ارسال پیامک تکی

زمانی که اسم پنل اس ام اس یا سامانه پیامک را می‌شنویم اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، ارسال پیامک است. هر فردی با‌توجه‌به اهداف و نیازهای کسب‌وکارش انتظاراتی از سامانه پیامکی دارد. به‌عنوان مثال ممکن است افرادی نیاز داشته باشند ارسال پیامک به مشتریان یا دریافت آن را به‌صورت تکی انجام دهند. در این مقاله به این قابلیت سامانه پیامکی فراز اس ام اس و نحوه ارسال پیامک تکی در این سامانه خواهیم پرداخت.
نحوه ارسال پیامک تکی از پنل فراز اس ام اس

در تمام مراحل تصمیم گیری، راه اندازی و استفاده در کنار شما هستیم

برخی از پنل‌های پیامکی فقط از خدمات ارسال پیامک به‌صورت گروهی و انبوه برخوردار هستند؛ اما با استفاده از سامانه پیامکی فراز اس ام اس علاوه‌بر ارسال پیامک گروهی، انبوه، از امکاناتی همچون ارسال پیامک منطقه ای و ارسال پیامک تکی نیز برخوردار خواهید شد.

نحوه ارسال پیامک تکی با پنل پیامکی فراز اس ام اس

اگر می‌خواهید پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی خود را به‌صورت تکی ارسال کنید، قبل از هرچیز به یک پنل و سامانه پیامکی نیاز خواهید داشت. بعد از خرید پنل با استفاده از امکاناتی که در سامانه تعریف شده است، امکان ارسال پیامک به‌صورت تکی برای شما فراهم می‌شود. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

در قدم اول از منو سمت راست روی گزینه ارسال پیامک کلیک کرده و از زیر منوی ارسال، گزینه ارسال پیامک را انتخاب کنید.

آموزش گام به گام ارسال پیامک تکی در سامانه فراز

در سمت چپ بر روی دکمه افزودن گیرندگان کلیک کنید.

گام دوم ارسال پیامک به صورت تکی با پنل پیامکی فراز

بعد از انجام این مراحل یک منو باز می‌شود. روی گزینه اول با عنوان اضافه کردن شماره کلیک کنید.

مراحل ارسال پیامک تکی در سامانه پیامکی فراز

در صفحه‌ باز شده، کادری وجود دارد که باید شماره مورد‌نظرتان را در آن وارد کنید. با فشردن دکمه Enter امکان این را خواهید داشت که شماره‌های بعدی را نیز وارد کنید. بعد از وارد کردن همه شماره و کلیک روی دکمه افزودن، شماره‌ها به‌صورت نهایی اضافه می‌شوند.

نحوه افزودن شماره برای ارسال پیامک تکی

توجه داشته باشید اگر شماره‌ها را با موبایل وارد می‌کنید، حتما صفحه کلید روی حالت انگلیسی باشد. در مرحله آخر با نوشتن متن مورد‌نظر و انتخاب شماره، پیام مورد‌نظر به شماره یا شماره‌های دلخواهتان ارسال خواهد شد.

کاربرد ارسال پیامک تکی برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها

بسیاری از سازمان‌‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک ممکن است نیاز داشته باشند که در مواقع خاص با مخاطب مشخصی نسبت به برقراری ارتباط اقدام کنند. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یا گروهی کاربرد ندارد و باید قابلیتی با عنوان ارسال پیامک تکی در پنل تعریف شده باشد. از نمونه کاربردهای ارسال پیامک تکی برای سازمان‌ها می‌توان به گزارش حضور و غیاب دانش آموزان به اولیا، ارتباط با مشتریان، ارسال پیامک های تبریک تولد و یادآوری اقساط اشاره کرد.

سوالات متداول

01آیا ارسال پیامک به‌صورت تکی از سامانه پیامکی امکان‌پذیر است؟

بله، با ثبت‌نام در سامانه پیامکی فراز اس ام اس امکان ارسال پیامک تکی برای مخاطبان خود را خواهید داشت.

02مزیت استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک به‌صورت تکی چیست؟

با استفاده از پنل پیامک می‌توان بدون نیاز به استفاده از شماره شخصی برای مخاطب خاص پیام ارسال کرد. در واقع پنل پیامک این امکان را به شما می‌دهد که مخاطب پیام خود را انتخاب کنید.

03آیا در پنل فراز اس ام اس قبل از ارسال پیامک تکی امکان مشاهده پیام به‌صورت تستی وجود دارد؟

بله. با استفاده از پنل پیامکی فراز اس ام اس می‌توانید متن مورد‌نظر را قبل از ارسال به‌صورت تست روی گوشی مشاهده کنید. این قابلیت به تحقق اهداف بازاریابی کمک خواهد کرد.

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 78584000-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس پاسخ سوالم را پیدا نکردم

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.