پنل اس ام اس » سامانه پیامک برای اصناف » تکنیک جمع اوری سرنخ برای افزایش فروش از طریق نمایشگاه

تکنیک جمع اوری سرنخ برای افزایش فروش از طریق نمایشگاه

سامانه پیامک برای اصناف ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا هنگام بازدید از نمایشگاه به جمع اوری بانک شماره موبایل توسط غرفه‌داران توجه کرده‌اید؟! از نمایشگاه‌های کوچک گرفته تا نمایشگاه های بین المللی، غرفه داران در هنگام ورود شما به غرفه شماره موبایل شما را دریافت می‌کنند تا راه ارتباطی با شما پیدا کنند اصطلاحا لید یا سرنخ جمع اوری می‌شود. بعضی از غرفه داران شماره شما را بر روی کاغذ یادداشت می‌کنند و بعضی دیگر از همان ابتدا شماره موبایل را در دفترچه تلفن سامانه پیامک ذخیره می‌کنند و برخی نیز هوشمندانه‌تر با برگذاری مسابقات پیامکی از شما می خواهند تا عدد مشخصی را به سامانه پیامکی انها ارسال کنید و در قرعه کشی شرکت کنید و در حقیقت انها نیز در مقابل این جایزه شماره موبایل شما را بدست می‌اورند.

یکی از الزامات حضور در نمایشگاه داشتن پنل اس ام اس برای اطلاع رسانی از حضور، جمع آوری بانک شماره موبایل، ارسال پیامک تبلیغاتی می‌باشد. اگر می‌خواهید از حضور در نمایشگاه بهترین استفاده و بهره‌وری را داشته باشید و در ذهن مراجعه کنندگان به نمایشگاه به غرفه شما ماندگار شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

پنل اس ام اس برای جذب سرنخ در نمایشگاه مزایای زیادی خواهد داشت که مطمعنا با آگاهی از امکانات و کاربردهای سامانه پیامک برای نمایشگاه استفاده از پنل اس ام اس در نمایشگاه راحت‌تر، جذاب‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود.

جمع آوری بانک شماره موبایل مراجعه کنندگان غرفه

دید سیستمی و بلند مدت برای حضور در نمایشگاه تنها فروش محصول نیست، بلکه هدف شرکت های بزرگ از حضور در نمایشگاه برندسازی و پیدا کردن مشتریان جدید می باشد تا بتوانند بعدا با استفاده از روش های بازاریابی پیامکی و تبلیغات محصولات خود به سر نخ‌ هایی که در نمایشگاه جمع اوری می کنید فروشتان را افزایش دهید.

زمانی که مشتری به غرفه شما مراجعه می کند، سعی کنید به روش های مختلف مانند ارسال کاتالوگ، عضویت در کانال، ارسال کد تخفیف و … شماره آن ها را دریافت کنید. به محض دریافت شماره می توانید با استفاده از قابلیت ارسال پیامک تکی سامانه پیام کوتاه، پیامکی با مضمون تشکر از حضور در غرفه به مخاطب ارسال کنید. شما تنها با ارسال یک پیامک راه ارتباطی با مشتری را فراهم کرده اید. علاوه بر این با این کار بانک شماره موبایل معتبری از افرادی که به حوزه کسب و کار شما علاقه دارند را جمع آوری کرده اید که می توانید جهت ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند از این بانک شماره موبایل استفاده نمایید. در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی یک روش این است که با استفاده از بانک شماره موبایل های سامانه پیامک، پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید و روش دوم استفاده از بانک شماره موبایل هایی است که شما از مشتریانتان جمع آوری کرده‌اید و افرادی هستند که به نحوی با حوزه کسب و کار شما ارتباط دارند. به ارسال پیامک به روش دوم ارسال پیامک هدفمند می گویند که بازخورد بهتری نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به روش اول دارد.

 

اطلاع رسانی تمدید نمایشگاه و تخفیفات

حال وقت آن رسیده است که قدم دوم را برای بازاریابی و ارتباط با مشتری بردارید. اخبار و اطلاعاتی مانند تمدید زمان نمایشگاه و یا تخفیفات ویژه نمایشگاه را با استفاده از پنل اس ام اس به مخاطبین خود اطلاع رسانی کنید. توجه داشته باشید که در ارسال پیامک زیاده روی نکنید که در همین ابتدا مخاطب شما از دریافت پیامک های زیاد ناراضی شود.

استفاده از قابلیت پاسخگوی خودکار

خیلی از کسب و کارها زمانی که شماره مشتریان را دریافت می کنند بدون کسب اجازه از مشتریان آن ها را در کانال ها و گروه های مختلف مجازی عضو می کنند که این موضوع باعث می شود خیلی از افراد از این موضوع ناراضی باشند و احساس کنند که شماره این افراد فقط جهت تبلیغات دریافت شده و هیچ سودی برای آن ها ندارد. اما راهکار درست این است که با استفاده از قابلیت پاسخگوی خودکار پیامکی در ابتدا از مشتری جهت عضویت در کانال های مجازی اجازه گرفته شود. در این روش ابتدا پیامکی با مضمون کسب اجازه و تمایل جهت عضویت در کانال به مخاطبین ارسال می شود و مخاطبین می توانند با ارسال کلیدواژه مشخص تمایل یا عدم تمایل خود را از عضویت در پاسخ پیامک شما ارسال کنند.

برای مثال:

[su_note note_color=”#ecffe1″]

جناب آقای ………….. ضمن تشکر از شما بابت حضور در غرفه ……….. در نمایشگاه ………….  در صورت تمایل جهت عضویت در کانال های مجازی شرکت ………………. لطفا عدد 1 را به همین شماره پیامک کنید.

[/su_note]

عضویت در خبرنامه پیامکی

برای عضویت کاربران در خبرنامه پیامکی و ارسال اخبار و پیامک های مرتبط با شرکت می توانید با ارسال پیامک از مخاطب بخواهید که در صورت تمایل در خبرنامه پیامکی شما عضو شود و اخبار مربوط به شرکت به صورت خودکار به مخاطبین پیامک می شود.

ارسال پیامک صوتی

یکی از قابلیت های سامانه پیام کوتاه ارسال پیام صوتی می باشد که فایده آن در مقایسه با ارسال پیامک متنی این است که همه افراد حتی کسانی که پیامک های تبلغیات خود را مسدود کرده اند می توانند پیامک صوتی شما را دریافت کنند. معمولا برای اطلاع رسانی برگزاری نمایشگاه ها از پیامک صوتی استفاده می کنند.

 

دریافت خط خدماتی اختصاصی

اگر شما شرکت حقوقی ثبت دارید می توانید با دریافت خط خدماتی اختصاصی به همه افراد حتی کسانی که پیامک های تبلغیات خود را مسدود کرده اند پیامک ارسال کنید. شرکت سامانه پیامکی فراز اس ام اس این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که بدون پرداخت هیچ گونه هزینه و کاملا رایگان خط خدماتی اختصاصی دریافت کنید.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا با استفاده از قابلیت های پنل اس ام اس فراز اس ام اس می توانید مخاطبین خود را تبدیل به مشتری  و مشتری خود را تبدیل به مشتری دائمی و وفادار کنید.

همچنین در صورتی که قصد دارید علاوه بر مشتریان خود حضور در نمایشگاه را به اصناف مشخصی و یا افراد ساکن در شهر و منطقه خاصی پیامک کنید، می توانید از بانک شماره موبایل اصناف و یا بانک شماره موبایل به تفکیک کدپستی و منطقه در پنل اس ام اس فراز اس ام اس استفاده نمایید.

در صورتی که هنوز سوالی در ذهن شما باقی مانده است می توانید با شرکت فراز اس ام اس تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات