پنل اس ام اس » آموزش کار با پنل اس ام اس » بهترین روش برای ساخت پنل پیامکی چیست؟

بهترین روش برای ساخت پنل پیامکی چیست؟

اموزش ساخت و راه اندازی پنل پیامکی
آموزش کار با پنل اس ام اس ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امروزه پیام رسان‌های زیادی به وجود آمده‌اند که هرکدام محبوبیت بالایی در میان مردم دارند. هرکدام از این پیام رسان‌ها برتری‌هایی نسبت به دیگری دارند که باعث می‌شود هر فرد نسبت به نوع نیاز خود، برنامه خاصی را ترجیح دهد. ابتدایی‌ترین و پرکاربردترین این سیستم‌ها، پیامک یا اس ام اس است. اغلب پیام رسان‌ها نیاز به داده اینترنت فعال دارند. بیشتر افراد، هنگامی که مشغول به کاری بوده یا نیازی به موبایل نداشته باشند، اینترنت دستگاه خود را خاموش می‌کنند. در نتیجه هنوز هم با وجود پیشرفت بسیار زیاد تکنولوژی، هیچ جایگزینی برای پیام رسانی از طریق اس ام اس پیدا نشده است.

سامانه پیامکی چیست؟

در صورتی که نیاز باشد تا یک متن تبلیغاتی به تعداد افراد زیادی ارسال شود، به جای ارسال پیام جداگانه برای هر شخص، از سامانه یا پنل پیامک استفاده می‌شود. با استفاده از این سامانه، دیگر مبلغ هر پیامک به طور جداگانه محاسبه و پرداخت نمی‌شود.

سامانه پیامکی، یک اپلیکیشن تحت وب است که کار کردن با آن نیاز به مهارت بالایی ندارد. بلکه تنها گزینه مورد نیاز، آشنایی با یک مرورگر مانند کروم، فایرفاکس، موزیلا و مرورگرهای مشابه است. تهیه یک سامانه پیامکی نیاز به مهارت‌های خاص یا گذراندن مراحلی سخت و پیچیده ندارد. برای این کار فقط کافی است شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک را پیدا کرده و خدمات و پنل‌هایی که ارائه می‌دهند را بررسی کنید. سپس از شرکتی که خدمات ایده‌آل و مطابق با خواسته و اولویت‌های شما را ارائه می‌دهد، کمک بگیرید.

امکان ارسال پیامک انبوه با سامانه پیامکی فراز اس ام اس

ساخت پنل با استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی

یکی از روش‌های تهیه و دسترسی به سامانه پیامکی، استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی است. این روش برای ساخت پنل اس ام اس پیشنهاد نمی‌شود؛ چرا که اصلاً مقرون به صرفه نیست. همچنین نیازمند به عقد قرارداد مستقیم با اپراتورهاست. به بیان دقیق‌تر حداقل هزینه برای این‌‌که بتوانید یک پنل پیامکی از این روش تهیه نمایید، حدود ده میلیون تومان است. اگر به هر دلیلی تمایل داشته باشید تا حتما از این روش برای ساخت پنل پیامکی استفاده کنید، فراز اس ام اس یک نمونه اسکریپت به نام اسکریپت سندروید را به شما معرفی می‌کند. این اسکریپت که با زبان PHP، برنامه‌نویسی شده است، برای ارسال پیامک انبوه SMS و MMS استفاده می‌شود.

روند کار اسکریپت به این صورت است که کاربران وارد این سیستم شده و سپس شروع به انجام تبلیغات می‌کنند. در این حالت دو روش برای تبلیغات وجود دارد. روش اول استفاده از شماره دلخواه است. در این روش، لیست مخاطبین تعیین شده و خود کاربر آن را وارد سامانه می‌کند. روش دوم هم تهیه شماره‌ها از مخابرات است. البته برخی از خطوط موبایل هستند که پیامک‌های ارسالی از طرف پنل‌ها را دریافت نمی‌کنند. صاحبین این خطوط طی اقدامی سامانه دریافت پیامک خود را لغو کرده‌اند. این افراد اغلب با مشکل عدم دریافت پیامک ایرانسل، همراه اول و بانک‌ها مواجه هستند.

استفاده از اسکریپت؛ یکی از راه‌های ساخت پنل اس ام اس

معایب و مزایای استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی

یکی از مزایای اسکریپت سامانه پیامکی این است که شماره‌های مخاطبین وارد لیست سیاه نمی‌شود. همچنین از دیگر فواید اسکریپت می‌توان به امکان شخصی سازی سامانه و امکان ارسال وضعیت سفارشات مشتری برای مدیریت اشاره کرد.

از معایب استفاده از این روش، این است که باگ‌های این نرم افزارها به راحتی برای هکرها قابل دسترسی است. بنابراین شما باید به طور دائمی در حال برطرف کردن این باگ‌ها باشید یا با مشکلات احتمالی کنار بیایید! برای رفع این مشکل باید به جای دانلود سورس این سامانه، پنل پیامکی را از نمایندگی‌های معتبر مانند فراز اس ام اس تهیه کنید. وجود مشکلات امنیتی و هزینه بالای تهیه اسکریپت باعث شده تا بیشتر سازمان‌ها به خرید و استفاده از پنل‎های پیامکی تمایل پیدا کنند.

خرید سامانه پیامکی از نمایندگی‌های پنل اس ام اس،‌ مطمئن‌ترین روش ساخت سامانه پیامکی

یکی از روش‌های ساخت سامانه پیامک، خرید پنل از شرکت‌های نمایندگی است. در این روش برخی از شرکت‌ها، نمایندگی فروش پنل پیامک را از سازمان‌های اصلی گرفته و اقدام به فروش این سامانه‌ها می‌کنند. با افزایش تعداد استارتاپ‌ها و سایت‌ها، درخواست برای تهیه پنل اس ام اس افزایش یافته است. صاحبین سایت‌ها برای ارسال پیامک تایید به کاربران خود به یک پنل پیامک و افزونه digits نیاز پیدا خواهند کرد. به همین دلیل تعداد زیادی از سازمان‌ها اقدام به خرید پنل پیامک از نمایندگی‌ها می‌کنند.

در این روش بیشتر افراد، پنل اس ام اس را از نمایندگی‌هایی که با آن‌ها آشنایی قبلی دارند، تهیه می‌کنند. این آشنایی باعث می‌شود تا خریدار و فروشنده، اعتماد و آرامش خاطر بیشتری داشته باشند. تهیه پنل اس ام اس از نمایندگی‌ها برای هر دو طرف معامله مقرون به صرفه است و هر دو از این کار سود می‌برند. برای گرفتن نمایندگی کافی است تا با پشتیبانی یکی از شرکت‌های فروش پنل‌های پیامک مانند فراز اس ام اس تماس گرفته و اطلاعات کافی را کسب کنید.

خرید سامانه پیام کوتاه؛ بهترین راه برای دسترسی به پنل پیامکی

سامانه پیامک خود را چگونه فعال کنیم؟

مراحل ثبت‌نام در سامانه هر شرکت متفاوت است. با توجه به معیارهایی که برای انتخاب شرکت‌ها بیان کردیم، پیشنهاد ما به شما، شرکت فراز اس ام اس است. فراز اس ام اس یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس است. در ادامه مراحل آموزش ساخت سامانه و ثبت‌نام در سامانه پیامکی این شرکت را برای شما شرح می‌دهیم.

  1. در مرحله اول باید از شرکت مورد نظر درباره خدمات آن مشاوره بگیرید. پس از برطرف شدن سوال‌هایی که در ذهن دارید و انجام بررسی‌ها، تصمیم نهایی را بگیرید.
  2. مرحله بعدی، ثبت‌نام اولیه در سایت است. پس از وارد شدن به سایت، گزینه ثبت‌نام را بزنید و اطلاعات اولیه خواسته شده را وارد کنید.
  3. حالا نوبت به تکمیل اطلاعات می‌رسد. در این گام، کد احراز هویت را دریافت و و مدارک مورد نیاز را در صفحه بارگذاری می‌کنید.
  4. فقط پس از چند دقیقه، پنل کاربری شما آماده است و می‌توانید کار خود را با آن شروع کنید!

پس از طی کردن مراحل بالا می توانید به راحتی از سامانه پنل پیامکی خود استفاده کنید. کار کردن با پنل اس ام اس کار سختی نبوده و به راحتی قابل یادگیری است.

مزایای استفاده از پنل پیامکی چیست؟

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از پنل‌های پیامکی برای صاحبین کسب و کار، دسترسی به نتایج باورنکردنی بازاریابی پیامکی است. ارسال اطلاعات مهم و ضروری به مشتریان نیز از کاربردهای پنل پیامک است. به عنوان مثال دریافت قبض برق از طریق پیامک یکی از شناخته شده‌ترین انواع دریافت اس ام اس با هدف اطلاع رسانی به مشتری است. در این بخش، اطلاعات بیشتری در رابطه با فواید استفاده از پنل‌های پیامکی برای سازمان‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • به کلیه شماره‌های ایرانسل و همراه اول دسترسی داشته باشید و برایشان پیامک بفرستید.
  • مسابقه‌های پیامکی برگزار کنید.
  • به صورت اتوماتیک، به ارسال پیامک‌های مناسبتی بپردازید.
  • طبق یک محدوده مکانی مشخص، برای افراد ساکن در آن منطقه پیامک بزنید.
  • پیامک‌های از پیش تعیین شده را رأس یک زمان مقرر برای عده خاصی ارسال کنید.

این موارد فقط تعداد محدودی از ویژگی‌های یک سامانه پیامکی هستند که توسط کلیه مراکز فروش پنل پیامک ارائه می‌شوند.

استفاده از پنل پیامکی، مزایای بی‌شماری برایتان به همراه دارد.

فراز اس ام اس؛ سامانه‌ای برای خرید پنل‌های پیامکی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با روش‌های مختلف تهیه پنل اس ام اس و ویژگی‌های هریک از این راه‌ها آشنا کنیم. نیاز سازمان‌ها در دنیای امروزی به پنل پیامکی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. به همین علت هر شرکت باید با توجه به نوع نیاز خود، بهترین روش را برای خود برگزیند و نسبت به تهیه آن اقدام کند.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی فراز اس ام اس همواره در کلیه مراحل این کار، شما را همراهی می‌کند. اگر نمی‌دانید که کدام پنل برای شرایط شما مناسب است، می‌توانید از این تیم کمک بگیرید. کافی است با شماره تماس 021-74853 تماس بگیرید و درباره خرید پنل ارسال پیامک، مشاوره رایگان دریافت کنید.

از برتری‌های خرید پنل پیامکی از فراز اس ام اس می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این شرکت امکان عودت وجه تا 30 روز را دارد و هنگام خرید، به شما ضمانت بازگشت وجه می‌دهد.

3.7/5 - (4 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • فرشاد خراسانلو
    17 اکتبر 2022 پاسخ دهید

    سلام در گوشی سامسونگ a22چگونه می‌شود وقتی پیامک را برای کسی می‌فرستیم و پس از چند ثانیه متوجه می‌شویم که نباید این پیام ارسال شود .آنرا برگردانیم.
    در گوشی‌های هواوی وقتی پس از زدن دکمه ارسال از ارسال آن پشیمون میشدیم ۳ ثانیه بعد با زدن دو بار روی پیامک ارسال آن لغو میشد و پیام به طرف ارسال نمیشد

  • جواد
    22 آگوست 2022 پاسخ دهید

    ببخشید چجوری اسم را بفرستیم در پنل

    • سیدمحمود غفاری
      12 سپتامبر 2022

      سلام منظورتون رو متوجه نشدیم لطفا در این خصوص بیشتر توضیح دهید تا بتوانیم شما رو راهنمایی کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات