ارسال پیامک BTS

بر‌اساس آمارهای جهانی، امروزه 83‌درصد از انسان‌ها پیامک را به تماس با خدمات مشتری ترجیح می‌دهند. پس چرا باید از استراتژی سودمندی به نام بازاریابی پیامکی غافل شویم؟! ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی، یکی از جذاب‌ترین راهکارهای پنل اس‌ام‌اس برای ارسال پیامک هدفمند به‌صورت منطقه‌ای است. به این قابلیت در اصطلاح ارسال پیامک BTS نیز گفته می‌شود.
ارسال پیامک BTS با پنل فراز اس ام اس

در تمام مراحل تصمیم گیری، راه اندازی و استفاده در کنار شما هستیم

ارسال پیامک BTS ایرانسل؛ بهترین روش برای جذب مشتریان جدید

به ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های فعال و شماره‌هایی که در دو هفته اخیر از یک دکل BTS سرویس گرفته‌اند، پیامک BTS گفته می‌شود. در روش ارسال پیامک bts از طریق دکل مخابراتی، شما به بانک شماره موبایل نیاز ندارید و درخواست ارسال پیامک را مستقیما به اپراتور ایرانسل ارسال می‌کنید؛ اپراتور نیز پیامک شما را به شماره‌های bts فعالی که از دکل مورد‌نظرتان سرویس گرفته‌اند، ارسال می‌کند.

دکل‌های مخابراتی یا BTS به آنتن‌های مخابراتی گفته می‌شود که به‌طورمستقیم با تلفن‌های همراه در ارتباط هستند و برد مفید آنها می‌تواند بین ۲۰ تا ۶۰ کیلومتر باشد؛ این دکل‌ها در تهران و برخی از شهرهای بزرگ مانند تبریز، اصفهان، مشهد و چند شهر دیگر فعال هستند. البته در عمل به‌دلیل وجود مشترکین بیشتر و موانعی مانند ساختمان‌های بزرگ و کوچک، این محدوده کمتر است.

مزایای ارسال پیامک دکل مخابراتی BTS ایرانسل

در روش ارسال پیامک BTS شما مطمئن هستید که پیامکتان به افرادی ارسال می‌شود که شماره‌های فعال دارند و در چند روز گذشته در منطقه مورد‌نظرتان حضور داشته‌اند. اکنون شاید این سوال برایتان مطرح شود که تفاوت ارسال پیامک کدپستی با پیامک بی‌تی‌اس چیست؟

در روش ارسال اس‌ام‌اس بر‌اساس کد پستی، شماره موبایل افراد بر‌اساس کدپستی که افراد در  زمان ثبت نام سیم‌کارت ارائه کرده‌اند، طبقه‌بندی می‌شود. در‌واقع هیچ الزامی وجود ندارد که مشترک اپراتور بعد از گذشت چندین سال در همان منطقه حضور داشته باشد و امکان تعویض محل سکونت وجود دارد؛ اما در تبلیغات bts برای افرادی که در ۲ هفته اخیر در منطقه مورد‌نظر بوده‌اند، پیامک ارسال می‌شود.

مزایای ارسال پیامک دکل مخابراتی BTS ایرانسل

خوش‌آمدگویی پیامکی با ارسال اس ام اس BTS

یکی از قابلیت‌های جالب و کاربردی ارسال پیامک منطقه‌ای BTS، ارسال پیامک خوش‌آمدگویی است؛ به این معنی که شما می‌توانید برای افرادی که طی ۲ هفته اخیر وارد منطقه مورد‌نظرتان (بازار هدف) شده‌اند، پیامک بفرستید و ورودشان را خوش‌آمد بگویید. برای مثال، فرض کنید که صاحب یک فست‌فود هستید؛ شما می‌توانید به افرادی که وارد موقعیت مکانی رستوران می‌شوند، به‌صورت خودکار پیامک خوش‌آمدگویی ارسال و مشترک را از وجود فست‌فود آگاه کنید. در‌حال‌حاضر، این روش ارسال پیامک یکی از روش‌های نوین بازاریابی محسوب می‌شود که برای اپراتور ایرانسل فعال است.

بررسی محدودیت‌های ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS

شاید محدودیت اصلی ارسال پیامک BTS این باشد که این قابلیت فقط برای اپراتور ایرانسل فعال است. به‌طور‌کلی، این روش بازاریابی محدودیت‌های زیر را دارد:

  • این قابلیت از روی دکل‌های ایرانسل و فقط برای شماره‌های ایرانسل است.
  • در پیام‌های BTS حداقل ارسال 10000 گیرنده است.
  • پیامک‌ها ممکن است با تاخیر چندین ساعت توسط اپراتور انجام شود.
  • ارسال‌های بعد از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه، در هفته آینده انجام می‌شوند.
  • این نوع ارسال با پیش شماره 9000 ایرانسل انجام می‌شود.
  • توجه داشته باشید که باید از حروف و اعداد استفاده کنید و از کاراکتر‌هایی مثل \/.;’”*^ یا موارد مشابه استفاده نکنید.
  • ارسال از دکل‌های BTS تا شعاع 4 کیلومتری از نزدیک‌ترین دکل BTS ایرانسل به منطقه انتخابی شما خواهد بود.
  • در ارسال اس‌ام‌اس به مناطق کوچک، ممکن است پیامک‌ها به مناطق دیگری که در تقسیم‌بندی دکل‌ها همپوشانی دارند، ارسال شوند.
  • خطوط ایرانسل بیشتر (95%) در رده سنی 16 الی 25 هستند؛ از ارسال پیام غیرمرتبط و ناکارآمد به این رده سنی جدا خودداری کنید.
  • این نوع ارسال به‌هیچ‌عنوان گزارش دلیوری ندارد.

یکی دیگر از محدودیت‌های ارسال پیامک بی‌تی‌اس این است که شماره‌های هر دکل به‌صورت میانگین طی دو هفته آپدیت و به‌روزرسانی می‌شوند. با‌‌توجه‌به این محدودیت‌ها می‌توانید از قابلیت جذاب ارسال پیام کوتاه از طریق دکل ایرانسل کسب‌و‌کارتان را به‌مقدار فراوانی رونق بدهید.

چه زمانی از قابلیت ارسال پیامک BTS استفاده کنیم؟

در پنل فراز اس ‌ام ‌اس شما قادر هستید بر‌اساس کد پستی، به تفکیک استان و شهر و حتی پیش شماره دائمی و اعتباری، پیامک ارسال کنید. حال سوال اینجاست که پس کاربرد دکل BTS چیست و چه مواقعی از آن استفاده کنیم؟ تصور کنید که قصد دارید کسب‌و‌کارتان را به گردشگران و مسافران وارد‌شده به شهر معرفی کنید. برای مثال، شاید برگزار‌کننده تورهای گردشگری در جزیره قشم باشید و بخواهید تورهای خود را به اطلاع مسافران برسانید. در‌چنین‌شرایطی، بهترین راه‌کار استفاده از قابلیت ارسال پیامک BTS است.

همچنین از این قابلیت می‌توان برای ارسال پیامک به دانشجویان یک شهر، دانشگاه یا خوابگاه یا مشتریان بالقوه یک منطقه استفاده کرد؛ کافی است پیامک‌ها از طریق دکل مخابراتی منطقه مورد‌نظرتان ارسال شوند. تعرفه خرید پنل پیامکی بسیار مناسب و به‌صرفه است؛ اما کاربردها و مزیت‌های بی‌شماری را برای کسب‌و‌کارتان به‌همراه خواهد داشت.

ارسال پیامک BTS؛ راهکاری جذاب از فراز اس ام اس برای رونق کسب‌و‌کار

امروزه کسب‌و‌کارهای مختلف به‌دنبال راه‌کارها و روش‌هایی برای رونق و بهبود وضعیت فروش خود می‌گردند. پنل پیامکی فراز اس ام اس در این راه همراه شما عزیزان خواهد بود. با استفاده از قابلیت‌های جذاب پنل فراز اس ام اس می‌توانید مشتریان جدیدی جذب کرده و میزان فروشتان را به‌مقدار فراوانی افزایش دهید. برای دریافت مشاوره درباره خدمات شرکت فراز اس ام اس با شماره تلفن 02174853 تماس بگیرید.

سوالات متداول

01ارسال پیامک bts برای اصناف و مغازه‌داران چه کاربردهایی دارد؟

مغازه‌داران و فروشندگان محترم می‌توانند از طریق قابلیت ارسال پیامک BTS، مشتریان جدید جذب کنند. در این روش پیامک‌ها برای همه افرادی که در دو هفته اخیر در منطقه حضور داشته‌اند، ارسال می‌شوند و افراد بیشتری از برند و خدمات کسب‌و‌کار مطلع خواهد شد.

02ارسال پیامک BTS از طریق چه اپراتورهایی امکان‌پذیر است؟

در‌حال‌حاضر ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی فقط از طریق اپراتور ایرانسل امکان‌پذیر است و سایر اپراتورها این قابلیت جذاب را ندارند.

03ارسال پیامک BTS چه تفاوتی با ارسال پیامک LIVE دارد؟

امروزه بعضی از افراد و سامانه‌های پیامکی قابلیت ارسال پیامک bts را به‌عنوان ارسال پیامک زنده معرفی می‌کنند؛ در‌صورتی که ارسال پیامک در لحظه (زنده) و ارسال پیامک bts به کلی متفاوت هستند. در روش BTS، به همه افرادی که در دو هفته اخیر در منطقه حضور داشته‌اند، پیامک ارسال خواهد شد.

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 78584000-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس پاسخ سوالم را پیدا نکردم

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • فرناز ابراهيمي
    7 فوریه 2023 پاسخ دهید

    سلام وقت بخير
    پنل BTS در مشاغل پزشكي هم كاربردداره؟
    منظورم اين كه مثلا ي مجموعه بزرگ مثل بيمارستان رو به چه شكل ميشه پوشش داد؟

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2023

      سلام امکان ارسال پیامک BTS و ارسال پیامک LBS در سامانه پیامک فراز اس ام اس وجود دارد.
      سرویس BTS به این صورت هست که افرادی که در 2 هفته اخیر از دکل مخابراتی یک منطقه که می تواند نزدیک ترین دکل مخابراتی به بیمارستان مورد نظر شما باشد پیامک ارسال کند البته این مورد برای شماره موبایل های ایرانسل امکان پذیر است.
      سرویس دیگر LBS است که برای شماره موبایل همراه اول در دسترس است و در این سرویس شما می توانید ارسال پیامک زنده و در لحظه ارسال کنید و همانند سرویس بی تی اس شما می توانید محدوده مورد نظر خودتان برای بیمارستان را مشخص کنید و حتی شعاع مورد نظر را نیز مشخص نمایید تا پیامک به افرادی که در منظقه مورد نظر شما حضور دارند ارسال شود.