پنل اس ام اس » سامانه پیامک برای اصناف » بررسی 6 کاربرد مهم سامانه پنل پیامکی برای صرافی‌ها

بررسی 6 کاربرد مهم سامانه پنل پیامکی برای صرافی‌ها

پنل پیامکی برای صرافی ها
سامانه پیامک برای اصناف ۹ فروردین ۱۴۰۳

هر برند و کسب و کاری باید برای تبلیغات، ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی سریع استراتژی بازاریابی مشخصی داشته باشد. استفاده از پنل پیامک امروزه یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغاتی و ارتباطی با مشتریان است. استفاده از پنل پیامکی به‌صرفه است و به صرافی‌ها که مشتریان متعددی دارند کمک می‌کند بهتر و به‌صورت مداوم با مشتریان خود در ارتباط باشند. پنل پیامکی برای صرافی‌ها چه کاربردی دارد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا امکانات و ویژگی‌های پنل پیامکی را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

برای صرافی خود مشتریان وفادار بسیازید

1.ارتباط و تعامل با مشتریان؛ برای صرافی خود مشتریان وفادار بسیازید!

در جهان امروز کسب و کار و برندی موفق‌تر است که ارتباط هدفمند، مشخص و مداومی را با مشتریان خود دارد. مشتریان وفادار همانند بازو‌های یک سازمان هستند و به ماندگاری برند، برندینگ و جذب مشتریان جدید کمک می‌کنند. صرافی‌ها باتوجه به خدمات مرتبط با ارز و پول از هر قشری مخاطبان خاصی دارند؛ به همین دلیل ضروری است که با تعامل با مشتریان طی یک برنامه مشخص آن‌ها را به یک مشتری وفادار تبدیل کنند.

در دنیای امروز در معرض انواع نوتیفیکیشن‌های مختلف از شبکه‌های اجتماعی هستیم و این شیوه تبلیغاتی و ارتباطی دیگر تاثیر خود را از دست داده است. اما یکی از بهترین شیوه‌های ارتباط با مشتریان استفاده از سامانه پیامکی است. معمولاً کاربران از اس ام اس برای چک کردن رمز عبورکارت‌های بانکی استفاده می‌کنند؛ احتمال چک کردن اس ام اس توسط کاربران بیش از نوتیفیکیشن‌های ارسال از شبکه‌های اجتماعی است.

برای صرافی خود تبلیغات هدفمند داشته باشید

2.با استفاده از پنل پیامکی برای صرافی خود هدفمند و دقیق تبلیغ کنید!

در دنیای امروز هر کسب و کاری برای اینکه بتواند به بقای خود ادامه دهد، به تبلیغات هدفمند و مستمر نیاز دارد و باید با مشتریان خود تعامل داشته باشد. خوشبختانه با اخذ نمایندگی پنل پیامک می‌توانید به بانک شماره موبایل‌های ایرانسل و همراه اول به تفکیک استان، شهر، منطقه، جنسیت و سن دسترسی داشته باشید.

با استفاده از سامانه پنل پیامکی می‌توانید برای استان یا منطقه خاصی از کشور پیامک انبوه ارسال کنید و کاربران را با برند و خدمات خود آشنا کنید.

3.ارسال خبرنامه پیامکی؛ برای کاربرانتان، اطلاع‌رسانی سریع، آسان و کم هزینه‌ای داشته باشید!

هر برند و کسب و کار در صورت موفقیت در فروش و ارائه خدماتش به توسعه می‌رسد. برای اینکه بتوانید خدمات جدید، تخفیف‌ها، جشنواره‌های خود را به اطلاع مشتریان خود برسانید، سریع‌ترین، آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین شیوه، ارسال پیامک است. صرافی‌ها می‌توانند کلیه خبرنامه‌های دنیای ارز و رمزارز‌ها را با پیامک از طریق خبرنامه پیامکی به مشتریانشان اطلاع دهند.

سعی کنید مهم‌ترین خبر‌ها را برای کاربرانتان ارسال کنید؛ ارسال چند پیامک تبلیغاتی در یک روز توصیه نمی‌شود. به همین دلیل ضروری است که برای ارسال هرگونه پیامک برنامه معین و مشخصی داشته باشید. فناوری و تکنولوژی هر سال تغییرات بزرگی در دنیای کسب و کار رقم می‌زند. به‌طور مثال کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین کارت ویزیت فیزیکی شده است تا کاربری راحت‌تری داشته باشد. صرافی‌ها نیز به دلیل هزینه به صرفه‌ای که دنیای دیجیتال دارد، ترجیح می‌دهند که همراه با تکنولوژی و فناوری باشند از این بستر برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تعامل با مشتریان استفاده کنند.

4.برای صرافی خود مسابقه پیامکی برگزار کنید! خلاق باشید!

شاید در نگاه اول برگزاری مسابقه پیامکی آن هم برای یک صرافی دور از انتظار به نظر برسد. اما توجه داشته باشید که در دنیای امروز برندی موفق‌تر است که بتواند از زیرساخت‌های تکنولوژی به نفع خودش استفاده کند. برگزاری مسابقه پیامکی هزینه به‌صرفه‌ای دارد و اگر با استراتژی مشخصی پیش بروید برندینگ بسیار جذابی می‌توانید برای صرافی خود رقم بزنید.

برای صرافی خود نظرسنجی پیامکی داشته باشید.

5.نظرسنجی پیامکی داشته باشید؛ صرافی خود را زیر نقد ببرید!

ارتباط با مشتریان بسیار مهم است و برندی که بیشترین تعامل را با مشتریانش داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود. نظرسنجی پیامکی یکی از بهترین شیوه‌ها برای این است که بدانید که کاربران‌تان در خصوص برند و خدمات شما تا چد رضایت دارند. از طرفی می‌توانید نیازسنجی کنید که کاربرانتان به چه خدماتی نیاز دارند که هم اکنون آن‌ها را ارائه نمی‌کنید.

چنانچه از سامانه پیامکی استفاده کنید حتی در صورتی که کاربران پیامک تبلیغاتی را بسته باشند، باز هم برای آن‌ها پیامک ارسال می‌شود. اگر کاربرانتان پیامک‌های تبلیغاتی شما را دریافت نمی‌کنند یا مثلا می‌پرسند که چرا رمز پویا نمیاد، ممکن است مشکلات نرم‌افزاری یا پر بودن حافظه روبه‌رو باشند.

6.به تک تک کاربران یا مشتریان خاص صرافی خود پیامک ویژه ارسال کنید!

صرافی‌ها به دلیل نوع کسب و کارشان مشتریان خرد و بزرگی دارند. به همین دلیل ممکن است کمی بازاریابی آن‌ها را نسبت به سایر کسب و کار‌های دیگر با تفاوتی فاحش روبه‌رو کند. چراکه صرافی‌ها ممکن است برای مشتریان خاص خود تخفیف و پلن ویژه‌ای برای ارائه داشته باشند؛ به همین دلیل می‌توانید برای گروه خاصی از مشتریانتان پیامکی با محتوای خاصی را ارسال کنید.

در ادامه سعی کنید برای صرافی خود از تکنولوژی و فناوری‌های در دسترس استفاده کنید تا هزینه‌های تبلیغاتی خود را به مراتب کاهش دهید. به‌طور مثال با استفاده از وب‌سرویس‌ها می‌توانید به‌صورت خودکار حتی در ساعاتی غیرکاری نیز با مشتریان خود در ارتباط باشید و خدماتتان را ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله وب سرویس چگونه کار می‌کند را مطالعه کنید.

سامانه پنل پیامکی فراز اس ام اس

فراز اس ام اس بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده سامانه پنل پیامکی در ایران

در این مقاله کاربرد و مزایای پنل پیامکی برای صرافی‌ها را به‌طور کامل شرح دادیم. صرافی‌ها باتوجه به نوع کسب و کاری که دارند مشتریان خاص و عام بسیاری دارند؛ به همین دلیل ضروری است که برای نگه‌داری مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشریان وفادار با آن‌ها به‌صورت مداوم تعامل و ارتباط هدفمندی داشته باشند. از مهم‌ترین کاربرد و مزایای پنل پیامکی برای صرافی‌ها می‌توان به ارسال خبرنامه پیامکی، برگزاری مسابقه و نظرسنجی، تعامل و ارتباط با مشتریان، اطلاع‌رسانی در خصوص تخفیف، جشنواره و خدمات جدید، تبلیغات هدفمند و منطقه‌ای و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

فراز اس ام اس بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده سامانه پیامکی در ایران است که پنل پیامکی خود را با 30 روز گارانتی برگشت وجه ارائه می‌کند. چنانچه در خصوص خرید پنل پیامکی سوال یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان فروش فراز اس ام اس تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات