباره این مشکل پیشنهاد می‌کنیم مقاله فیشینگ کارت بانکی چیست را مطالعه کنید و هیچ گاه از پنل های پیامکی غیر امن استفاده نکنید زیرا می بایست اطلاعات احراز هویت و اطلاعات شخصی خود را در سامانه پیامکی قرار دهید و ممکن است از اطلاعات شما سو استفاده شود.

: اس ام اس مارکتینگ روشی به صرفه، برای برندسازی است.

با استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ، بازدهی تبلیغات را افزایش دهید

در این مقاله درباره کاربرد پنل اس ام اس مارکتینگ صحبت کردیم. به‌طور خلاصه پنل اس ام اس مارکتینگ با قابلیت و کاربردهایی که دارد، تبلیغات را در زمینه‌های کاری بهبود و سرعت می‌بخشد. به‌طورکلی می‌توان گفت پنل پیامکی، تبلیغات را هدفمندتر کرده و در رشد کسب‌وکارها نیز تاثیر فوق‌العاده‌ای دراد.

همچنین شما با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل می توانید بانک شماره موبایل مشتریان حضوری فروشگاه خود را جمع‌آوری کرده و به مشتریان خودتان پیامک بفرستید قطعا ارسال پیامک به افرادی که فروشگاه شما را می‌شناسند بازخورد بالایی خواهد داشت.

شما می‌توانید به‌راحتی با در نظر گرفتن بودجه‌ای کم ، از این تبلیغات هدفمند برای ارتقا کسب‌وکار خود استفاده کنید. آیا تابه‌حال از تبلیغات منطقه‌ای برای کسب‌وکار خود استفاده کرده‌اید؟ برای تبلیغات هدفمند کسب و کار خود، به شما پیشنهاد می کنیم از پنل پیامکی فراز اس ام اس استفاده کنید.

اگر برای خرید پنل پیامکی پیشرفته نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید از طریق شماره تلفن‌های اعلام شده در سایت می‌توانید با کارشناسان فراز اس ام اس تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید پنل اس ام اس به شما عزیزان هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات