پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » افزونه‌های کاربردی اتصال سایت به سامانه پیامک

افزونه‌های کاربردی اتصال سایت به سامانه پیامک

بهترین افزونه های پیامکی برای سایت و برای ارسال پیامک
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های سامانه پیام کوتاه، اتصال به وب سرویس و سایت است. به این ترتیب می‌توانید سایت و نرم افزار خود را به ارسال پیامک مجهز کنید و ارتباط مؤثرتری با کاربران داشته باشید. با استفاده از یک افزونه کار شما بسیار ساده‌تر خواهد شد و می‌توانید با نصب افزونه روی سایت خود به راحتی اتصال سایت به سامانه پیامک را انجام دهید؛ اما اگر افزونه برای این کار نوشته نشده باشد خودتان می‌بایست از طریق api  و وب سرویس مانند وب سرویس soap اقدامات لازم برای اتصال نرم افزار را به سامانه پیامکی انجام دهید. در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین افزونه‌های پیامک که برای اتصال سایت به سامانه پیامک استفاده می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم. با فراز اس ام اس همراه ما باشید.

راهنمای نصب پنل پیامکی، چگونه سایت را به سامانه ارسال پیامک متصل کنیم؟

شما با استفاده از پنل قدرتمند فراز اس ام اس می‌توانید به سادگی و با چند قدم ساده سایت خود را به سامانه ارسال پیامک مجهز کنید. فرقی نمی‌کند که از چه سیستم مدیریت محتوایی برای سایت خود استفاده می‌کنید، از وردپرس تا جوملا و پرستاشاپ، افزونه‌های قدرتمندی وجود دارند که کارشما را بسیار ساده‌تر می‌کنند. ما قبلاً در سری مقالات آموزش اتصال سایت به سامانه ارسال پیامک، به صورت جداگانه نحوه اتصال هریک از سیستم‌های مدیریت محتوای پرکاربرد را به پنل پیامکی بررسی کرده‌ایم. شما می‌توانید لیست کاملی از این آموزش‌ها را در زیر مشاهده کنید. با کلیک کردن روی هر آموزش به صفحه آن منتقل خواهید شد.

شما می‌توانید با مراجعه به هر صفحه اطلاعات کاملی در مورد هر یک از این افزونه‌های پیامکی به دست آورید و راهنمای نصب افزونه‌های پیامکی را مشاهده کنید.

افزونه پیامکی برای وردپرس و ووکامرس

راهنمای نصب بهترین افزونه‌های پیامکی برای وردپرس و ووکامرس

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیرت محتوای سایت در جهان است و گفته می‌شود بیش از 50 درصد تمام سایت‌های فعال و موفق جهان از وردپرس استفاده می‌کنند. ووکامرس نیز فروشگاه ساز وردپرس است که به عنوان بهترین افزونه فروشگاهی در جهان شناخته می‌شود. به همین دلیل طبیعی است که تعداد بسیار زیادی افزونه برای وردپرس و ووکامرس وجود داشته باشد. ما از بین صدها نمونه از افزونه‌های اتصال سایت به سامانه پیام کوتاه منتشر شده برای وردپرس بهترین و پرکاربردترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به صفحات معرفی شده علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر و آموزش نصب افزونه اتصال سایت به سامانه پیامکی، این افزونه‌های پرکاربرد را به صورت رایگان دانلود کنید.

در صفحه مربوط به هر افزونه امکان دانلود آن افزونه به همراه آموزش نصب پنل پیامکی در افزونه موجود است.

راهنمای نصب بهترین افزونه پیامکی برای پرستاشاپ

پرستاشاپ یکی از بهترین فروشگاه سازهای جهان است که طرفداران زیادی در ایران دارد. با توجه به اهمیت ارسال پیامک از سایت‌های فروشگاهی، وجود یک افزونه قدرتمند ارسال پیامک از سایت برای پرستاشاپ ضروری به نظر می‌رسید. مهم‌ترین و بهترین افزونه پیامکی پرستاشاپ امکان تأیید شماره موبایل کاربران را به شما می‌دهد. همچنین افزونه پیامک اطلاع رسانی سفارشات نیز یکی دیگر از افزونه‌های پرطرفدار پرستا شاپ است.

افزونه‌های پیامکی محبوب پرستا شاپ را می‌توانید از فراز اس ام اس تهیه کنید.

افزونه‌های پیامکی برای WHMCS

WHMCS مخفف عبارت Web Hosting Management Complete Solution است که به معنای راه حل کامل مدیریت میزبانی وب می‌باشد. این اسکریپت مدیریتی در واقع یک سیستم مدیریتی و حسابداری کاملاً پیشرفته است که دارای ماژول‌های زیادی جهت کنترل و راه‌اندازی یک هاستینگ قدرتمند را دارد.

WHMCS امکانات زیادی را برای کنترل وب هاستینگ از جمله، عضویت، سیستم پشتیبانی، سیستم حسابداری، امکانات پرداخت، امکان اتصال به کنترل پنل‌های سیپنل، دایرکت ادمین و … را دارد. با اتصال این اسکریپت مدیریتی به سامانه پیامکی می‌توانید از ارسال تیکت و صدور فاکتور از طریق اس ام اس با خبر شوید. همچنین برای تأیید شماره موبایل به صورت پیامکی نیز افزونه قدرتمندی برای WHMCS وجود دارد.

این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا کنترل کاملی بر روی فاکتورهای خرید و تیکت های خود داشته باشید.

فراز اس ام اس بهترین ارائه دهنده خدمات پنل پیامکی در ایران

در این مقاله سعی کردیم لیستی از بهترین افزونه‌های اتصال سایت به سامانه پیامکی را در اختیار شما قرار دهیم. ما در فراز اس ام اس در تلاش هستیم علاوه بر ارائه خدمات معمول پنل های پیامکی، با ارائه مشاوره رایگان تلفنی و در اختیار گذاشتن آموزش‌های کامل، به مشتریان خود کمک کنیم. مجموعه آموزش اتصال سایت به سامانه پیامک حاصل همین تلاش‌های ما است. در صورتی که برای اتصال سایت به سامانه پیامک به مشکلی برخورد کرده‌اید با پشتیبانی و مشاوره رایگان فراز تماس بگیرید یا سؤالات خود را در بخش نظرات ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

3.6/5 - (5 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • نیلوفر یاقوتی
    21 ژانویه 2023 پاسخ دهید

    سلام وقتتون بخیر باشه
    یه راهنمایی میخواستم
    من نیاز به یک پنل پیامکی دارم که بتونم باسایتم متصلش کنم و برای کاربر پیامک هایی پیرو مشخصاتش خودش که در سایت پر کرده ارسال کنم
    بعنوان
    مثال x عزیز.
    درخواست شما با موفقیت ثبت شد و …

    و یا حتی از طریق همین پنل بتونم پیام های تبلیغاتی برای کاربرانم ارسال کنم.

    • سیدمحمود غفاری
      31 ژانویه 2023

      سلام موردی که می فرمایید با افزونه های زیادی قابل پیاده سازی است و به جزئیاتی که میخواهید بستگی دارد به صورت کلی می توانید از افزونه اختصاصی فراز اس ام اس یا افزونه wp sms یا افزونه پیامک زماندار استفاده نمایید.
      در صورت امکان توضیحات بیشتری از جزئیات خواسته خود را اعلام بفرمایید تا بتوانیم شما را در این مورد راهنمایی کنیم و بهترین افزونه پیامکی برای شما را اعلام کنیم.

  • رضا جنابی
    26 فوریه 2021 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر
    من یسوال داشتم ازتون
    اینکه میخوام تایید شماره تلفن (ثبت نام)و یه کد پیگیری بعد از تکمیل فرم به شماره مشتری ارسال بشه
    از افزونهeform استفاده میکنم
    میخواستم بدونم ممکنه این کار؟
    اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

    • سیدمحمود غفاری
      18 آوریل 2021

      سلام رضا عزیز
      افزونه پیامک برای گرویتی فرم و افزونه پیامک فری فرم تماس ۷ به صورت رایگان وجود دارد و در اختیار شما قرار داده می شود.
      برای eform افزونه پیامکی متاسفانه توسعه داده نشده است در صورتی که افزونه پیامکی eform را بخواهید لطفا با شرکت ما تماس بگیرید تا افزونه پیامک eform به صورت اختصاصی برای شما توسعه داده شود.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات